Spring naar bijdragen

Woensdag 3 maart 2021


Maja

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Bor:

Vandaar kan ik niet meepraten over je 'vele exen'. Wij gaan wel vaker door heet vuur. Bijna 30 jaar getrouwd. 

Onenigheid, woordenwisseling, ruzie. Komt allemaal voor. Is gezond zelfs denk ik. 

Hmmn ja dat komt vaker voor in gezonde relaties, maar niet elke dag lijkt me. Ook wensen dat je single was, lijkt me dan stapje verder.

Maar goed, je moet doen waar je je fijn bij voelt. Ik was gewoon benieuwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bor:

Vandaar kan ik niet meepraten over je 'vele exen'. Wij gaan wel vaker door heet vuur. Bijna 30 jaar getrouwd. 

Onenigheid, woordenwisseling, ruzie. Komt allemaal voor. Is gezond zelfs denk ik. 

Kunnen jullie ook samen lachen?
Zo niet dan is het na 30 jaar passé.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bor:

Nu moeten we op gesprek komen. Ik denk dat de scan niet goed is dan. 

@Bor: kun je niet inloggen in digitaal dossier? De radioloog beoordeelt en schrijft zijn bevindingen op. Staat dan al in dossier voordat er gesprek is geweest. Misschien geeft dat wat rust of duidelijkheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel hier altijd wel veel liefde van @Bor voor haar husband, volgens mij roept iedereen weleens dat ie single wil zijn in een ruzie. Toen ik nog getrouwd was dreigde ik altijd met flitsscheidingen haha. Langdurige ruzies kan ik ook niet tegen, slaap dan ook niet. @nancy hoop dat die bijwerkingen snel voorbij gaan, niet fijn. @Zbb je meldt je van het dagpact, hoop dat je bedoelt dat je het droog hebt volbracht en niet bent gaan drinken, of begrijp ik t verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal :) 

Zo druk dagje gehad, ik zie dat hier flink gebabbeld is ;) 

Gaat hier nog altijd verassend goed moet ik zeggen, zit steeds op het moment te wachten wanneer ik het nu heel moeilijk krijg, maar voor alsnog huppel ik zo de wijn voorbij en zijn mijn dromen ook voorbij. Het enige wat ik heel vervelend vind althans ik heb het maar aan elkaar gelinkt dat ik ontzettende jeuk heb, meer die antabuse gebruiken die dit herkennen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Fabienne1985:

Hoi allemaal :) 

Zo druk dagje gehad, ik zie dat hier flink gebabbeld is ;) 

Gaat hier nog altijd verassend goed moet ik zeggen, zit steeds op het moment te wachten wanneer ik het nu heel moeilijk krijg, maar voor alsnog huppel ik zo de wijn voorbij en zijn mijn dromen ook voorbij. Het enige wat ik heel vervelend vind althans ik heb het maar aan elkaar gelinkt dat ik ontzettende jeuk heb, meer die antabuse gebruiken die dit herkennen? 

Nou die trek momenten komen nog genoeg kan ik je helaas vertellen. 
 

jeuk van de antabus herken ik niet,wel vermoeidheid en een licht katerig gevoel. 
 

hoeveel slik jij en om de hoeveel dagen?

 

groet zbb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Zbb:

Nou die trek momenten komen nog genoeg kan ik je helaas vertellen. 
 

jeuk van de antabus herken ik niet,wel vermoeidheid en een licht katerig gevoel. 
 

hoeveel slik jij en om de hoeveel dagen?

 

groet zbb

Ja dat denk ik ook wel hoor, althans heb me daar wel op ingesteld dat ik dit zeker moeilijk ga vinden, want daarvoor wat dit namelijk ook het geval alleen slikte ik toen geen antabuse. Heb dat katerige gevoel niet echt, oh nou wacht laatst in de ochtend wel even dat ik dacht hmm maar dat was ook zo weer weg. Moe ben ik wel, vooral als ik de kinderen heb dan lig ik om kwart voor 10 wel echt knock out op de bank en moet ik vechten tegen de slaap. Merk sinds eergister dat ik steeds wat jeuk heb aan mijn enkels rug en schouders, ben verder ook niet gewisseld van wasmiddel ofzo. Ik slik elke dinsdag en vrijdag 1,5 bruistablet geloof dat dit 1200mg per week is ofzo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik  800 mg per week  ' 2 kr 400 mg bruis .

Net ook weer  genomen ' vergeet elke keer toch  te nemen .

Alhoewel  volgens mij  vorige  week  vrijdag laatste  keer  dus 1 dagje te laat maar geeft  niet . Ben  wel zover dat ik niet  de antabuse echt plan om te nemen  zodat  ik niet  kan  drinken  maar wel onderhoud  ermee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lieke7777:

Nee herken ik niet  jeuk '   wat  ik wel lees is ...

Waarschuw uw arts als u gele verkleuring van de huid en slijmvliezen, donkere urine, jeuk, buikpijn of misselijkheid krijgt. Deze bijwerking ontstaat vaker bij een hoge dosering.

De rest heb ik allemaal niet, echt alleen jeuk op de plekken die ik noemde. Het is ook niet zo dat ik gek wordt van de jeuk ( ja even vanavond toen heb ik het tot bloedens toe open gekrabbeld)  had mijn behandelaar ook al gevraagd maar hij had er niet eerder van gehoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm oké 2x anderhalf tablet in de week moet voldoende zijn,maar ook niet overdreven veel ofzo

raadplaag je arts er over als je hem weer ziet. 
 

ik slik trouwens om de dag een halve en als ik me soms echt niet vertrouw soms een hele bruis tablet. 
 

voor mij zijn de bijwerkingen iets beter te behappen als ik het om de dag doe en voor mij persoonlijk beter omdat ik dan niet of minder snel sjoemel. 
 

en ps echt niet erbij drinken de bijwerkingen zijn dan uiterst onprettig en kan echt heel gevaarlijk zijn,daar moet je niet te licht over denken. 
 

weet ik uit eigen ervaring

maar het is een goede stok achter de deur 

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Zbb:

Hmm oké 2x anderhalf tablet in de week moet voldoende zijn,maar ook niet overdreven veel ofzo

raadplaag je arts er over als je hem weer ziet. 
 

ik slik trouwens om de dag een halve en als ik me soms echt niet vertrouw soms een hele bruis tablet. 
 

voor mij zijn de bijwerkingen iets beter te behappen als ik het om de dag doe en voor mij persoonlijk beter omdat ik dan niet of minder snel sjoemel. 
 

en ps echt niet erbij drinken de bijwerkingen zijn dan uiterst onprettig en kan echt heel gevaarlijk zijn,daar moet je niet te licht over denken. 
 

weet ik uit eigen ervaring

maar het is een goede stok achter de deur 

succes!/

Ik zou het ook echt niet durven, misschien juist daarom dat het afgelopen tijd wel goed gaat en ik er niet aan denk ofzo? Die deur is echt goed hard dichtgegooid vind het doodeng om maar iets met alcohol te nuttigen , let ook goed op eten. Had vanmiddag kersenbonbons in handen maar daar bleek alcohol in te zitten dus die heb ik gauw weggelegd. Ik heb het overigens aan behandeld behandelaar voorgelegd en hij had hier niet eerder van gehoord, omdat het verder prima gaat zei hij ook zich er niet heel druk over te maken, dus ik dacht zal het jullie eens vragen want er zitten hier naar mijn idee meer mensen met ervaring en verstand dan behandelaars ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...