niks Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Goedemorgen, nieuwe dag, nieuwe draad. @Smaragd sterkte met je tante. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Goeiemorgen allemaal, We zetten al weken de wekker op 7.30 maar nog nooit nodig gehad. jammer genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Mijn vader is rustig de nacht door gekomen. Maar wat een rare tijden zijn het toch. Mijn moeder alleen thuis, hopelijk krijgt ze vandaag uitslag, ze snottert alleen wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 1 minuut geleden zei niks: Mijn vader is rustig de nacht door gekomen. Maar wat een rare tijden zijn het toch. Mijn moeder alleen thuis, hopelijk krijgt ze vandaag uitslag, ze snottert alleen wat. Ja bah niks, hele rare tijden. Fijn dat je vader de nacht rustig is door gekomen. Zal voor jou moeder ook zwaar zijn maar voor jou zeker ook. Ik duim voor jullie.....je voelt je zo machteloos he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ja, ik kan en mag nu ook niet haar toe. Maar goed, positief blijven. In ieder geval al blij dat vader de nacht rustig is door gekomen, niet erger ziek is geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 ik droom al jaren heel raar zo raar dat ik niet meer anders weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 7 minuten geleden zei niks: Ja, ik kan en mag nu ook niet haar toe. Maar goed, positief blijven. In ieder geval al blij dat vader de nacht rustig is door gekomen, niet erger ziek is geworden. Ja is ook best heftig maar jij moet nu aan jezelf en niksie denken. En inderdaad proberen positief te blijven hoe moeilijk ook. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Wacht nog op wasbare mondkapjes van bol. com die ik voor 3,99 kocht. Keek gisteren en nu vragen ze er 14,99 voor die zijn niet wijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Goedemorgen. Alweer een tijdje aan het werk. Niet zoveel zin vandaag, maar ik maak er maar het beste van. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Goedemorgen. Weer spannende drukke dag. Het eind van deze drukte is gelukkig in zicht! Dan alleen nog maar "gewoon" werken en huis verkoopklaar maken ( opgave voor ons) en nieuwe huis inrichten en verhuizen. Haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ik heb even teruggelezen: ik hoop dat jouw vader, @niks en jouw tante @Smaragd snel beter worden. Dit is moeilijk voor jullie en jullie familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Er staan hier wat diervriendelijke muizenvallen voor mijn nieuwe bezoeker. Met pindakaas als lokvoer. Ik wist niet dat muizen fan zijn van pindakaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ik ben ook in het rood vandaag Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 1 minuut geleden zei Reacher: Ik ben ook in het rood vandaag Ikkanhet gezellig Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 hahahahah ja zo onzinnig als maar kan...hoe verzinnen ze het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Goedemorgen sterkte voor Niks en Smaragd! Heel erg, zo dichtbij bij naasten. Hoor ik toch steeds vaker. Ben opgestaan met enorme hoofdpijn en dan denk ik ook .. hmmmm wie weet.. lijkt kater. Wat Griekse yoghurt erin gewerkt en zo naar de yoga toe. Vanmiddag na een jaar toch maar weer eens naar de kapper, zo lang is mijn haar niet geweest sinds mijn pubertijd haha en even wat blond er doorheen want ik word steeds donkerder.. fijne dag allemaal! Morgen lekker 2 daagjes naar een hotelletje midden in bos! Wandelen sauna eten relaxen, even eruit (heb het nodig na al dat thuisblijven/werken)! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 is zeker apart staat ook overal bij thuisbezorgen....na 20.00 uur bezorgen we geen alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Reacher Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Goedemorgen frummers, Wat een natte grijze wereld.... Tijd voor een bakje dus Niks heel veel sterkte, goed dat je even thuis blijft, ik hoop van harte dat jouw vader hier goed doorheen komt én dat jouw moeder een negatieve uitslag krijgt.. Smaragd ook sterkte met jouw tante.. Bor, wat verschrikkelijk stom dat die mensen geen kapje dragen, gelukkig draagt hier praktisch iedereen een mondkapje in de super, ook in de grote AH en Lidl in het stadje hier vlakbij trouwens. Die regel van 20.00 uur lijkt mij te maken te hebben met de toestanden die ontstonden toen de kroegen om 22.00 dicht moesten: er kwam een run op de supers op kratten bier en flessen wijn.... dus wéér veel mensen bij elkaar. Ik denk dat men hoopt dat als er na 20.00 niet meer verkocht wordt dat de excessen uit zullen blijven en er meer verdeeld over de dag ingeslagen zal worden... of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Reacher Roos33 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 goeiemorgen frummers butweer hier, dus even gebeld dat ik maatje zaterdag ophaal om te fietsen; dan is het droog. ik snotter nog dagelijks, al 2 maanden, zal er achter moeten komen of het niet een allergie is, dat schijnt op te kunnen bouwen als je ouder bent. maar nu in coronatijd geeft het toch een heel ongemakkelijk gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Goedemorgen, Vandaag dag 18. Begin november heb ik een afspraak staan voor een intake bij een verslavingskliniek voor een ambulant traject. Ben benieuwd of ze me nog wel willen begeleiden als ik aangeef dat ik al 4 weken niet meer drink. Afwachten maar. Nu eerst maar even lekker het bos in met de hond ondanks alle regen hier Fijne dag allemaal! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Goedemorgen Hoop dat je vader snel weer opknapt @niks. En tante van @Smaragd ook. Jongste zoon zo door de regen 20 min naar school fietsen, lange dag vandaag, andere zoon ook lange schooldag. Weet dat er ergere dingen zijn maar vind t af en toe zo zielig die donkere herfstochtenden, waarom kunnen we niet gewoon lekker in bed blijven liggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden