rapilos Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Goedemorgen allemaal, Dit wordt een stralende tuin dag vandaag. Wat snoeien, onkruid wieden, schoonmaken, en kijken of de bolletjes al opkomen. Vriend slaapt nog, als hij niet opschiet dan ros ik hem uit bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Thanks Yvonne, da's al m'n tweede kop thee die op bed geserveerd wordt . Ik moet toch zó vreselijk huilen deze ochtend... Lieke7777, lady jane en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 @Yana Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 3 minuten geleden zei Yana: Thanks Yvonne, da's al m'n tweede kop thee die op bed geserveerd wordt . Ik moet toch zó vreselijk huilen deze ochtend... Och Yana... lekker even laten gaan, verdriet moet soms stromen. En straks dan even naar buiten? Als de pijn eruit is kan er weer wat lucht naar binnen. Hoe is het weer bij jullie? Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Yana toch.... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik las 'het zwaard van Damocles' gevoel. Heb ik ook. Gek genoeg, want waarom? Ik weet dat het voorbij gaat, maar nu kennelijk nog even niet. @Yanaen van de week had ik dat huilgevoel. Tis wat he? @Reacherarme Socrates en jij. Wennen is een proces en neemt tijd. Ik merk het ook aan onze hond met zijn 'ongewenst zijn' verleden. Met dit nieuwe huis, maken we nog steeds veel nieuwe wandelingen. En dan zijn blijdschap als ie op de terugweg een herkenningspunt ziet. Het komt goed! We gaan weer naar huis! Ik mag mee! (Dat lees ik er dan allemaal in he? maar hij maakt serieus bijna een huppeltje op zo'n moment) bumperjim, Reacher en Yana reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 @Jannigje wat een eind fietsen zeg! En ja die tegenwind... Ik vind je lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik denk serieus wel eens dat ik een omgekeerd Tourettesyndroom heb waarbij ik voor ik het weet mensen de liefde verklaar. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 4 minuten geleden zei adri02: Tja, mooi weer en meteen kruipen al die sneue mannetjes met hun brullende gereedschappen uit hun winterholen... Echt zielig, de ontevredenheid met hun bestaan druipt er vanaf. Vindt dat je wel durft zeg wat een ondoordachte domme opmerking maak jij. Zeg altijd kijk eens in de spiegel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 4 minuten geleden zei adri02: Tja, mooi weer en meteen kruipen al die sneue mannetjes met hun brullende gereedschappen uit hun winterholen... Echt zielig, de ontevredenheid met hun bestaan druipt er vanaf. Om het nog maar niet te hebben over al die mooiweerfietsers die fris uit de winterstalling over de paden slingeren alsof er geen medeweggebruikers zijn. Maar goed, zoals @bumperjimook al zei: 'er is een oplossing en die heet 7 uur' (en in mijn geval half zes). Jaaaaaa! Adri02 platknuffelen!!! Je komt als gelegen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 En tijd voor koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 @Likaik zou dat ook zo uitleggen als het mijn hondje was. Dat schuldgevoel hè, vooral als zo’n dier al één en ander heeft meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik vind niet per se dat alle personen ( zijn natuurlijk niet alleen maar mannen @adri02) met brullende gereedschappen compenseren voor een ongelukkig bestaan maar ik vind ze wel onattent. Die mooiweerfietsers die geen rekening houden met andere weggebruikers herken ik dan weer helemaal wel. En vroeg uit de veren om alles te ontwijken is de perfecte oplossing. ik wil dan ook 2/3 like geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Bij de Lidl zijn het smeerlappen. Nu is mijn man erheen en is het bier 6 halen 4 betalen nu ik het niet hoef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Harp ik gun jou zo harstikke een alleenstaand huisje met gigantische tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 @Harp Je bent een intelligent persoon dus je hebt het waarschijnlijk zelf al onderzocht maar kom je niet in aanmerking voor een koopwoning? In mijn regio heeft men koopsubsidie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 1 minuut geleden zei Harp: Wat is goedkoper? 0 bier halen of 6 halen voor de prijs van 4? Ja als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk FILOU reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Wat lief @Cleo66 Dank je wel Fijn dat je vriendin nog weer opknapt! Harp ik hoop dat er een huisje op je pad komt. Schulden hebben (in de vorm van een hypotheek) sucks maar een hogere kwaliteit van leven is heel veel waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Goeiemorgen @Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik zat ook aan een Tiny house voor jou te denken! Je krijgt toch een aardig beeld van elkaar via een forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Flink blijven kijken op die woning sites. Desnoods een krot dat opgeknapt moet worden! Of een moestuin waar je heul vaak logeert in het tuinhuis. Dat wordt vaker gedaan dan je denkt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik heb nu een afspraak. Ik ga online gamen met vriendinnen. Dat klinkt zo hip daarom wilde ik het opschrijven. Tot later! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 1 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen Adrian, Bolletje en Lika. Ja, lekker in de tuin aan de slag Bol. Ik pak op zondag trouwens alleen dingen aan die geen geluid maken. Geen gemaai, geen gezaag, geen geschrob .... Ik gun iedereen tenminste 1 dag in de week lekker buiten kunnen zijn zonder al die klusgeluiden... DAGPACT:Yvonne Ikkanhet Adrian Over de zondag.. Je hebt helemaal gelijk, zo denk ik er ook over.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik schreef een heel verhaal over een verdrietige periode in mijn leven waar ik over droomde vannacht en waardoor de tranen nu alsmaar over m'n wangen lopen. Het was goed om het even op te schrijven maar ik heb het gewist. Bedankt! Tatum, Smaragd en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden