Jannigje Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 1 uur geleden zei Reacher: Vertrekken we na Sinterklaas op 6 december? En gaan we het eerste stukje met de Polar Express? Jannigje en ik zitten in de VIP coupe maar er kunnen nog meer bij! Moeder @niks en Niksje? Ja, die mogen er absoluut bij. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Tegen die tijd slaapt ze toch gewoon door hè @niks? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 1 uur geleden zei Reacher: Tatum Lika Lieke Bol Niks met mini niks, die slapen niks vindt! Rapilos Roos33 Bob Cleo66 Rapid Kyon Jannigje, leuk, waar gaat de reis deze keernaartoe ? Maaaike Reacher Jane Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 47 minuten geleden zei Jannigje: Tegen die tijd slaapt ze toch gewoon door hè @niks? Jij bent toch nog laat wakker? @Reacher vroeg, dus komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Ja dat ja waar! Ploegendienst, dat is lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 Op 27-11-2020 om 02:17 zei Bob: Ik ben ook blij met je initiatief, @Tatum. Moeten we warme kleding meenemen? Zelf ben ik een paradijsvogel die het liefste alleen een bikini meeneemt op vakantie. Maar dat is niet erg handig in de maand december. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 Ja ik doe ook graag mee, goede steun in de rug en in goed gezelschap. Tatum Lika Lieke Bol Niks met mini niks, die slapen niks vindt! Rapilos Roos33 Bob Cleo66 Rapid Kyon Jannigje, leuk, waar gaat de reis deze keernaartoe ? Maaaike Reacher Jane SanMiquel Smaragd rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 55 minuten geleden zei Smaragd: Tatum Lika Lieke Bol Niks met mini niks, die slapen niks vindt! Rapilos Roos33 Bob Cleo66 Rapid Kyon Jannigje, leuk, waar gaat de reis deze keernaartoe ? Maaaike Reacher Jane SanMiquel Smaragd Maja Wat een grote groep! Is de arrenslee groot genoeg? En heeft Rudolph genoeg vrienden om de slee te trekken? Voor mij de eerste keer op reis. Spannend.@Tatum: top dat je het pact gestart bent! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 We gaan vast in een dubbeldekker @Maja, daar passen we met gemak allemaal in. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Op 27-11-2020 om 19:45 zei Jannigje: Ja, die mogen er absoluut bij. Neeeeeeeeeeee natuurlijk niet tenminste het iniminieniksje niet. Ik vind dit onverantwoordelijk om zo'n klein wipneusje in de VIP coupé te zetten. Nee hoor die moeten we beschermen tegen alles en nog wat. b.v. teveel verwennen. Gaan we naar Siberië? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 44 minuten geleden zei bolletje: Neeeeeeeeeeee natuurlijk niet tenminste het iniminieniksje niet. Ik vind dit onverantwoordelijk om zo'n klein wipneusje in de VIP coupé te zetten. Nee hoor die moeten we beschermen tegen alles en nog wat. b.v. teveel verwennen. Gaan we naar Siberië? Wil jij soms in de VIP coupé @bolletje? Er is voor jou ook plek hoor Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Ik denk sowieso dat de hele trein één lange VIP coupé is. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 9 uur geleden zei Maja: Wat een grote groep! Is de arrenslee groot genoeg? En heeft Rudolph genoeg vrienden om de slee te trekken? Voor mij de eerste keer op reis. Spannend.@Tatum: top dat je het pact gestart bent! Maja, dit keer mag je mij ook vóór de kar spannen. Help ik Rudolph en zijn vriendjes om deze klus te klaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 16 minuten geleden zei Tatum: Maja, dit keer mag je mij ook vóór de kar spannen. Help ik Rudolph en zijn vriendjes om deze klus te klaren. In het kader van “we moeten meer bewegen in deze Coronatijd” kunnen we wel een estafette-kar-trekken-reis doen, dan hebben we meteen genoeg lichaamsbeweging? Alleen kleine Niksje hoeft niet. Mag jij in haar plaats @niks Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 22 uur geleden zei Reacher: Wil jij soms in de VIP coupé @bolletje? Er is voor jou ook plek hoor Zit jij er dan ook in? Ja dat wil ik wel, lijkt me leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Ik heb een lekker warm pakje gekocht voor mini Niks. lady jane, Bob en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Ik ben heel druk bezig vandaag om onze eigen VIP trein klaar te maken voor morgen. Nu nog 2 rode lopers neerleggen en dan kan iedereen instappen en achter zijn eigen raampje plaatsnemen. Mocht het snertweer worden onderweg: er is erwtensoep met brood aan boord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Kan iemand mij op de lijst zetten? Wil ook graag mee! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Tatum Lika Lieke Bol Niks met mini niks, die slapen niks vindt! Rapilos Roos33 Bob Cleo66 Rapid Kyon Jannigje, leuk, waar gaat de reis deze keernaartoe ? Maaaike Reacher Jane SanMiquel Smaragd Maja Manou Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Leuk dat je meedoet, @Manou. Onderweg een cursus kopiëren en plakken doen in de trein? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Mooie trein, @Tatum. Ik heb er zin in. Platform twee en een half, zie ik dat goed? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Dank je Bob! Ja gaan we doen cursusje copieren plakken in de trein,geen overbodige luxe! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Echt weer voor erwtensoep,lekker! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bob: Mooie trein, @Tatum. Ik heb er zin in. Platform twee en een half, zie ik dat goed? Dat klopt Bob. Tussen platform 2 en platform 3 in. Kan niet missen. Voor de liefhebbers nog wat extra informatie. Zijn naam is "De Kameel". Ik vermoed dat ie die heeft gekregen vanwege de 2 mooie lichtkoepels op zijn dak. Omdat hij nu 1,5 jaar niet meer rijdt mogen wij hem gebruiken voor onze VIP tocht. 30 november 2020 bewerkt door Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Heb er ook zin in ff lekker weg! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden