Maja Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Goedemorgen! Vroeg wakker, dan maar vroeg op. Nu met kopje thee terug in bed. Na het nieuws op de radio echt opstaan. Vannacht besloten de overgebleven Sinterklaas lekkernijen weg te geven. Dan kom ik niet meer in de verleiding. Op 5 december alcoholvrije glühwein gedronken. Was heerlijk én verwarmend. Ik miste de alcohol niet. Weer wat geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Goedemorgen vanaf mijn werk. Ik heb al een heleboel gedaan, morgenstond heeft goud in de mond, toch?? Nu eerst koffie en dan weer verder. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Goedemorgen. Elektrica (mijn fiets) en ik gaan ons vandaag voor het eerst in de stad begeven. Voel me er stabiel genoeg voor. De spanning is even weg. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Goedemorgen kipjes en hanen! Het kippenhok is weer open gelukkig. Ja dat vroeg ik mij ook af Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Goedemorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen maar. 8 december.... vandaag is het 40 jaar geleden dat John Lennon werd vermoord, pfff, waar blijft de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Werk voorbereiden. Ontwikkelingsperspectieven schrijven, lessen ontwerpen, kerstfeest voorbereiden, herinrichten klas i.v.m. vertrek Sint en nu kerst. Kerstdiner voorbereiden, psychologische onderzoeken klaarleggen, mail doorlezen, plannen schrijven, kinderen eigen leerlijnen geven, toetsen nakijken en invoeren enz. enz. Kinderen op school vormt 55 procent van ons werk, 45 procent gebeurt dus buiten de schooldag om. Dus ná school overleg met ouders, vergaderingen, verplichte cursussen. Dus moet ik voor het overige werk wel vroeg naar school. Is geen klagen hoor, ik vind het hartstikke leuk. Rapid en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Niet niks dus allemaal Nancy, dat zijn lange zware dagen. Lika, fijn dat ik je weer zie, lag gisteravond in bed en bedacht me dat ik je nog niet had gelezen overdag... Nu dus wel. Rustig aan meis. Kun je trouwens geen vakantiedagen opnemen van jouw werk om even wat meer lucht te krijgen in deze laatste hectische weken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 @Yvonneik heb al.mijn vakantiedagen opgemaakt.... maar ik heb er volgende week nog 2 en kan nog een dag compenseren en als we net over zijn heb ik nog een hele week. Dus kan rustig uitpakken en hier weggooien etc. We wilden graag in de kerstvakantie over, omdat de kinderen dan vrij zijn. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Dusssss.... alles sal rech com Lika, echt! Tel tot tien, tel rustig tot tien. En inderdaad vandaag even jouw fiets lekker uitproberen, heerlijk. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Goedemorgen Veel respect voor iedereen die in het onderwijs werkt, zeker met die volle klassen en alles wat erbij komt kijken. En als ik t goed begrijp werk jij in het speciaal onderwijs Nancy? Niet gemakkelijk. En als docent ben je zo belangrijk voor de kinderen, ze vergeten je nooit meer. Lika veel met Elektrika! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Ja, speciaal onderwijs cluster 4. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Goede morgen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Spannend wat is het doel van de presentatie @Jopie of is dat te privé ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Aan de slag dan Jopie Ik ga hier ook aan de slag mensen, hoogste tijd. Maak er een mooie dag van, dagdag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) @Jopie ik moet zeggen dat ik de discussie niet geheel gevolgd heb gisteren maar stukken gelezen heb.. Zo zie je ook hoe verschil het is ' mijn vraag was puur belangstellende maar ook begrenst of het niet te privé was om te delen .. zodat het een niet hoeven was maar om te doen wat je er zelf mee wilt .. En voor mij hoef je geen mooie woorden te gebruiken ... als je mij beter zal kennen zal ik beslist niet een impertinente instelling cq houding hebben 8 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) x 19 december 2020 bewerkt door Amalia nancy en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Een hele goede morgen allemaal, Morgen 100 dagen alcoholvrij Het gaat goed nu vasthouden, de positieve mind-set Het programma Ontwijnen, is morgen ook afgelopen, maar kan dan nog in de alumni groep, voor na de drie maanden Dat ga ik zeker doen Veel steun gehad daar ook Zie niet echt tegen de kerst op, wat betreft niet drinken, maar zal toch ook wel weer blij zijn als het voorbij is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 21 minuten geleden zei rapilos: Yvonne rapilos zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 DAGPACT: Yvonne Rapilos zbb ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Vanaf vandaag weer een weekje vrij en vandaag twee weken droog Vanaf gisteren toch maar aan de antibus,wil straks niet weer de kerstdagen verpesten. Alle achterdeurtjes op slot vertrouw mezelf voor geen millimeter rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) Hallo, ik log weer eens in en het lijkt wel of het forum wat vernieuwd is, of komt het alleen omdat ik de letters op mijn telefoon (noodgedwongen) heb vergroot en daarmee de instellingen gewijzigd? 8 december 2020 bewerkt door Moeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Nee hoor, heb even verder gekeken, het forum is vernieuwd! Joepie! Dat betekent dat we in de lucht blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden