Smaragd Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 Sterkte @Renaldo61, toch proberen te blijven praten erover. Afleiding/wandelen kan ook werken natuurlijk. Fijne avond allen nog en @knakker heb aan jullie gedacht. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 24 minuten geleden zei rapilos: Wat raar hè Fruitvlieg, dat de associatie ineens weer zo sterk was Kan je nagaan wat die hersens van je kunnen doen, na zo,n lange tijd nog Ach, arme ikkanhet... Zo moe, wat naar voor je Hoe lang ben je nu gestopt ? Vandaag 17e dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 6 minuten geleden zei rapilos: Over moe gesproken Ik ben ook moe, en gespannen Zal mijn wijntje wel missen Ik ga lekker naar bed Truste Dat wijntje kun je missen als kiespijn! Ik voel rust, geestelijk als lichamelijk. Niet stil gezeten hoor vandaag. Huis even door geweest, met school bezig. @Smaragd, je klinkt zo goed de laatste tijd! Fijn om je zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 1 uur geleden zei Sowhat: @ikkanhet, waar is dat 1e prikje in gegeven? Ergens achter rechts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 Sterkte @knakker en knakkerfamilie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 Klote @knakker. Die poezen kunnen een ontwapenende plek in je leven innemen. ☔️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 Ach @knakkerwat naar. Verdrietig voor jullie allemaal. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 10 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2020 Sterkte met het verlies van Arie knakker. En een knuffel voor jou. (Als je geen knuffel wilt van een vreemde kun je m gewoon laten liggen) Ik lig al even wakker. De kinderen zijn bij opa en oma. Vroeger zou ik nu met maten rond deze tijd nog aan het filosoferen zijn onder het genot van wijn, bier, sigaretten en een dikke sigaar. Alvast een goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2020 @knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2020 Wat droevig Knakker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2020 voor @knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Hoe is het @knakker het verlies van een huisdier vriend is niet makkelijk sterkte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden