Lika Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 goeiemorgen allemaal, DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Bor Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 1 minuut geleden zei Bor: Maar moeten we @Ties nu niet ook erbij zetten? Denk het wel of niet.. Ja je hebt gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 9 minuten geleden zei Bor: Goh ik heb al lekker veel gedaan jongens! Ochtendstond heeft goud in de mond. Maar dat zal wel niet, straks ineens denk ik weer Nu heb ik wel weer genoeg gedaan Ik krijg echt helemaal niets gedaan echt 0 energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen hier. Beetje te lang dus. Maar nu dan eerst een bakje. Straks maar weer eens in de tuin aan de slag, lekker buiten.... 15 oktober 2020 bewerkt door Yvonne letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Goedemorgen! @ikkanhet ik ben een multivitamine gaan slikken (multigold) want ik ben ook zo moe. Misschien helpt het! DAGPACT ikkanhet Bor Ties Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 11 minuten geleden zei Bor: Ben je nog steeds zo moe? Misschien je ijzer in je bloed even laten checken? Als het goed is zijn de bloeduitslagen morgen bij de huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 1 minuut geleden zei Pats: Goedemorgen! @ikkanhet ik ben een multivitamine gaan slikken (multigold) want ik ben ook zo moe. Misschien helpt het! DAGPACT ikkanhet Bor Ties Pats Ik slik ook al van alles davitamon totaal, vitamine C, vitamine B1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Goede morgen allemaal, even een kopje koffie. 1 minuut geleden zei Pats: DAGPACT ikkanhet Bor Ties Pats Descartes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Bor Ties Pats Descartes Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Goedemorgen geen koffie thee hier ' maar een glas cola light Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 goeiemorgen frummers nou gisteravond bericht dat de sauna's open blijven maar zonder horeca ze raden ons aan goed vantevoren te eten en drinken, haha alsof men een uur of 8 zonder kan dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Dan maar je eigen broodje mee toch @lady jane sauna ga ik zelf eigenlijk momenteel niet heen ' jammer maar vind het met de corona regels voor mij geen dag ontspanning zoals ik het normaal beleef .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT ikkanhet Bor Ties Pats Descartes Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Goedemorgen lieve luitjes, Kreeg ook net bericht van de sauna Jane Daar blijft de horeca wel open, wel lunch of diner van tevoren reserveren Maar wat drinken, kan zo wie zo in de lounche daar volgens mij Dat komt omdat ze behoren bij een hotel keten, en die mogen voor de gasten wel de horeca open houden. Hmm, misschien toch maar even reserveren binnenkort lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: ... jammer maar vind het met de corona regels voor mij geen dag ontspanning zoals ik het normaal beleef .. Het zijn dan ook spannende tijden. Hoe worden we met z'n allen samen dat virus-de-baas.. Je moet het wel zelf doen, maar niet alleen. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 (bewerkt) Makkelijk hoor @Bor om 10.00 starten tot gerust 17.00 of als ik heel weekend ging van 15.00 tot 23.00 om de volgende dag weer te starten om 10.00 15 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: Dan maar je eigen broodje mee toch @lady jane sauna ga ik zelf eigenlijk momenteel niet heen ' jammer maar vind het met de corona regels voor mij geen dag ontspanning zoals ik het normaal beleef .. Tuurlijk Lika. Ze willen ook vast geen flauwvallende mensen daar. Maar voor de mensen die af en toe saunaaien gaat er iets feestelijks verloren. Ultieme verwennerij. Voor mij maakt het weinig uit. Het kan veilig mits mensen respect aan de regels betonen. Hopelijk gaat dat gebeuren. Doordeweek wel al. Maar afgelopen zaterdag was een ramp. Ik ga het aankijken. Heb de rest van 2020 al gereserveerd. En kan er op de el.fiets heen, dat scheelt ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Zojuist zei Kohtje: Het zijn dan ook spannende tijden. Hoe worden we met z'n allen samen dat virus-de-baas.. Je moet het wel zelf doen, maar niet alleen. Hoe bedoel je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 3 minuten geleden zei rapilos: Goedemorgen lieve luitjes, Kreeg ook net bericht van de sauna Jane Daar blijft de horeca wel open, wel lunch of diner van tevoren reserveren Maar wat drinken, kan zo wie zo in de lounche daar volgens mij Dat komt omdat ze behoren bij een hotel keten, en die mogen voor de gasten wel de horeca open houden. Hmm, misschien toch maar even reserveren binnenkort Ja hotels met wellness mogen wel de horeca open. Beetje krom natuurlijk, maar goed, ik ben al lang blij. Heb nog 1 voucher van jouw plek, binnenkort ook maar eens opmaken dan, voor er nog strengere regels komen☺ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 (bewerkt) 2 minuten geleden zei lady jane: Tuurlijk Lika. Ze willen ook vast geen flauwvallende mensen daar. Maar voor de mensen die af en toe saunaaien gaat er iets feestelijks verloren. Ultieme verwennerij. Voor mij maakt het weinig uit. Het kan veilig mits mensen respect aan de regels betonen. Hopelijk gaat dat gebeuren. Doordeweek wel al. Maar afgelopen zaterdag was een ramp. Ik ga het aankijken. Heb de rest van 2020 al gereserveerd. En kan er op de el.fiets heen, dat scheelt ook. Ik mijd sauna niet uit perce veiligheid . als je goed aan de regels kan houden moet het prima kunnen ' maar voor mij is sauna uren lang bubbelen of bruisen bv bij elisyium heerlijke baden en een stuk of 4 opgietingen doen .. ik houd niet van de droge sauna hokken mij te benauwd .. 15 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 2 minuten geleden zei Lieke7777: Hoe bedoel je ? Dat voor veel mensen ontspanning, zoals ze gewend zijn, ver te zoeken is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Zojuist zei Kohtje: Dat voor veel mensen ontspanning, zoals ze gewend zijn, ver te zoeken is. Aha ja begrijp het . Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden