ikkanhet Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal 7 december 2020 bewerkt door ikkanhet Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Hier ook heel wat keren de wekker gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Goedemorgen . Nou zo mooi is het hier niet ..het regent pijpenstelen .. Te diep geslapen... ff wakker worden .. op naar het werk zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Dat is knudde @Bor...ook aan 3e bakkie hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Was er weer zoveel spam ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Moeten we braaf zijn @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) Hahahahahaha ik ook ga heel braaf zijn Ben al braaf aan de poets. 7 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Goedemorgen frummers, Jeetje wat een regen... pffffffff. Het lijkt me toch dat het watertekort in deze streek nu zo zoetjesaan wel over is... Goed, maandag, bakje maar dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Echt Bor, hebben we weer een moderator??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Goedemorgen en dankjewel voor de koffie @Yvonne, hard nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Goedemorgen Maja, ja, ik had ook een beetje moeite met op gang komen, ik hou het toch maar bij een bakje thee nog even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 1 minuut geleden zei Bor: Yep! Kijk maar in profiel van mod (laatst actief). Zag ze zaterdag was dat meende ik, ook al vliegensvlug door de benzo- afdeling modereren. Hm, dan ben ik heel benieuwd waar ze op gaan modereren: op inhoud, dus niet helpend of te hatelijk en zo of op taalgebruik , dus 'kut' en 'schijtziek' en zo. Misschien wel weer op beide nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) Grappig 7 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Hahaha, als ze er echt werk van maken hebben wij in ieder geval gelijk weer onze eerste waarschuwing aan de broek hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Wist je dat je die plaatjes en foto's ook wat kleiner op kunt plaatsen Ikkanhet? Dan nemen ze niet een heel scherm in beslag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Klopt Bor, nou, ik ben benieuwd. Zou geen slecht idee zijn als ze weer iemand op het forum zetten. Niet wat betreft niet-net-woordgebruik hoor, maar soms gaat het hier toch wel een beetje te ver. Heb het trouwens wel erg lullig gevonden dat de afgelopen tijd nog niet de moeite werd genomen om te reageren op meldingen en zelfs niet op mailtjes die rechtstreeks naar Tactus werden gestuurd, vond het een beetje minachting van hun eigen deelnemers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Hahaha ja Cleo, het is hartstikke nat. En als je een hond hebt die je niet echt in bedwang kunt houden zou ik geen paraplu meenemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Ff bochtje achteruit joop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Pfff, lijkt me toch hartstikke spannend Jopie. Knap, heel knap.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Ik weet niet of je tegen jezelf zeurt en dramt... maar hier niet hoor Jopie, tenminste, zo kom je op mij absoluut niet over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Goedemorgen Nu al gewandeld met de hond @Cleo66 en in de regen ook nog, brrrrr. @Jopie vind je een stoer wijf hoe je het allemaal doet. Hier nog een weekje werken en dan vakantie, kijk er wel naar uit. Misschien vandaag ook maar eens kerstboom in huis halen. Ik heb alweer leuke gekke dingen gekocht voor erin, zoals een kerstbadeendje, kerstboeddha en schoen. Ook nog veel versieringen in huis dus dat wordt weer losgaan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Goedemorgen allemaal, vandaag lekker vrij Moet heel veel administratieve dingen doen Nou, daar is het net mooi weer voor he Lekker weekeinde achter de rug, en verder weinig te melden geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden