Vocatus Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 Hoi,..ik tast ff in het duister hoor. Is dit een leuk draadje? Omdat ik zelf wanhopig naar afleiding op zoek ben, leek het me wat. Iemand bedenkt een kennisvraag (niet googlen, gewoon kennis die je zelf hebt). En mensen geven een antwoord (niet googlen). Is het na 5 replies niet geraden mag de laatste een nieuwe vraag stellen. Leuk idee? Vraag 1: Waar komt de naam pi vandaan voor 3.14? Krissie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 @lady janelijkt me draadje voor jou hahaha, of vergis ik me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 Leuk! van Griekse letter pi van Pythagoras? (Gokje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 (bewerkt) Nu wil ik het wel weten! 4 maart 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 Van pi, gewoon de Griekse letter. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 Goed ik zal nu wat eerder antwoorden omdat men dan de geste krijgt van het spel,..en of het leuk is 3,14 in spiegelbeeld staat voor pie,..taart..dus pi @Quinn nu jij,..nogmaals...wel vraag uit eigen kennis...we willen niet gegooglde vragen " hoeveel tanden had een T-rex toen hij 14 was" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 9 minuten geleden zei Vocatus: 3,14 in spiegelbeeld staat voor pie,..taart..dus pi Allez is dat echt?? Straf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 1 uur geleden zei Vocatus: @Quinn nu jij,..nogmaals...wel vraag uit eigen kennis...we willen niet gegooglde vragen " hoeveel tanden had een T-rex toen hij 14 was" Okay, mijn lievelingsfeitjes over de mooiste Stad van de wereld. 28 augustus is een bijzondere dag in Groningen. Waarom is dat en hoe wordt deze dag genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Okay, mijn lievelingsfeitjes over de mooiste Stad van de wereld. 28 augustus is een bijzondere dag in Groningen. Waarom is dat en hoe wordt deze dag genoemd? hmmm ik heb serieus geen idee. denk denk...zijn aantal m,ogelijkheden,..geschiednis, iemand ooit bevrijd of zo...of..gronings geschiedenis....maarrrrr mijn voorkeuk,..wellicht omdat ik een bakker ben....toen kwamen ze met gruningse koekjes? @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 @Harp je moet nooit moeilijk beginnen. Jij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 1 uur geleden zei Harp: Oh, moet dat? Was niet mijn bedoeling om ergens in verzand te raken. Stel jij maar een nieuwe vraag. :-) harp jij bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 hoeveel eilanden heeft nederland? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 (bewerkt) leuk! Tvtas: dus 5 eilanden? 8 maart 2021 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 (bewerkt) Plus Rottum en het eiland van Brienenoord 8 maart 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Mmmm us kijken euuu 7? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Nou, ik weet nog dat ik in 1992 op de basisschool vierde dat het 500 jaar geleden was dus dat zou 1492 moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Ha, het klopt ook nog zie ik. Je stelt precies de goede vraag, geef ik meteen toe. Want zoveel van dit soort feiten heb ik niet paraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 1492 is goed,..cleo watis jouw vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 blijkbaar is cleo niet beschikbaar. Vraag van mij: Hoe herken je het verschil tussen mannetjes en vrouwtjes varens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Kunnen er ook dierenvragen gesteld worden dan kan ik misschien ook mee doen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2021 Op 10-3-2021 om 12:25 zei Bor: Oh die weet ik wel. @Vocatus Mannetjesvarens hebben meer vaatbundels dan de vrouwtjesvarens. Ik weet niet zeker maar vaatbundels zitten in de steel meende ik. En ook staan de deelblaadjes bij de mannetjesvarens meer omhoog in vergelijking met de vrouwtjesvarens. Heellll goed @Bor. De volgende vraag is voor jou om te stellen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2021 Wanneer ben ik aan de beurt? Leuk draadje dit, goede afleiding. Kom op @Borjij bent aan de beurt nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2021 10 minuten geleden zei Smaragd: Wanneer ben ik aan de beurt? Leuk draadje dit, goede afleiding. Kom op @Borjij bent aan de beurt nu!! Als jij de vraag goed beantwoord mag jij de volgende vraag stellen. Maar zowel de steller als de beantwoorder => zonder google Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2021 Moet Bor wel met een vraag komen! Ik drink/dring nooit voor Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 17 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 OKe bor heeft ff geen zin. @Smaragdstel jij een vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden