Lieke7777 Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Aan mij de eer vandaag .. goedemorgen Werkdag voor mij .. Fijne maandag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Goeiemorgen allemaal, Fijne dag @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Goedemorgen! Vrije dag met veel moetjes. Werk ze @Lieke7777! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Goedemorgen frummers, Ik heb heerlijk geslapen, Nu eerst een bakje en dan aan de slag. Er staan aardig wat klusjes op mijn lijstje, dus ik hoef me niet te vervelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 @Bor, blij dat je weer de oude Bor bent... , maar ellendig van die ontsteking nu weer, ik hoop dat je snel opknapt... @Jopie, balen van die ruit, maar zoals gezegd: kan gebeuren, geen persoonlijk letsel gelukkig... @Lika, ik hoop dat je vannacht wél lekker hebt kunnen slapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 7 minuten geleden zei Roos33: DAGPACT:Yvonne ikkanhet Roos33 Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Goedemorgen allemaal, Nog donker buiten Straks werken, met de auto want gaat stort regenen (zeggen ze) Hoop dat het licht genoeg is, want ben nogal kippig in het donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Goedmorgen! Als het goed is komt vandaag mini Niks haar kerst jurkje. Zo getwijfeld, aan de ene kant tuttig, maar ook oh zo schattig. Rosee, Lieke7777 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Goedemorgen. Heerlijk geslapen. Hond 1 keer in paniek omdat er iemand over de galerij rende. Daar slapen man en ik (en nu dus ook de hond), en dat hoor je hard. Daarna lekker getukt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 nu nog tuttig/schattig straks glitters en sexy leef je maar lekker uit hoor nu heb je nog invloed♥ niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 en ook goeiemorgen frummers ik heb een gat in de dag geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 33 minuten geleden zei lady jane: en ook goeiemorgen frummers ik heb een gat in de dag geslapen Wou dat mij dat eens zou lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Goedemorgen Wat een schattig pakje Niks, zo cute. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Goedemorgen. Ook ik vind het een heel mooi jurkje, Niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 39 minuten geleden zei Jopie: deze dame heeft zowaar een stukje heel langzaam gehardlooopt in de regen. wow. @lady jane een sauna prive afhuren met eigen gezin zou theoretisch toch mogelijk moeten zijn. Idee om daar iets mee te doen? zo stom, @niks ik hoop dat je nog lang blijft delen hier. Je verhalen maken me zo blij. Geven ook een stukje of soort van vertrouwen..... dat het kan zelfs als het lijkt dat er geen uitweg meer is. denk het niet jopie, alles staat op de spaarstand, maar personeel is naar huis. Ikzelf heb een kleine sauna in huis, maar nog niet gebruikt de laatste weken. Komt wel weer hoor, want mis het wel. Maar mis voornamelijk het dagje vakantie dat het me steeds geeft. En dat is thuis toch anders. Ik merk eigenlijk weinig van de pandemie. Ben tevreden met weinig en gebruik deze periode om wat discipline aan te kweken met wandelen en fietsen, gewoon om een dag te doorbreken en buiten te komen. Ik gebruik december al jaren als versobermaand en dat bevalt me ook nu prima. Gisteren wel 2 zussen bezocht, eentje had ik al zo'n 1 1/2 jaar niet gezien en zij was jarig. Dat vind ik dan genoeg reden om de trein te pakken. En dat kan ook prima want weinig reizigers. Ik speel vast eigen rechter, maar ik blijf kritisch.(vind ik dan toch☺). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 en ja ik geniet ook erg van Niks&co(otje) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Is dat een jurkje van Barbara Farber, of bestaat dat merk niet meer? @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Oh nee, ik zie het al, het is van Next Baby uit Engeland.... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Heel goed @Bor Kom maar lekker op het dagpact staan sinaasappel heb ik net op, nu jij nog Maar...moet je dan niet even langs de huisarts joh !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Ja hoor, de mandarijnen zijn ook goedgekeurd @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Jeetje Bor, het zit je wat dat betreft niet mee. Hoe vaak heb je dit niet al gehad? Hopelijk gaat het snel weer over. Heb je eventueel medicijnen hiervoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 @Renaldo61 nog niet geweest, vreemd. Hopelijk niet zijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden