ikkanhet Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Goeiemorgen allemaal Lieke7777 en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Goedemorgen! Ik wens iedereen een fijn kerstfeest toe. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Goedemorgen Fijne feestdagen! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Dagpact: Rosa Ik wilde schrijven: "Samen staan we sterk" Maar ik sta nu nog alleen:) lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Goedemorgen frummers. Ik wens jullie allemaal goede kerstdagen toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Dagpact: "Samen staan we sterk" Rosa Niks rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 (bewerkt) En natuurlijk beginnen we de dag met een bakjeEn een ontbijtje 25 december 2020 bewerkt door Yvonne niks en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Oh lekker Von! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Dagpact: "Samen staan we sterk" Rosa Niks ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Fijne kerst allemaal! Jee @Yvonne heb je de hele nacht doorgewerkt om dat ontbijt klaar te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Hahaha, nee hoor @bumperjim, het lijkt meer dan het is. Tafel gezellig dekken, eitjes koken (die moet ik nog even laten schrikken en in de dopjes zetten), broodjes oppiepen (dan ruikt het gelijk zo lekker in huis), smeerseltjes en zo op tafel zetten, jus d'orange, en dan nog even koffie en thee zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Wat heerlijk en feestelijk @Yvonne! Dat wordt smullen. Ik begin met een croissantje, dat is zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 (bewerkt) 57 minuten geleden zei ikkanhet: Dagpact: "Samen staan we sterk" Rosa Niks ikkanhet Maja Heb het pact hard nodig. Gisteren slecht nieuws van de cardioloog over conditie hart van mijn moeder. Na de kerst opname in ziekenhuis. Dit wordt dus de laatste kerst met mijn moeder. Ga er het beste van maken. Gisteren vier flesjes zwaar bier gekocht. Toch en nog niet gedronken. Spoel ze zo door de gootsteen. Beter om de zaken te overdenken met een kop thee en een croissantje van Yvonne. 25 december 2020 bewerkt door Maja Sta niet in het dagpact lady jane, nancy, bolletje en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 He bah @Majawat vervelend nieuws. Heel veel sterkte met je moeder. Inderdaad beter het bier door te spoelen want die drank maakt de emoties alleen maar sterker en erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Veel beter inderdaad @Maja. Weggooien. En met volle aandacht dit mee maken. Dan zijn de herinneringen later ook beter. Veel sterkte. Wat moeilijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 @Marikaik las over je hond. Wat verdrietig. voor onder de riem. Goedemorgen allemaal. Moeder komt vandaag even hier. Ik vrees dat dit ook wel eens de laatste keer kan zijn. Lopen kan ze bijna niet meer. Er is hier een tennisbaan buiten. Man gaat tennissen met dochter. Grappig. Ik had allerlei behoeftes toen we gingen verhuizen. Maar ik voel me hier helemaal vervuld. Ik hoor vogels. Zie de metro. Kan buiten lopen en fietsen zonder slalom. En er was gisteren een bedrijfsleider in de supermarkt die lol maakte met het personeel. Gezellig. Geen haast. Ik voel me blij en op mijn plek. rapilos, bumperjim, kruidenthee67 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Dagpact, Samen staan we sterk ! Rosa Niks Ikkanhet Maja Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Goedemorgen allemaal, Een hele fijne kerst toegewenst voor iedereen @Maja Sterkte, met je moeder Bier nu meteen door de gootsteen spoelen nu je nog niet zo veel trek hebt Je kan het he Trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Fijn @Lika Je lijkt helemaal op je plek daar Mooi ! Nou, ik ga zo werken 2 adressen straks Dus we maken er maar weer wat van Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Dagpact, Samen staan we sterk ! Rosa Niks Ikkanhet Maja Rapilos IJsvogel Ik krijg die grotere regelafstand, ik weet niet meer wat ik daar tegen moet doen. Sterkte voor een ieder die dat nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 2 minuten geleden zei IJsvogel: k krijg die grotere regelafstand, ik weet niet meer wat ik daar tegen moet doen. Op de laptop enter en shift gelijktijdig indrukken, op mobiel weet ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 3 minuten geleden zei ikkanhet: Op de laptop enter en shift gelijktijdig indrukken, op mobiel weet ik het niet. Ik zit op mijn mobiel probeerde idd shift en daarna enter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Goeie morgen lieve mensen, Maja sterk blijven meisie, denk aan de tijd daarna. En dat voor een paar uur onder zeil zijn en niets voelen. De rottijd daarna duurt echt veeeeel langer. En je weet dat je het kan. Marika das altijd pijnlijk om een dierbaar gedeelte van jezelf te verliezen. Dat is verdriet en laat dat maar gewoon zien, daarna kijk je terug op een mooie tijd met je allesie. Zo wat ga ik vandaag doen? Eerst wat opruimen en dan enveloppen zelf maken. Das ook weer hartstikke leuk, vanmiddag gamen. Een nieuwe game Imortals. En zo ga ik de eerste kerstdag leuk maken. Heb er zin in. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Zojuist zei bolletje: Goeie morgen lieve mensen, Maja sterk blijven meisie, denk aan de tijd daarna. En dat voor een paar uur onder zeil zijn en niets voelen. De rottijd daarna duurt echt veeeeel langer. En je weet dat je het kan. Marika das altijd pijnlijk om een dierbaar gedeelte van jezelf te verliezen. Dat is verdrietig en laat dat maar gewoon zien, daarna kijk je terug op een mooie tijd met je allesie. Zo wat ga ik vandaag doen? Eerst wat opruimen en dan enveloppen zelf maken. Das ook weer hartstikke leuk, vanmiddag gamen. Een nieuwe game Imortals. En zo ga ik de eerste kerstdag leuk maken. Heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 5 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen lieve mensen, Maja sterk blijven meisie, denk aan de tijd daarna. En dat voor een paar uur onder zeil zijn en niets voelen. De rottijd daarna duurt echt veeeeel langer. En je weet dat je het kan. Marika das altijd pijnlijk om een dierbaar gedeelte van jezelf te verliezen. Dat is verdriet en laat dat maar gewoon zien, daarna kijk je terug op een mooie tijd met je allesie. Zo wat ga ik vandaag doen? Eerst wat opruimen en dan enveloppen zelf maken. Das ook weer hartstikke leuk, vanmiddag gamen. Een nieuwe game Imortals. En zo ga ik de eerste kerstdag leuk maken. Heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden