Spring naar bijdragen

Maandag 5 oktober

Maja

Aanbevolen berichten

Ah, koken. Dat doe ik alleen als ik er genoeg tijd voor heb (vakantie of weekend) en zelfs dan komt het niet als eerste in me op om te doen ;)

Maar gisteren was het weer eens zover. Ovenschotel met aardappelschijfjes, broccoli, tomaat, gehakt, ui, saus en geraspte kaas. Op smaak gebracht met peper, zout, rode pesto en een beetje curry voor de pittigheid. Smaakte goed en mijn kinderen hebben er goed van gegeten, dan is het automatisch geslaagd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Meld me zo laat omdat ik vanochtend gewerkt heb
liep nog flink uit, want de dame waar ik al 10 jaar voor werk, wordt steeds bejaarder, krijgt steeds meer kwaaltjes en kan dus steeds minder
Dus extra gestreken, was aangezet, toiletrollen vervangen, pedaalemmerzakken verwisseld, plastic weg gebracht
Dat zijn allemaal extra klusjes die ze voorheen altijd zelf deed
Oh, tegenwoordig ook helpen met aankleden en steunkousen aantrekken
daar komt tegenwoordig thuiszorg voor, maar ze vind het dan fijn als ik dat doe, want dan is ze eerder klaar
(Dit is een huishoudadresje voor mij, zoals jullie inmiddels wel zullen begrijpen )

Enfin, was pas tegen half twee tuis en ook nog 10 km gefietst door de regen
Dus nu best wel moe, en neem me steeds voor een half uurtje te gaan liggen, maar daar komt maar niet van
En oh ja, pfff, flesje wijn..craving dus
enfin, maar weer rustig uitzitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes weer Ietje!:rose:  Niet kunnen sporten vandaag, gaat via time slots en alles was vol, jammer had er echt zin in. Een lekkere brownie op. Morgen maar extra lang op de crosstrainer:). Hoorde vanavond van vriendinnetje van mn oudste puberzoon dat het uit is omdat hij is vreemdgegaan. Mag me er van hem niet mee bemoeien. Vind het zo rottig voor haar dat ze zo verdrietig is. :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Ietje, de reden dat je hier weer bent is niet fijn, maar toch goed om je weer te “zien” :heart:

@Rosee, ik ben nog steeds wel gespannen, maar ik voel me wel gesterkt door o.a. jullie opmerkingen om vooral wél mijn eigen dingen te doen in mijn eigen huis. Dat dat mag, dat dat goed is, dat dat normaal is.
Als die buurman weer aanbelt en zeurt ga ik de wijkagent bellen, en dat ook zeggen tegen hem. Klachten? Bel vooral de politie, graag zelfs. Sterker nog, ik bel zelf wel even.
Ik moet weer uit elkaar zien -te-schrompelen, uitdijen, mijn eigen ruimte innemen. Niet mijn sterkste kant, maar ik wil inderdaad niet als een angsthaas in mijn eigen huis leven. 
Heb ik na al die jaren van buren onder, naast en boven me één buurvrouw! En dan tref ik deze. T is toch wat.

Welterusten allemaal

bewerkt door Jannigje
Niet nodig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...