nancy Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Ik hou het bij aanvang van de draad lekker kort, dat scheelt als je de draad vanaf het begin opent. Op mijn mobiel zie ik namelijk anders meteen allerlei lappen test, en dat blijft zo staan de hele tijd. Ik vind de nieuwe lay- out er niet mooier op geworden, maar goed , we zullen het ermee moeten doen. Hier net een aardappelslaatje op, nu even thee zetten . Rise and shine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Straks aan de strijk, dan studeren, dan nasi en aanverwante gerechten maken voor vanavond en nog even langs bij kinderen en kleinkinderen. Dat is mijn planning voor vandaag. Vanaf morgen weer thuisonderwijs . De kerstboom laat ik voorlopig nog even staan, ik geniet nog zó van de lichtjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Goedmorgen! Wat was je vroeg @nancy. Hoe gaat het met jou @Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 (bewerkt) Mini slaapt nog, of alweer. Ik heb niets te klagen hoor. Om 11 uur gisteren een voeding gehad en om 5 uur melde ze zich weer. De eerste weken waren lastig, maar nu haar tongriempje is door geknipt is ze zo relax. Lacht de hele tijd als ze wakker is. Als je niet vrolijk bent, dan kijk je even naar haar en je bent meteen weer blij! 3 januari 2021 bewerkt door niks Vol, Lika, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 1 uur geleden zei nancy: Straks aan de strijk, dan studeren, dan nasi en aanverwante gerechten maken voor vanavond en nog even langs bij kinderen en kleinkinderen. Dat is mijn planning voor vandaag. Vanaf morgen weer thuisonderwijs . De kerstboom laat ik voorlopig nog even staan, ik geniet nog zó van de lichtjes! Klinkt als een werkdag nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Vanochtend weer bikejöring (mtb met hond ervoor). Omdat onze hond nog herstellende is, wil de wereldkampioene (nee echt) mij wel een van haar honden lenen. Dat is net alsof Verstappen zegt ach joh neem mijn Formule 1 maar ff om boodschappen te doen. Ik doe het nu al in mn broek want ik wil niet op mn muil gaan, maar tzal wel meevallen zoals gewoonlijk Lieke7777 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 13 minuten geleden zei niks: Mini slaapt nog, of alweer. Ik heb niets te klagen hoor. Om 11 uur gisteren een voeding gehad en om 5 uur melde ze zich weer. De eerste weken waren lastig, maar nu haar tongriempje is door geknipt is ze zo relax. Lacht de hele tijd als ze wakker is. Als je niet vrolijk bent, dan kijk je even naar haar en je bent meteen weer blij! Fijn joh dat ze al zo lang doorslaapt. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Ja, het is fijn dat je zelf nu ook echt een paar uur achter elkaar door kunt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Tell me about it. De onzen kregen de fles en toen bedacht Stier dat papa dus de helft van de keren uit zn bed mocht 's nachts. Vooral met de tweede was dat een lijdensweg want die zoop in een halve minuut die fles leeg maar vervolgens stond je een uur te $&@#%£¥ om haar weer in slaap te krijgen, want eerder kon je die kamer niet uit anders brak de hel los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Goedemorgen frummers, Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Goedemorgen! Gisteren kerstboom leeggehaald en naar buiten gebracht. Vanaf maandag roept het werk weer en neemt een extra bureau de plaats van de kerstboom in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 7 minuten geleden zei Jopie: lijkt een noors woord, trouwens, klopt dat? Klopt. Van oorsprong is het een activiteit om de sledehonden in vorm te houden in de zomer, en vervolgens is het een sport op zich geworden. Je ziet het meer in België dan in NL. In Frankrijk is het een heel "ding", in Scandinavië ook, verder Canada, US. Je hebt er onverharde paden voor nodig waar het heel rustig is want het gaat knetterhard, dus dat is lastig te doen in NL behalve misschien in het noorden en oosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 (bewerkt) Overigens kan je in Frankrijk op allerlei plaatsen in de skigebieden met de hondenslee erop uit. Leuke tip voor de niet-skiërs zoals ondergetekende. Je hoeft niks te kunnen, het wordt helemaal begeleid maar kiek uut want ook dat gaat knetterhard het is echt een sport. Als iemand gaat wintersporten in Frankrijk en het wil proberen, laat maar ff weten dan zoek ik wel een musher op internet. De skiliften staan nu toch stil 3 januari 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 1 uur geleden zei niks: Mini slaapt nog, of alweer. Ik heb niets te klagen hoor. Om 11 uur gisteren een voeding gehad en om 5 uur melde ze zich weer. De eerste weken waren lastig, maar nu haar tongriempje is door geknipt is ze zo relax. Lacht de hele tijd als ze wakker is. Als je niet vrolijk bent, dan kijk je even naar haar en je bent meteen weer blij! Joehoe Niks, ik ben al een hele tijd niet vrolijk. Ik weet dat die periode lang duurt. Moghu allemaal. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 48 minuten geleden zei bumperjim: ......... dat is lastig te doen in NL behalve misschien in het noorden en oosten. Spaar me zeg.... lekker wegblijven uit het noordoosten hier. Je bent je leven niet zeker meer als dat deze kant op komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Even weer uppen om verwarring te voorkomen... Goedemorgen Vol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Goedemorgen allemaaaaal!!! Gelukkig nieuwjaar! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Wat is er aan de hand @bolletje? Te lang vrij geweest van je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 goeiemorgen frummers Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Dikke in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Bolletje wil mini Niks lenen denk ik, minstens een week of wat, he Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Dan zal ze erom moeten vechten LJ, ikke eerst! #forumcreche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden