Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Volgens de site die ik raadpleegde kun je een fobie oplopen door op te vroege leeftijd horrorfilms te kijken. Dat kan ik me goed voorstellen bij de fobie van Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Angst om te kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Je gaat een goede richting op @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Angst voor je zelf (of voor jezelf)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Angst voor je eigen gedachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 t Zal dus wel niet de angst om de hitjes en produkties van Phil Spector te draaien zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 en waarschijnlijk ook niet voor de hoes van de/en de LP van Pink Floyd, Dark side of the moon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 bang voor regenbogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Angst voor introspectie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 @lady jane maar dan niet figuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Heb gegoogled, doe nie meer mee. Maar Phil Spector is wel dood, trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Weggeven maar? Angst voor spiegels. @lady jane mag, dichtste bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Hé, ik googelde angst voor geesten/spoken! Vandaar mn Spector opmerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) ik pas even, net slecht nieuws gehad wie neemt t even over? thnx 11 mei 2021 bewerkt door lady jane nancy en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 David Bowie kennen we allemaal. Bowie is de artiesten naam. Hoe heette deze David volgens de burgerlijke stand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Oeioeioei, dat wordt n OHJAHtje. Ik wordt echt oud.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Nee Quinn, een ander mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) Dacht al dat jij hem zou weten Q. Een tussenvraag mag ook. Moet echt weer even wat werken en ook nog videobellen. Kijk eind van de middag wel weer. 11 mei 2021 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 4 uur geleden zei Lonster: David Bowie kennen we allemaal. Bowie is de artiesten naam. Hoe heette deze David volgens de burgerlijke stand? David Jones Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Goed! Artemis, jij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 In welk jaar werd Martin Luther King vermoord (serieus , ik wist het uit mijn hoofd, heb even gechecked. Ik herinner het mij zelfs dat ze het zeiden, op het schoolplein) subvraag, wat waren zijn legendarische woorden, helaas 2021 nog niet geregeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 "I have a dream.... " 1976? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1963 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 de subvraag, I have a dream... goed, maar het jaartal niet goed. Dus fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden