Spring naar bijdragen

Ma16 nov


bumperjim

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Lieke7777:

Wat is een  arreslee pact ?

Dan springen we voor de feestdagen op een digitale arreslee. Daar wordt dan een reis verhaal omheen verzonnen. 
Doel is om met een gevoel van saamhorigheid nuchter de feestdagen door te komen. 
Temeer omdat december voor heel wat mensen staat voor alcoholische tijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Reacher:

Dan springen we voor de feestdagen op een digitale arreslee. Daar wordt dan een reis verhaal omheen verzonnen. 
Doel is om met een gevoel van saamhorigheid nuchter de feestdagen door te komen. 
Temeer omdat december voor heel wat mensen staat voor alcoholische tijden. 

Leuk  ja doe  zeker  mee wordt  ook mijn eerste  alcohol vrije  feest  maand ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jopie:

Goedenavond

mijn middagdut ernstig gedroomd dat ik verdwaald was in een ondergronds (donker) busstation met mijn bus. Wist niet hoe laat ik moest vertrekken, waar ik heen moest, en hoe ik er moest komen.  En eigenlijk wist ik ook niet meer precies waar mijn bus stond. Niet al te lastig interpreteren, lijkt me :)

Zou de wereld niet al een heel stuk beter worden als enkel 'reclame' niet meer toegestaan zou zijn? Ik wilde net een oral-b tandenborstel kopen, de mijne is vorige maand gestorven. Staat er op: twee voor de prijs van één. Wat moet een mens in vredesnaam met twee elektrische tandenborstels???? Kortom, mocht iemand belang hebben bij een gloednieuw Oral-b  PRO2 pb maar, dan stuur ik m tegen verzendkosten door. 

Als je niemand hebt inmiddels hou ik me aanbevolen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...