Spring naar bijdragen

Donderdag 17 december


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Niets is zeker, dezer dagen. Normaal gesproken ook al niet, maar ik leef nu nog meer dan anders
dag voor dag. Vervelend is dat die dagen zo op elkaar gaan lijken allemaal en dat de wereld
letterlijk klein is geworden voor wat betreft eventuele mogelijkheden.

Ik ben voor vandaag al door m'n pijnstillers heen, daar waar ik ze moet uitsmeren over 24 uur.
Soms heb je van die dagen. Voor nu helpt het wel even, maar over een paar uur...
Dat wordt zoveel mogelijk stilletjes uitzitten want ik ga absoluut niet meer nemen dan voorgeschreven.
Dat biedt dan nóg minder perspectief.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik prijs mezelf dan maar gelukkig dat mijn dagen over het algemeen gewoon zijn, gewoon naar het werk, veel contacten, druk met studie, met kinderen en kleinkinderen. Van winkelen hou ik niet, dus dat mis ik niet. Wel het uit eten kunnen gaan met verdere familie en het op vakantie gaan....ik voel me dus belachelijk verwend en rijk ten opzichte van anderen. En schuldig.....gek ding is dat. 

Ik heb echt te doen met eenieder die zich nu al tijden rot voelt, ik zou graag willen dat het anders was voor jullie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn pijnpunt op dit moment? ( valt niet te vergelijken met de pijn die Kohtje ervaart, voel me nu ook alweer bezwaard) : eeeen eeltpit onder de bal van mijn voet. En mijn pedicure mag niet werken. Dus loop ik scheef met mijn voet en mijn lijf om die voet te ontzien, waardoor ik ' s avonds en ' s nachts vreselijke krampen heb in mijn voet en been in spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Ik heb gisteren letterlijk lopen janken van de pijn. Maar goed, als dat alles is..

Kohtje,  sterkte gewenst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel fijn die rust, ik zie niemand behalve mijn lief, geen vrienden en familie uit Nederland die langskwamen dit jaar, niet uit eten, geen vrienden bezoeken.... heerlijk vind ik het eigenlijk. Contacten zijn ook leuk hoor maar dit ook, zo lekker met mezelf een beetje rommelen, nul stress over wat ik voor iedereen zal koken enzo. Ik heb vandaag eens stiekem naar mijn bankrekening gekeken maar dat ging nog wel, veel minder inkomsten door corona maar ik kan nog steeds boodschappen doen (1x in de twee weken).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op, @nancy, jij hebt recht op jouw pijn. Niet gaan vergelijken hoor.
Wat @Jopiedaarnet ook zei: pijn is naar. In welke vorm en hoedanigheid dan ook.
Zo'n eeltpit onder een drukpunt kan je inderdaad letterlijk en figuurlijk helemaal uit je evenwicht
brengen. Zelfs een lullig splintertje in je vinger kan al ontregelen...
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Amalia:

Als je je voet op je knie legt kun je de eelt bovenop zo'n likdoorn zelf wel verwijderen hoor desnoods met zo'n nagelknippertje. Daar heb je geen pedicure voor nodig. In ieder geval niet voor een tijdelijke oplossing.

:wacko::wacko::face-icon-small-shocked::face-icon-small-shocked::(:blush:

Aaaarrrggggg.....ik ben niet zo'n held, waar woon jij?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Borrie:

Met een bestraffende toon op z"n plaats gestuurd @Lika Maar eerlijk, inwendig moest ik ook lachen want het zag er grappig uit.

Hij is geen pup meer hoor, 9 maanden en als hij zulke dingen nog niet weet..dan hadden ze overduidelijk geen tijd voor hem vind ik. Dit soort dingen hoort hij nu wel te weten vind ik. Gister was ik ook nog maar net op tijd, toen zouden de kussens op mijn bank eraan gaan..

Ik ben vaak genoeg na het streng toespreken van de hond moeten maken dat ik weg kwam omdat ik me niet meer kon inhouden van de lach.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie al de de mededeling van de moderator gelezen?

Volgens mij snapt hij er niets van.
Voor mij gaat het er niet om om al onze reacties te modderen.
Dat kunnen wijzelf wel.

Maar om antwoorden te geven op vragen die onder het kopje staan: Vraag het de hulpverlener.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Renaldo61:

Huisdokter heeft het druk. Wel een goede praktijk anders had ik niets over moeder geweten. En stond ik daar vandaag aan het rusthuis en moeder niet meer daar. 

Nou maar goed daar moet je toch niet aan denken. Heel veel sterkte en beterschap voor je moeder.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Renaldo61:

heu zeker? Waarom zou ik hem daarover in het ongewisse  laten? 

Nee, ik bedoel: jouw broer krijgt altijd de mails van het tehuis vertelde je.... daarom vraag ik aan jou of jouw broer wél bericht heeft gekregen van het tehuis dat jouw moeder een hersenbloeding heeft gehad.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...