Reacher Geplaatst 22 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2021 Trusten @Yvonne Fijn dat je een heerlijke dag had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2021 (bewerkt) Morgen wéér mooi weer. Ik heb iets dat ik moet doen. Ver weg. Ik ga fietsen. Ook al kost dat veel tijd. Gewoon omdat ik er zin in heb. Accu opgeladen. Fietsen zonder pijn. O, wat is dát fijn!! 22 februari 2021 bewerkt door Lika Reacher en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2021 Ben wat aan het worstelen met de vraag wat en hoeveel ik hier eigenlijk nog wil delen. Maar als ik mezelf daarin censuur opleg, in hoeverre is het dan nog de moeite waard om hier te schrijven? Tja. Ik drink dit glas leeg en ga dan maar es pitten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2021 Lieve @niks, al jouw harde werken is met zoveel moois beloond. Een lief en een mini-dame. Ik keek uit naar je berichten en vond ze inspirerend. Jij gaat nu weer een nieuwe fase in. Geniet en blijf oogsten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2021 1 uur geleden zei Yvonne: en anderen die het moeilijk hebben Dank je Yvonne, ik neem hem graag aan. Ik had een moeilijke dag vandaag, met moeite heb ik me naar buiten gesleept en gewandeld, ik kon er niet van genieten. Vanavond nog 1,5 uur gezongen, gewoon maar gedaan, en éindelijk voel ik me wat beter. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 (bewerkt) 9 uur geleden zei Quinn: Ben wat aan het worstelen met de vraag wat en hoeveel ik hier eigenlijk nog wil delen. Snap je wel...ik worstel met hetzelfde, mss niet om dezelfde reden maar met alles wat ik hier schrijf vraag ik me af of ik dat wel zou doen, dan hup met de geit, wat kan er gebeuren, het kan allemaal maar helpen (of niet) denk ik dan...? voor de rest, en dat is egoïstisch van mij, hoop ik dat je het wel blijft doen. Ik lees je graag en vind je grappig. Dat is mss wat oppervlakkig. Ik herken mezelf precies ook wel in je of zo, bepaalde weerstand, je vastzitten in bepaalde denkwijzen, tegen jezelf aanlopen, enfin niet precies dezelfde dingen of zo maar wel het feit van...helpt het om die van mij te leren doorzien...of zoiets...ik wil niet teren op jouw miserie ook niet hè, natuurlijk hoop ik voor jou dat je er ook vanaf kan komen...maar voor nu is het voor mij toch helpend, (sorry!) voila, ik weet dat mijn mening in deze niet gevraagd werd, noch relevant is maar bij deze heb ik het toch maar gegeven...your choice after all!!! in de eerste plaats moet je het zeker doen voor jezelf, niet voor mij of een ander, maar ik hoop dus stiekem van wel... grote vraag is waarom jij het wel/ niet (meer) wil doen? het advies (dat ik altijd krijg en nooit toepas ;-): maak een lijstje pro’s en con’s :-) 23 februari 2021 bewerkt door Musashi Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Waarom stel je je deze vragen @Quinn? Wat is je twijfel/angst of ongenoegen misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Klopt helemaal @Harp ik weet heus wel dat hier weet ik hoeveel mensen anoniem meelezen, maar dit voelde nogal geëtaleerd. Voelt. Om er een hippe term tegenaan te gooien; onveilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Ik begrijp het. Heb ik soms ook en dan stop ik dat weg. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 laat je niet provoceren Quinn (zeg ik nu ook tegen mezelf) een paar nare postings wegen niet op tegen de vele positieve steun die we hier krijgen en geven. Persoonlijk zou ik niet graag zien dat je vertrekt. Maar als het je echt goed zou doen dan moet je gaan natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 trap er zelf ook weer in hup de zon in hij schijnt weer♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden