Spring naar bijdragen

Maandag 1 februari 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Morgen. Lekker gedraaid en gewoeld vannacht, daar word je fit van. Koffie loopt en omdat ik weer op m'n eigen plek ben, kan ik gewoon achter de laptop roken. Voordeel!

Moet eigenlijk echt wat werk doen vandaag, deadline. Nu de inspiratie nog. Kom dan, kom dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Quinn, hihi, een paar jaar geleden zou ik nog stikjaloers op je zijn geweest met dat roken achter de pc.. 
Gek, nu denk ik alleen nog maar, jeetje wat zal dat stinken dan... 
Maar een peukje buiten.. hm... dat gevoel van 'lekker'  gaat denk ik nooit over. 
Maar ben wel blij dat dat dwangmatige er totaal niet meer is, gelukkig... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Quinn:

Ik heb het ook een aardig poosje zonder volgehouden Yvonne, maar ja, als die eerste weer aan is, gaat het hard door. En met drank erbij dubbel. Ben wel bezig met minderen. En rekening houden met anderen, dus bij c rook ik niet binnen. Zo trots :rolleyes:

Ja, dat is inderdaad fnuikend die eerste.... ben ik ook zo vaak mee de bietenbrug op gegaan in het verleden. 
Eentje.... en dan begint het: alleen op zaterdagavond, dan alleen in het weekend, dan begint een weekend vroeger en dan moet het toch ook een keer op woensdag kunnen... afijn, binnen twee weken weer op anderhalf pakje per dag dan, hahaha. 
Maar heel goed dat je het bij C niet binnen doet. 
Eigenlijk is buiten roken gewoon lekkerder. (:o:wacko::lol:)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen,  sporten en boodschappen,  morgen 2 adressen om te gaan werken.  

Oudste loopt tegen muren op , hij voelt zich wat depressief.  Ik probeer in gesprek te blijven en hem structuur aan te bieden . Hij ziet geen uitzicht op de toekomst.  Bied zich gratis aan om werkervaring op te doen maar krijgt niks gevonden . In september kan hij pas weer beginnen aan zijn master . Hij zit al vanaf maart vorig jaar op zijn kamer. 

Dat lijkt me zo pittig voor je zoon helemaal geen uitzicht hebben. Wat voor werkervaring is hij naar opzoek?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is idd van een hele hardnekkige gewoonte ( verslaving) van helemaal niets gaan. De stok van mijn verhoogde leverwaarden kan ik de motivatie vinden. Binnenkort ga ik intern om echt mijn problemen aan te pakken, mijn kinderen hebben daar alleen super veel moeite mee. Gezien het nu een aantal dagen zonder lukt denk ik automatisch ach lukt ook wel zonder intern te gaan. Maar als ik eerlijk naar mezelf ben moet ik nu ook flink in mijn hoofd gaan graven want waarom drink ik wat verdrink ik? Daar ben ik echt hulp bij nodig. 
 

Zit nu met mijn jongste dochter van bijna 2 juf roos te kijken, en we gaan zo een hele koude wandeling maken ( zij haar skipak aan) en probeer me ook vandaag weer niet te laten verleiden tot alcohol 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat het ook moge zijn , sterkte en succes @Jopie , pfff en een hele nacht niet slapen, jeetje wat zul je je brak voelen... 

Fabienne, goed dat je hulp zoekt als er achterliggende oorzaken/redenen zijn. Jij bent het waard.... 

En nu luitjes, aan de slag hier, in beweging komen. 
Maak er een mooie dag van, hij komt niet meer terug.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nou wat een rare ochtend zeg
Zou gaan werken vanochtend en ga dan altijd op de fiets, want auto parkeren daar in de buurt gaat bijna niet, omdat de hele parkeerplaats weg is daar ivm verbouwing
Dus fietsen altijd een half uur
Maar hoor ik vanochtend op de radio dat het spek glad is buiten, zeker voor fietsers en brommers
Dus nu afgesproken dat ik vanmiddag kom
Balen, ga liever in de ochtend, dan heb ik het maar gehad

Mensen wat zal ik blij zijn als die winter weer voorbij is zeg
Heb altijd zo'n hekel gehad aan gladheid, kou enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze stralende ochtend met uitzicht op zee. Lopen op het strand zit er niet in, het waait hier heel hard en vlagerig. De camper heeft de hele nacht staan schudden en ik denk niet dat ik overeind kan blijven als ik vol in de wind ga lopen.

Ik ben met mezelf in overleg om mee te doen met de droge februari. Ik ben heel blij met hoe gaat met mij en de wijn, 2 flessen wijn per maand is wat ik drink. Maar om die weg te laten is toch nog wel een 'dingetje'. Ik heb ook een beetje moeite om er hier over te praten, wil niemand op ideeën brengen qua minderen zeker niet nu er een aantal nieuwe mensen zo goed bezig zijn.  Maar ja, ik ben er ook en ik verheug me kennelijk wel behoorlijk op die fles wijn die ik koop bij de tweewekelijkse boodschappen. Is dat erg? Ik weet niet, maar af en toe een maand zonder lijkt me goed. Dus... laat ik maar besluiten om er even mee te stoppen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...