Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 januari 2021


Lika

Aanbevolen berichten

Morgen mensen. Het regent, vandaag ook maar binnen blijven denk ik. En alles is toch dicht, dus wat zou je buiten doen. Koffie, brinta, sigaret en een krant. Sttaks een doos leeghalen, ben teveel spullen kwijt inmiddels.

Gefeliciteerd @Bor

@Cleo66 dank je, maar gestoord klopt meer dan gestopt.

bewerkt door Quinn
Tikfout.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers... 
Regen, regen en nog eens regen en een temperatuur net boven 0,
ijskoud dus buiten... 
Nu eerst maar een bakje.
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png
En nog steeds heb ik de afgelopen dagen niet teruggelezen... 
Zie wel dat Quinn terug is... en niet omdat hij ons zo miste meen ik te lezen... 
maar evenzogoed welkom terug natuurlijk...
Quinn, je was zo goed bezig, wat jammer. 
En Bor heeft gelijk: Er uit, al hoost het, een frisse neus halen dus. 
Én een gezonde maaltijd maken, kan zo simpel als jij maar wilt en kan dan ook nog lekker zijn. 
Raap jezelf bij elkaar man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Vrijdagochtend, dus straks weer werken
2 pittige adressen achter elkaar
Ik heb ze van de week opgezegd per 1 maart, want merk dat het me meer energie kost, dan dat het me oplevert
sterker nog, ik ga er tegen op zien
het is veel te veel
(En terwijl ik dit schrijf, voel ik me toch zo,n ontiegelijk oud wijf :( )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Bor:

Nou ja als je nou eens begint met 2 hele simpele dingen, 1 vandaag een blokje wandelen en 2 een gezonde maaltijd voor jezelf maken.

Zo moeilijk of veel is dat niet gevraagd toch @Quinn?

Als je t zo schrijft Bor dan lijkt het net of iemand ZELF iets aan zn problemen kan verhelpen :D :D :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lag vannacht aan je te denken @Kohtje, het lijkt me zo moeilijk wat jij meemaakt. Als je beide handen het niet doen, dan kun je niet zelf je boterham klaarmaken? Je aankleden? Een kop koffie drinken? Ik kan me er geen voorstelling van maken. Maar wat heeeeeeerlijk voor je dat het weer iets beter gaat, maar dan krijg je weer meer pijn begrijp ik. Wat een ellende, ik wens je.... eeeh, nou ja, wat je nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bor:

Heb het beste met Quinn voor hoor. Ik denk dat hij dat ook wel weet.

Lieve Bor, het was niet mijn bedoeling om jou of Quinn uit te lachen... 
De opmerking van Jim kwam op mij over als.... uhm... een stukje luchtige humor.. 
Moet kunnen. 
Tenslotte is dat ook wel een beetje in de trant van Quinn zelf... 
En ja, ook ik gun Quinn het beste, echt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hallo zeg :blink: ben ik ook ff weg. Maar bedankt, ik onderken de goede bedoelingen. Zelfs van de slappe humor van @bumperjim. Al vind ik @Bor natuurlijk liever, sorry gast. En ik realiseer me ook dat ik tamelijk onbeholpen weer binnen ben gerold. Maar ik heb net gedoucht en dat was al heel wat. Shame on me. Ik woon hier nu iets van twee maand en kan nog altijd slecht alleen zijn, dus vul maar in. 

Ik weet het ook niet meer. Alles is weg, kapot, opgelost in het grote niets. En ja, oprapen moet je zelf doen, altijd. Dus ik ga nu 1: mijn fiets pakken als ie er nog staat en 2: uit c's koelkast beter eten maken vanavond. Klinkt als veel. Maar ik wil wel graag daar zijn. Dus ja, dan moet ik er wel eerst heen. Schoenen en dan de volgende actie.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...