Spring naar bijdragen

Maandag 21 december


Lieke7777

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Jopie:

deze dame heeft zowaar een stukje heel langzaam gehardlooopt in de regen. wow. 

@lady jane  een sauna prive afhuren met eigen gezin zou theoretisch toch mogelijk moeten zijn. Idee om daar iets mee te doen? 

zo stom, @niks ik hoop dat je nog lang blijft delen hier. Je verhalen maken me zo blij. Geven ook een stukje of soort van vertrouwen..... dat het kan zelfs als het lijkt dat er geen uitweg meer is. 

denk het niet jopie, alles staat op de spaarstand, maar personeel is naar huis. Ikzelf heb een kleine sauna in huis, maar nog niet gebruikt de laatste weken. Komt wel weer hoor, want mis het wel. Maar mis voornamelijk het dagje vakantie dat het me steeds geeft. En dat is thuis toch anders. Ik merk eigenlijk weinig van de pandemie.
Ben tevreden met weinig en gebruik deze periode om wat discipline aan te kweken met wandelen en fietsen, gewoon om een dag te doorbreken en buiten te komen.
Ik gebruik december al jaren als versobermaand en dat bevalt me ook nu prima. Gisteren wel 2 zussen bezocht, eentje had ik al zo'n 1 1/2 jaar niet gezien en zij was jarig.
Dat vind ik dan genoeg reden om de trein te pakken. En dat kan ook prima want weinig reizigers. Ik speel vast eigen rechter, maar ik blijf kritisch.(vind ik dan toch☺).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...