Sandro Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Ah, koken. Dat doe ik alleen als ik er genoeg tijd voor heb (vakantie of weekend) en zelfs dan komt het niet als eerste in me op om te doen Maar gisteren was het weer eens zover. Ovenschotel met aardappelschijfjes, broccoli, tomaat, gehakt, ui, saus en geraspte kaas. Op smaak gebracht met peper, zout, rode pesto en een beetje curry voor de pittigheid. Smaakte goed en mijn kinderen hebben er goed van gegeten, dan is het automatisch geslaagd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Dagpact ; ikkanhet Bor Pats Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 7 minuten geleden zei rapilos: Dagpact ; ikkanhet Bor Pats Rapilos zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Goedemiddag allemaal, Meld me zo laat omdat ik vanochtend gewerkt heb liep nog flink uit, want de dame waar ik al 10 jaar voor werk, wordt steeds bejaarder, krijgt steeds meer kwaaltjes en kan dus steeds minder Dus extra gestreken, was aangezet, toiletrollen vervangen, pedaalemmerzakken verwisseld, plastic weg gebracht Dat zijn allemaal extra klusjes die ze voorheen altijd zelf deed Oh, tegenwoordig ook helpen met aankleden en steunkousen aantrekken daar komt tegenwoordig thuiszorg voor, maar ze vind het dan fijn als ik dat doe, want dan is ze eerder klaar (Dit is een huishoudadresje voor mij, zoals jullie inmiddels wel zullen begrijpen ) Enfin, was pas tegen half twee tuis en ook nog 10 km gefietst door de regen Dus nu best wel moe, en neem me steeds voor een half uurtje te gaan liggen, maar daar komt maar niet van En oh ja, pfff, flesje wijn..craving dus enfin, maar weer rustig uitzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Maar ging het verven wel goed Bor ? @takeiteasy Sterkte, he Laat je nog even weten hoe het gesprek ging bij Antes Ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Nou, het wordt vast harstikke mooi @Bor Nee hoor, ik drink niks, en jij ook niet he Ga een lekkere kop thee maken, en een stuk pure chocola erbij ergste craving is gelukkig weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Dat is mooi @takeiteasy , Baclofen schijnt een behoorlijke trek remmer te zijn, dus dat maakt het hopelijk alleen maar gemakkelijker voor je En je hebt misschien aan een halve gewoon genoeg Fijn, dat je er weer voor gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Hier (een blik) erwtensoep met extra Spek en rookworst en brood met gerookte ham erbij. geen zin om uitgebreid te moeten koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Ga een maaltijdsalade maken Net een bakje nootjes op, en dat vult al behoorlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 hier specieboontjes met runderchipolata's geen zin om ook nog aardappels erbij dit keer want mag nog sporten straks. Vanavond extra fruitpauze of crusli met fruit en griekse yoghurt als ik hongerig thuiskom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Hier wel redelijk,hoe gaat het met jou letje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Hoe ging de presentatie @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Oei wat nu? heb je een idee wat je kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Ja het houd elkaar instant zo he misschien morgen stoppen,je een paar dagen nog rotter voelen en dan weer zachtjes omhoog krabbelen? het is de enige manier om het cirkeltje te verbreken vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Heel, Ietje, tijd niet gezien Jammer dat het nu wat minder gaat Sterkte met opkrabbelen Kom hier dan maar een beetje kletsen, misschien helpt dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 57 minuten geleden zei Sandro: Hoe ging de presentatie @Lika? Wat lief dat je het vraagt @Sandro. Het ging. Was goed dat we het hebben gedaan. Ik heb weinig gedaan. Mijn collega des te meer. En ik heb dat ruiterlijk erkend. Ben binnenkort weer de klos.... bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Maar man, man, wat was ik gespannen vandaag.... Ha @Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Ik meld me droog af @Ietje sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Succes weer Ietje! Niet kunnen sporten vandaag, gaat via time slots en alles was vol, jammer had er echt zin in. Een lekkere brownie op. Morgen maar extra lang op de crosstrainer. Hoorde vanavond van vriendinnetje van mn oudste puberzoon dat het uit is omdat hij is vreemdgegaan. Mag me er van hem niet mee bemoeien. Vind het zo rottig voor haar dat ze zo verdrietig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 @Jannigje ik las je berichtjes in de dagdraad van gister wb je buurvrouw. Wat een nare situatie. Hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Slaap lekker allemaal, hier zit dag 13 er bijna op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 (bewerkt) Ha @Ietje, de reden dat je hier weer bent is niet fijn, maar toch goed om je weer te “zien” @Rosee, ik ben nog steeds wel gespannen, maar ik voel me wel gesterkt door o.a. jullie opmerkingen om vooral wél mijn eigen dingen te doen in mijn eigen huis. Dat dat mag, dat dat goed is, dat dat normaal is. Als die buurman weer aanbelt en zeurt ga ik de wijkagent bellen, en dat ook zeggen tegen hem. Klachten? Bel vooral de politie, graag zelfs. Sterker nog, ik bel zelf wel even. Ik moet weer uit elkaar zien -te-schrompelen, uitdijen, mijn eigen ruimte innemen. Niet mijn sterkste kant, maar ik wil inderdaad niet als een angsthaas in mijn eigen huis leven. Heb ik na al die jaren van buren onder, naast en boven me één buurvrouw! En dan tref ik deze. T is toch wat. Welterusten allemaal 6 oktober 2020 bewerkt door Jannigje Niet nodig nancy, Rosee, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Goed zo Jannigje, je hebt helemaal gelijk dat je dit niet accepteert. Is niet normaal hoe je buurvrouw bezig is. Je huis hoort een veilige fijne plek te zijn, is je zo gegund. @Cleo66 soms kun je je zo voelen, niet schuldig voelen hoor. Slaap lekker allen. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden