Spring naar bijdragen

Zondag 24 januari 2021


niks

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen frummers.  Sinds het digitale tijdperk (vanaf 2010 ) geen foto's meer ontwikkeld en dus ook geen albums meer . Ik moet dat een keer oppakken maar weet niet waar te beginnen.  Het zou zo mooi zijn, maar zie er als een berg tegenop. De foto's staan overal en nergens. Ik ben zo'n vreselijke chaoot in die dingen.  Als ik het alleen maar voor de jongens kan doen , foto's  van hun , alhoewel oudste bijna nergens opstaat,  die wil niet zo graag . 

Idem! Had er een soort coronaprojectje van gemaakt om dat allemaal eens te verzamelen en te ordenen! Ben nu bij tot 2019! De keuzen en het printen was zo nog de final touch die altijd maar bleef liggen... tot nu dus joepie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Is toch wel de moeite Cleo. Klein printertje aanschaffen en een mooi fotoboek hebben wij aangeschaft. Is heerlijk om af en toe in te kijken, terugzien wat je allemaal in de maalstroom van de voortgang van de tijd vergeet. 
Wij halen vandaag mijn verjaardag nog even in omdat ik de hele week in de kreukels lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

tegen 4 uur had ik mijn boek pas uit,
deel 5 uit de Millennium serie.
Vandaag aan deel 6 beginnen.
En dan een beetje worstelen met het idee
ga ik er weer zo vol in en dan heb ik m volgende week uit, sniksnik,
of ga ik beter spreiden en mijn dag/nachtritme weer een beetje normaliseren?
Ik weet al wat het wordt^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei nancy:

Wat voor gevoel is dat Adrian, een hol gevoel? En waar in je lichaam zit dat gevoel? 

Ik heb het Dry drunk syndroom, daar kun je erg depressief van worden. Ik ben erg lusteloos en denk steeds aan drinken. Duidelijk is dat ik al mijn emoties, stress en angsten heb weg gedronken.. Nu betaal ik daar de rekening voor.. Pas op 24 maart krijg ik een therapeut..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n sticker is meteen zo definitief. Maar het kan ook steun bieden.
@Adrian, ik neem aan dat je hier (van Bor?) erover las en nu pas therapie
daarvoor hebt geactiveerd? Want eigenlijk is het op zoek gaan naar oorzaken
van je drinken voor iedereen belangrijk. Zelfs en ook als er geen trauma's zijn of lijken te zijn.
Doe je dat niet dan is je traject/zoektocht niet kompleet, voor zover dat al kan. Want we zijn
er nooit, is mijn persoonlijke mening. Ik kom nog steeds achter dingen. En ik doe er lang niet
altijd wat mee, want herken soms niet hoe belangrijk iets is of was.
Maar wat jij misschien al wel kunt doen, is een soort van levensverhaal schrijven. Beginnen met
een tijdlijn met hoogte/dieptepunten als uitgangspunt en dat uitbreiden naar bijv. jaren van je leven.
Je krijgt dan al wat zelf inzichten en therapeuten vragen je wel eens zoiets te doen, om ook ingangen
hebben en handvatten voor hun therapieplan.  Alles wat je nu al kunt doen is helpend lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@AdrianVerder zal een therapeut je waarschijnlijk gaan vragen een tijdlang bij te houden hoe vaak je last hebt van dat gevoel, waar je toen was, hoe lang het duurde, welke gedachten had je vooraf, wat heb je gedaan om van dat gevoel af te komen etc.  Om te ontdekken of daar een patroon in zit. Zoiets zou je natuurlijk ook alvast kunnen doen. 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...