Smaragd Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei Lieke7777: Deze heb ik afgelopen week gemaakt . Wat leuk, Calimero zit er ook tussen toch? Veel plezier @Rosee. Wil niet slijmen maar leuk lief mens ben je altijd. En ik hou van je humor. Herken mij daar soms in, gevoelsmatig dan. Fijn dat je er bent. Nu ga ik aan de schoonmaak. Daarna thuis zonnebank en maskertje scrubben. En andere dingen die ik niet deel. Vanavond wil ik het perfect hebben. Ijdeltuit die ik ben, gaat er nooit meer uit Nog geen Botox en opgespoten lippen. Not too much. Nog niet Doeg Rosee en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 @Smaragd idd calimero Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 14 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Dankje @Smaragd. Jij voelde het al aan hè vrijdag. Stom dat ik daar niet op in ben gegaan. Ja weer aan het werk maar het houdt niet over. Veel plezier vanavond. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 4 minuten geleden zei Bor: Hoeft niet hoor. Zo is het echt genoeg, echt, heel echt waar! Wat is echt genoeg?? Fijne dag lieve @Bor. Zonder jou was ik nooit zover gekomen. Djw mop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 @Cleo66 hoe reageert je zoon op de sluiting van zijn werk besteding ? Gaat het een beetje met hem .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ja bij is bang zijn vooral 's ochtends een ding. Ik ben zo bang dat ik het allemaal niet kan en dan doel ik meer op het leven zelf dan op niet drinken. Die angst zit al in me maar het drinken van afgelopen weekend maakt het 1000 keer erger. Vandaag nog even rustig aan doen. Morgen weer werken. Als ik mijn rol op mijn werk weer aan neem verdwijnt de angst wel naar de achtergrond. Gelukkig heb ik een hele goede psychiater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei Ties: Ja bij is bang zijn vooral 's ochtends een ding. Ik ben zo bang dat ik het allemaal niet kan en dan doel ik meer op het leven zelf dan op niet drinken. Die angst zit al in me maar het drinken van afgelopen weekend maakt het 1000 keer erger. Vandaag nog even rustig aan doen. Morgen weer werken. Als ik mijn rol op mijn werk weer aan neem verdwijnt de angst wel naar de achtergrond. Gelukkig heb ik een hele goede psychiater. Herkenbaar de rol die ik op mijn werk aanneem ' jarenlang gedaan om gelijk thuis weer te beginnen met drinken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei Meadow: @Lieke7777 gefeliciteerd met je 9 maanden ik vind het echt een hele prestatie! Dank je wel ' het glas lijkt al weer zo lang geleden maar ook nog zo kort . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Gefeliciteerd @Liekewat een prestatie zeg.... je bent een topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ja ik moet iets aan het achterliggende probleem doen, gevoelens toelaten en onderzoeken. Maar ik wil ook niet stoppen met leven, dus wel werken en band en paard doorlaten gaan. Maar op een rustige manier, rustiger in mijn hoofd. Een soort zelfreflecterende manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 @Lieke7777 superknap! Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei ikkanhet: Gefeliciteerd @Liekewat een prestatie zeg.... je bent een topper Dank je wel .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei Ties: @Lieke7777 superknap! Gefeliciteerd Txs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei Lika: @Lieke7777 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zit nog lui op de bank zeg ... moet nodig gaan douchen .. ltrs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Trouwens @lady janeen @knakker wij zijn jaren naar Schier geweest. Groot fan. Texel is nu heel praktisch wat afstand betreft, vervoer en hond en onverwacht veel mooier en onaangeharkter dan we ooit hadden vermoed. @ladyjane ik voor november . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 31 minuten geleden zei Bor: Waar is @niks eigenlijk? Of heb ik over heen gelezen ergens.. Ik hoop maar dat alles in orde met haar en baby is.? Heb haar ook nog niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 14 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ik doe tegenwoordig ook een mondkapje op in de winkel. Was dit weekend wel handig met de kegel, ook fijn voor het personeel. Nou kijk eens hij maakt alweer grapjes.. zal de opluchting wel zijn. nancy en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei Bor: Ik snap er niks meer van hoor. Nu moet ik straks wat boodschappen doen moet ik dan verplicht zo"n ding op me snuffert of is dat een advies? Advies ' maar ze willen het verplicht stellen maar dat heeft nog wat hobbels te nemen ... zet gewoon dat ding op je neus en zing ''' mien waar is je feestneus ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei Descartes33: Ik doe tegenwoordig ook een mondkapje op in de winkel. Was dit weekend wel handig met de kegel, ook fijn voor het personeel. Nou kijk eens hij maakt alweer grapjes.. zal de opluchting wel zijn. Viel je zelf niet flauw dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Heerlijk bijlezen hier, fijne mensen, goed bezig, soms lekker luchtig, soms heftig. Ik heb zoveel aan dit forum. Houdt me sterk en gefocust op mijn doel: niet meer drinken. Ik zit op dag 33, mijn record.. @Lieke7777 echt zo knap al 9 maanden! Dan wil je nooit meer terug toch!? Ik heb net een yogales yin hatha gepakt in de studio, mag gelukkig nog, klein groepje van 5. Kom er zooooo van mij, mentaal en lichamelijk ; mijn ‘spijkermat zonder spijkers’! Kan de dag wel pakken en zoenen en ben zo blij dat ik zo fit ben nu .. het is inderdaad een kadootje dat stoppen met drinken @Descartes33 jij wilt dit ook en je kunt het als je wilt, echt waar Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei Bor: Ik merk dat ik hier wat moeite mee heb of 1 of andere manier..weet niet precies hoe of wat maar ongemakkelijk in ieder geval. Ik snap wat je bedoeld ' moest ook even drempel over in openbaar .. maar ben al zo lang gewend dat masker te dragen op mijn werk dat het eigenlijk een gewoonte is .... mis soms dat ding op mijn neus bijna ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei Bor: Ja zo ja idd @Lieke7777 Zo van nou kijk haar hoor..of zo Klopt alsof je ' je erbij voor schaamt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Nou ik ga naar de bakker met mijn feestneus op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden