niks Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goedemorgen! Laatste dag van het jaar, op naar 2021. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goedemorgen @ niks en de rest van de frummers! maak er een mooi einde en een mooie start van het nieuwe jaar van! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goeiemorgen allemaal... Wens jullie een fijne jaarwisseling en een voorspoedig en vooral gezond 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Eigenlijk is 2020 voor mij een heel mooi jaar geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 (bewerkt) Voor jou zeker niks.....zo kun je zien dat het voor iedereen anders is. Ik mag ook niet klagen. Mag wel klagen maar waarom.... helpt toch niets. 31 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Heb er eentje uit bed gestreamd.... Foei wat gemeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Zoooooooooooooooo ik heb al boodschappen gedaan dus ben ik daar al vanaf. Nu koffie, ff bed opmaken en dan weer lekker naar de d.d.besteding. Wat hebben we het toch weer goed. Voor vanavond knabbelspek, worstenbroodjes en Rivella gekocht. Ja ik verwen mezelf goed. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goedemorgen! Ik vind het toch altijd een bijzondere dag, hoewel het gedurende de dag altijd weer vrij normaal blijkt Eerst nog een ochtend aan de studie, vanmiddag met oliebollen naar een wandelgebied waar we de meiden + hond weer van mijn ouders overnemen na een wandeling. Vanavond gaat de hottub aan, die staat er sinds kerst! Tegen 22:30uur met de meiden lekker het warme water in, met de 0,0-champagne ! niks, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Wow @Vol. Klinkt goed. Werd hier wakker met het idee dat ik jullie moest vertellen dat ik 3 bier heb gedronken. Ik heb het gedroomd. Gewoon gedroomd. bumperjim en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goedemorgen allemaal, Al gestreken Vandaag werken van 11.30-15.30 Daarna komt vriend We gaan vanavond een lekkere vissalade eten met stokbrood Vriend gaat weer op tijd weg, want ik moet werken morgen dus lig voor 12.00 in bed Anders trek ik dat nooit Klinkt goed @Vol lady jane en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 DAGPACT ; ( Wie durft !? ) Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 DAGPACT ; ( Wie durft !? ) Rapilos Niks rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 DAGPACT ; (Wie durft !? ) Rapilos Niks Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Iedereen fijne jaarwisseling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 22 minuten geleden zei Manou: DAGPACT ; (Wie durft !? ) Rapilos Niks Manou Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goedemorgen frummers. Al lekker gerommeld hier in huis. En een heel eind met de hond gelopen, heerlijk rustig zo zonder geknal.. Wat een verschil met andere jaren... Boodschappen had ik gisteren al binnen dus ik hoef er niet meer uit. Het is eindelijk gestopt met regenen, ook wel even fijn... Bakje dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Als je citeert val je buiten beeld Lieke DAGPACT ; (Wie durft !? ) Rapilos Niks Manou Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 (bewerkt) Goedemorgen. Ik ben benieuwd, of er vanavond nog geknald gaat worden. Het zal weinig zijn. Voor alle huisdieren is dit ook erg fijn. DAGPACT ; (Wie durft !? ) Rapilos Niks Manou Lieke Lonster 31 december 2020 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Klopt Lonster, ik vond het de afgelopen dagen al een verademing, geen geknal... En vandaag tot nu toe ook niet. In de verte af en toe het geluid van carbid schieten, maar dat is doffer en daar zijn mijn dieren niet zo van onder de indruk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 6 minuten geleden zei Lonster: DAGPACT ; (Wie durft !? ) Rapilos Niks Manou Lieke Lonster Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Ik ben niet zo gauw voor verboden, maar van mij mag dit een overgang zijn naar vuurwerk dat alleen door de brandweer wordt afgeschoten. Ben trouwens blij dat ik deze periode meemaak als 50+ er en niet als jongere. Ik kan best goed op mezelf zijn, dat was in mijn jonge jaren wel anders. Maar ja illegale feestjes zijn dan wel spannend natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 (bewerkt) goeiemorgen frummers gisteren op Electra boodschappen gedaan lekker ver weg om een mooie tocht te maken en er toch een doel aan te koppelen, en vandaag hoef ik alleen wat oliebollen voor dochter te kopen, de appelbeignets maak ik zelf. Eens kijken of dat in een wokpan gaat, want wil geen frituurpan meer. Lekker dagje een beetje terug, en een beetje vooruit kijken> En verder gewoon in het hier en nu ook, want dart bevalt me nog het beste. En vissalade gaat het hier ook worden, met Holl. garnalen, gerookte makreel en zalm. Mooie dag!! 31 december 2020 bewerkt door lady jane rapilos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goedemorgen hier een afsluiting van een verschrikkelijk traject .. Het jaar was hard werken voor mij .. maar met het mooie resultaat dat mijn jongens terug zijn .. Er komt een vriend hier vanavond en gaan we met zijn 5 gezellig gourmetten ... heb kinderknallers gekocht jongens verheugen zich er op... Wij gaan compleet weer het nieuwe jaar in .. bumperjim, rapilos, Jannigje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden