Johan55 Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 16 minuten geleden zei nancy: Het wordt spaghetti hier vanavond, lekker makkelijk. Zelf hou ik er niet zo van, want er zit gehakt in, maar zo willen de mannen het. En jullie?? Roti Zo lekker! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Rijstrolletjes met gerookte zalm, courgette met lekkere dingetjes uit mijn nieuwe ovenpan en salade van wildpluk en zelfgekweekte kiemen ... zo rot dat campereten En ik had vandaag ook al brood gebakken (laat spierballen zien). rapilos, nancy en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Tomaten/groente maaltijdsoepie met vega gehacktballetjes en geroosterd speltbrood. Veel groente er in met de blender mooi glad gemaakt en nog wat losse geroosterde paprika er doorheen.. Heel simpel en heel lekker. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 pizza nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 @Jopie heb je verhaal nog helemaal gelezen ' heftig deze stappen . Sterkte ermee . Moedig besluit ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 @niks wat naar dat je nog in het ziekenhuis moet blijven met niksy.. is dit nog evt complicatie van vroeggeboorte ? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 2 dagen gewerkt ' druk geweest. Nu 3 dagen vrij ' morgen intake bij Brijder nieuwe behandelaar ( psychologe ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 @Jopie @niks Dagen zijn voorbij voordat ze zijn begonnen hier. Opruimen, verhuisdingen, boodschappen, werken, koken. Floeps! Ongelofelijk. Maar we komen er.wel... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Ik duik mijn bed in, ben een beetje gaar. @niks, sterkte, het is niet niks wat jullie nu overkomt.... @Jopie, er is dus in ieder geval een grote stap gezet, ik denk dat dat heel goed is... voor jou ook sterkte!!! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 @Jopie en @niks: toi toi toi en moedig voorwaarts! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 @niks hoe gaat het? Kaarsjes branden hier voor jullie in de hoop dat die kleine net zo'n groots survivor is als haar moeder niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Thanks allemaal. Mini kreeg vanmiddag weer koorts. Niet zo hoog als gisteren gelukkig. Ze wil het liefste bij je liggen, wat we natuurlijk nu ook doen. We hopen dat morgen de uitslag van de kweek er is, om te kijken of ze de juiste antibiotica heeft, of dat ze wat anders moet. Infuusje in armpje en die is ingespalkt. Je merkt dat ze het niet fijn vindt, probeert steeds haar arm op te tillen wat niet lukt. Paar keer een korte wandeling gemaakt, met S natuurlijk. Verder maken we er maar wat van. Morgen gaat S hier maar wat werk doen, ik ga wat schoolwerk doen. Nu slapen, mini slaapt ook en ik ben moe. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 @Lieke7777 nee komt niet door vroeg geboorte. Ze denken aan een vur, dat de urine terug loopt naar de nieren. Daaar voor later een onderzoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 sterkte en ik hoop dat je wat rust en slaap kunt pakken, spannend blijft het nog dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Hoi, zoveel mogelijk bijgelezen. Teveel om te onthouden @niks heel veel sterkte met de kleine!!!!! Wat een onmacht he als moeder lijkt mij. Fijn dat ze/jij veilig daar zitten. Hoop dat het snel beter gaat!! Heel veel sterkte!!! Fijn om @Cleo66 ook weer te lezen. Allen natuurlijk. Woensdag was de uitvaart, waardig en gegaan zoals ik/we het wilde. Ik kon zelfs spreken, zag er zo tegenop maar ging vanzelf. Alleen werd ik het weekend(zaterdag) wat ziek stond er zaterdag mee op, gehele stem weg, dacht door emotie en etc. Toen koorts. Vanochtend heel vroeg laten testen. Hele dag geslapen, werd ik in de loop van de avond gebeld. Dat de uitslag van de test "verdacht"is. Hoor morgen hoe en verder mag natuurlijk niet werken. Maar je bent positief of negatief lijkt mij. Kan natuurlijk ook de gewone influenza zijn vertelde ze mij. Heb ik weer. Zo weer verder slapen. Laat morgen/maandag wel weten hoe het gaat. Drink je niet, krijg je dit allemaal maar goed. Drinkend had ik het helemaal niet getrokken natuurlijk. Sterkte voor degenen die het ook kunnen gebruiken lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 (bewerkt) 6 uur geleden zei Marika: Welke medicijnen had je bij je drank genomen? Vind dit zielig voor je hondje. Geen alcohol tikt die maar wat verkeerds geslikt 11 januari 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden