niks Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Yo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Mogge ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Mohhuh hop al op het werk.. aan de slag fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Goeiemorgen frummers, Eerst maar even een bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Goede (!) morgen, Heb al een (gratis promo) bestelling gemaakt voor 50 foto’s. De eerste levensjaren van mn dochter (eindelijk!) vastgelegd. Productief voor 8u ‘s morgens, hoe lang is dat geleden!?! goeie dag gewenst voor iedereen! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Goedemorgen! Veel te laat, dus hop verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Cut Murning peopletjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 9 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen frummers. Sinds het digitale tijdperk (vanaf 2010 ) geen foto's meer ontwikkeld en dus ook geen albums meer . Ik moet dat een keer oppakken maar weet niet waar te beginnen. Het zou zo mooi zijn, maar zie er als een berg tegenop. De foto's staan overal en nergens. Ik ben zo'n vreselijke chaoot in die dingen. Als ik het alleen maar voor de jongens kan doen , foto's van hun , alhoewel oudste bijna nergens opstaat, die wil niet zo graag . Idem! Had er een soort coronaprojectje van gemaakt om dat allemaal eens te verzamelen en te ordenen! Ben nu bij tot 2019! De keuzen en het printen was zo nog de final touch die altijd maar bleef liggen... tot nu dus joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Goedemorgen. Is toch wel de moeite Cleo. Klein printertje aanschaffen en een mooi fotoboek hebben wij aangeschaft. Is heerlijk om af en toe in te kijken, terugzien wat je allemaal in de maalstroom van de voortgang van de tijd vergeet. Wij halen vandaag mijn verjaardag nog even in omdat ik de hele week in de kreukels lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Zo vroeg opstaan betekent toch dat n zondag nog lang is...Schoonouders komen sebiet eclairs afgeven, zal me daar dan wel even op storten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 goeiemorgen frummers tegen 4 uur had ik mijn boek pas uit, deel 5 uit de Millennium serie. Vandaag aan deel 6 beginnen. En dan een beetje worstelen met het idee ga ik er weer zo vol in en dan heb ik m volgende week uit, sniksnik, of ga ik beter spreiden en mijn dag/nachtritme weer een beetje normaliseren? Ik weet al wat het wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Het eerste.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Ook goedemorgen allemaal. Weer een dag waar ik weer in moet vechten tegen mijn cravings.., en dat na vier jaar droog! Is toch niet te geloven.. Thee drinken maar, liters per dag werk ik weg.. lady jane en Musashi reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Erg stil hier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Wat voor gevoel is dat Adrian, een hol gevoel? En waar in je lichaam zit dat gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 23 minuten geleden zei nancy: Wat voor gevoel is dat Adrian, een hol gevoel? En waar in je lichaam zit dat gevoel? Ik heb het Dry drunk syndroom, daar kun je erg depressief van worden. Ik ben erg lusteloos en denk steeds aan drinken. Duidelijk is dat ik al mijn emoties, stress en angsten heb weg gedronken.. Nu betaal ik daar de rekening voor.. Pas op 24 maart krijg ik een therapeut.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Wie heeft dat Dry drunksyndroom bij je vastgesteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Dit zijn oprechte vragen, hoor. Ik zit ondertussen me rot te denken over wat je zou kunnen doen in die tussentijd. Twee maanden duurt nog wel lang, maar wel belangrijk dat je die hebt staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Ik moest even googlen en vond dit; https://nuchter.nu/dry-drunk-syndroom/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Zo'n sticker is meteen zo definitief. Maar het kan ook steun bieden.@Adrian, ik neem aan dat je hier (van Bor?) erover las en nu pas therapie daarvoor hebt geactiveerd? Want eigenlijk is het op zoek gaan naar oorzaken van je drinken voor iedereen belangrijk. Zelfs en ook als er geen trauma's zijn of lijken te zijn. Doe je dat niet dan is je traject/zoektocht niet kompleet, voor zover dat al kan. Want we zijn er nooit, is mijn persoonlijke mening. Ik kom nog steeds achter dingen. En ik doe er lang niet altijd wat mee, want herken soms niet hoe belangrijk iets is of was. Maar wat jij misschien al wel kunt doen, is een soort van levensverhaal schrijven. Beginnen met een tijdlijn met hoogte/dieptepunten als uitgangspunt en dat uitbreiden naar bijv. jaren van je leven. Je krijgt dan al wat zelf inzichten en therapeuten vragen je wel eens zoiets te doen, om ook ingangen hebben en handvatten voor hun therapieplan. Alles wat je nu al kunt doen is helpend lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Ja, mooi artikel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 (bewerkt) @AdrianVerder zal een therapeut je waarschijnlijk gaan vragen een tijdlang bij te houden hoe vaak je last hebt van dat gevoel, waar je toen was, hoe lang het duurde, welke gedachten had je vooraf, wat heb je gedaan om van dat gevoel af te komen etc. Om te ontdekken of daar een patroon in zit. Zoiets zou je natuurlijk ook alvast kunnen doen. 24 januari 2021 bewerkt door nancy lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 27 minuten geleden zei nancy: Wie heeft dat Dry drunksyndroom bij je vastgesteld? Dit heb ik zelf bij mezelf vastgesteld, aan de hand van wat ik op Internet daarover gevonden heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Oke, ik was hier benieuwd naar. Ik vind het heel naar voor je, moet geen pretje zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden