niks Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Goedemorgen! Na een onrustige nacht er maar uit en koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Mogge! Heb je een nachtmensje op de wereld gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ik denk het. Last van krampjes. Zo sneu, iemand tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Ellendig @niks, vroeger werd venkelthee aangeraden, maar dat schijnt meer schade te kunnen aanrichten dan wij indertijd konden bedenken. Hier kun je wel van alles vinden wat daartegen kan helpen: mamaenzo.nl/darmkrampjes-baby-oorzaken-en-oplossingen/ Voor nu eerst maar even een bakje \ 7 oktober 2023 bewerkt door Yvonne niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Kweetniet. Je kan een fakirmatje proberen niks, Lika en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Hahaha.... leuk Jim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Goeiemorgen Jopie, bakje voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Goedemorgen. Vandaag komt de elektrische fiets. Spannend!!! Heeeeeel spannend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ohhhhh, wat heerlijk Lika. Wat zul je er van genieten. Ik heb hem nu een jaar of 3, maar had er jaaaaaaaaaaaren eerder eentje moeten aanschaffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 (bewerkt) Och dat klein ukkie buikrampjes. Ik kan me voorstellen dat je je zoooo machteloos voelt. ik heb het al met m'n diertjes, laat staan met een ukkeltje. pffftttttt. 4 december 2020 bewerkt door bolletje niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 1 uur geleden zei niks: Ik denk het. Last van krampjes. Zo sneu, iemand tips? Met de klok.mee zachtjes de buik masseren. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Goedemorgen, de wind blaast mij zo wat het bed uit! @niks: voor Mini-niks kun je orthiflor start proberen. Vroeger was abc dophilus poeder van Solgar het wondermidel, maar dat is niet meer leverbaar. Succes! fijne dag allemaal! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 3 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen, de wind blaast mij zo wat het bed uit! @niks: voor Mini-niks kun je orthiflor start proberen. Vroeger was abc dophilus poeder van Solgar het wondermidel, maar dat is niet meer leverbaar. Succes! fijne dag allemaal! Ik zal eens kijken! 1 uur geleden zei bumperjim: Kweetniet. Je kan een fakirmatje proberen Daar heb ik @lady jane toch voor nodig? Joehoe, Jane! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Mag je niet gebruiken onder de 6 weken @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Baby heeft krampjes dus baby huilt, dat betekent nog niet dat baby ongelukkig is. Het leven is vol krampjes en andere hobbels daar hoef je niet moeilijk over te doen en je hoeft ook niet meteen op zoek naar oplossingen, het gaat namelijk meestal vanzelf weer voorbij. Als wijzelf ook gewoon zouden huilen als iets zeer doet en het verder sccepteren zoals het komt dan hoefden we ook niet collectief aan de drank te zitten. Liefdevol over buikje wrijven lijkt me een goed idee. nancy en Kyon reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 had toch een time out Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Even snel goedemorgen wensen, want moet zo werken Ga maar dapper op de fiets, is toch een half uurtje fietsen. Dikke jas aan, en handschoenen Er staat ook een aardig windje en moet gedeeltelijk door de polder @niks Bij ons zeiden ze vroeger ; let op wat je eet geen uien en koolsoorten, daar kan de baby krampjes van krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 2 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Niks gewoon buikje masseren heeft bij mijn kids altijd geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Rapilos Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 smakelijk Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Oei, het koekje lonkt. Maar met de pepernoten in het verschiet, toch maar niet ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 grrrrr onze printer kapot en de handen van mijn man zien eruit als zwarte piet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden