bumperjim Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Ff vers draadje aanmaken, die van gisteren is vergald door de alcohol. Goeiemorgen frisse vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Van 10 tot 6 uur! Lieke7777, Lika, Rosee en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Superrrrrrtopperrrrrrr!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Zo heee, wat een einde van de dag hier gisteravond/vannacht... Eerst maar even een bakje... Goedemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Wat heerlijk @niks. Dat is echt een cadeautje! Net wakker en duf van het diepe slapen. Het is ook nooit goed. Goedemorgen allemaal, op naar een nieuwe dag zonder alcohol. Nu gauw een bakje koffie van @Yvonne. Mmm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Zojuist zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Ow super niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 44 minuten geleden zei Yvonne: Zo heee, wat een einde van de dag hier gisteravond/vannacht... Eerst maar even een bakje... Goedemorgen frummers. Ja hoort bij het draadje alcohol niet de baas bumperjim, rapilos en Von reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 @Marika, ik denk dat het echt heel hoog tijd is dat er hulp van buitenaf komt. Deze situatie verdien jij niet, absoluut niet. Dit is niet te behappen voor jou. Neem contact op met jouw huisarts voor het te laat is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Goeiemorgen frummers naar gaan slapen door de trieste postings voel mezelf er ook triest van geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 @Marika als het mbt je zus gaat de situatie neem alsjeblieft contact met de huisarts op om hier wat mee te doen . Mantelzorg is fijn om te doen zolang je erzelf niet aan onderdoor gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Een hele goede morgen allemaal, Bij gelezen van gisteren Dronken schrijven is nooit een goed idee blijkt wel, maar ja wie ben ik.. Vriend moet plotseling werken vandaag (lees klussen ) Niet erg, maar overviel me een beetje toen ze gisteren belde daarover Nou ja, geeft niet, maar ben niet meer zo gewend om op zondag alleen te zijn Maar...hij komt weer terug hoor, als hij klaar is Want lekker eten bij vriendin, slaat hij niet over ha,ha Dus..., prachtig weer buiten Ijskoud Als ik verstandig ben, ga ik zo een wandeling maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Ik denk dat je het zo bedoelde Rapi?? Goedemorgen trouwens DAGPACT:YvonneMaja Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Oh ja, wat stom @Yvonne, ha, ha Thanks voor het corrigeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Goeie morgen allemaal, mn partner en ik wisselen wekelijks om uit slapen op zondag, vandaag was het mijn beurt, zaaaaaliggg!!! vandaag is het de laatste dag van Januari. Ben blij dat ik nu zover ben! Op naar de volgende maand (and many more...) Het voelde wel een beetje als een ‘rouwmaand’, afscheid nemen van een oude ‘vriend’, maar even goed blij om ‘verlost’ te zijn van een ‘vijand’ of liever iets/ iemand die ik ontgroeid Ben, leren loslaten... iets ‘nieuws’ is er nog niet echt in de plaats gekomen (Buiten de zelfzorg) maar denk ook nog niet dat februari dat helemaal zal brengen...ik denk dat februari een overgangsmaand zal worden, nog een beetje de winter ondergaan, mezelf hullen in een warm dekentje...klaarstomen voor lente wanneer het nieuwe leven stilaan kan beginnen ontluiken... Maar eerst de laatste dag van januari dus...first things first... Fijne zondag voor iedereen en sterkte voor wie het kan gebruiken... ps na het herlezen van dit epistel denk ik dat het mss (deels) beter thuis hoort op m’n eigen draad, zal dit daar ook nog kopiëren dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Goedemorgen. Inderdaad schitterend weer vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 @Jopie Ik wil niet het hele stuk citeren, maar ik geloof wel dat je gelijk hebt een beetje ik moet ook niet zo oordelend schrijven, dat dronken schrijven niet zo'n goed idee is Het is wel een spiegel, en kan dus wel degelijk helpend zijn ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Goedemorgen! Ik ga met een luisterboek in mijn oor lekker naar buiten...fijne dag ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Rapi, je mag ook gerust bij je eigen mening blijven, hoor. Die hoef je niet meteen te veranderen omdat Jopie een beetje aan het preken is. Dat wat zij schrijft, zegt iets over de schrijver zelf. Haar mening. Die van jou doet daar niet voor onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Nou Jopie, zo kwam dat bericht van jou wel op mij over, je was met je vingertje aan het zwaaien. En dat vond ik niet zo fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden