bumperjim Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Mogge alemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Goedemorgen frummers, Het is nog hartstikke donker buiten, maar het is opgehouden te regenen en de storm is gaan liggen. Ook is het niet koud, want binnen is het nauwelijks afgekoeld... Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Goedemorgen. De schilders zijn bijna klaar. Het giet van de regen. Zo zielig. Ik weet niet waar ze kunnen schuilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Maar kan er wel geschilderd worden met die regen dan Lika???? Hier is het ook droog, nog wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Het giet hier. Echt heel hard. De tuin staat vol met verfpotten. Msar denk dat ze vandaag niet kunnen schilderen nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 morguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 5 minuten geleden zei Lika: Het giet hier. Echt heel hard. De tuin staat vol met verfpotten. Msar denk dat ze vandaag niet kunnen schilderen nee. Hahaha... die verfpotten overleven het wel, maar denk inderdaad niet dat ze dan gaan schilderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Van het weekend goed met moeder gepraat. Ze ziet wel mogelijkheden te verhuizen. 86 jaar. Wat een kanjer. En ik had allerlei triggers dit weekend. Blij dat ik niet drink. Ik zie mijn patroon. Man vraagt aan mij wat ik van een bepaald tv programma vind. Gelijk schiet ik op slot. Alsof ik het 'goede antwoord' moet geven en ik weet het niet. Hellup! Gewoon gezegd. Hij snapt het niet. Hoeft ook niet. Maar ik kan het zien, zeggen en dan zeggen wat ik wel of niet vind. En 'weet niet ' is ook een antwoord. Situatie met moeder. Ik wil me verdedigen. Uitleggen. Hoeft niet. Ze weet dat ik het goed bedoel. Luisteren is genoeg? Opruimen hier. Dingen waarvan man denkt hier dat die bij mij liggen. Garantiebewijzen enzo. Ook gezegd. Gewoon gezegd. Zonder gestampvoet. Wel dat het me benauwt. Ik wil dit niet, want ben er ook niet goed in. Het komt allemaal wel goed. Het is al goed.om.dit door te maken. Eerden wachtte ik.op de ander en ging mee in zijn manier. Dat deed ik zelf. Liet het gebeuren. Maar was niet goed voor mij. Work in progres. Ik wil uit en vluchten. Weg. Maar ik ben gebleven op 12 speculaasjes na.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 5 minuten geleden zei Bor: Dit is toch ook niet bepaald de tijd van het jaar voor de buitenboel schilderen wel? Misschien niet, maar het gaat best goed. En in juli ofzo regent het meer tegenwoordig dan nu. Denk dat dat ook gaat veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 @Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Goeiemorgen, Wat is precies de bedoeling van de dagraad en is iedereen welkom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Dank je! Goeiemorgen iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Goeiemorgen. Hoi @Mathilda123, de bedoeling is zo'n beetje dat hier mensen rondhangen en vaak wat slap ouwehoeren. Het grote voordeel daaraan is dat er altijd wel iemand is om naar je te luisteren als je het moeilijk hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Okay, duidelijk! Had me hier een tijdje geleden al aangemeld, maar was snel weer weg ( om de verkeerde reden natuurlijk). Wil nu langer blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 8 minuten geleden zei Bor: DAGPACT: Yvonne Bor Yana @Mathilda123, doe je mee met het dagpact? Daarmee spreken we met elkaar af om vandaag niet te drinken. Weet iemand hoe ik met m'n phone een nieuwe regel zónder witregel kan beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 (bewerkt) Ja, apart wel, die witregel. Met shift en enter tegelijk is ie er niet. Maar op een telefoon weet ik ook niet hoe dat werkt.. Zal die witregel iets met vervanging van alcohol te maken hebben? Plaatsvervangend geestverruimend, of zo? 16 november 2020 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Op die witregel mag je onzichtbaar tikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 1 minuut geleden zei Jopie: Heb je beetje kunnen slapen @ikkanhet? Jawel hoor wel pas rond drie uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 (bewerkt) @YanaJa, doe graag mee maar vind het vreselijk moeilijk. Zit alleen thuis nu na een zware uitglijder( heb al van me afgeschreven op m'n voorsteltopic). Voel me zo trillerig en gaar nu maar ik kan het absoluut niet maken om door te gaan. 16 november 2020 bewerkt door Mathilda123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Goedemorgen. Ook hier de laatste dag vakantie. Probeer niet vooruit te denken en voorbarig te stressen. Nu gaat t goed dus nu nog maar ff genieten. Moeilijk om de aandacht te verleggen als er niets leuk is om je af te leiden. Dochter komt net binnen se. Zal die ff lastigvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Doorbijten @Mathilda123...De eerste dag is t lastigste moet je maar denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 @fleurtje thnx Wil zo graag m'n huis lekker poetsen, douchen en me fris voelen en dit achter me laten,.. Maar kan alleen maar op de bank zitten kniezen en trillen, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Goodmorning Welkom Mathilda en hou vol @Lika was dat tv programma soms Het uur van de wolf? (Gokje hoor) had ik toevallig ook een discussie over. Jongste zoon deze week toetsweek en reageert stress alweer op mij af. Moet mezelf maar voorhouden dat t niks met mij te maken heeft, rustig blijven maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden