ikkanhet Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Goeiemorgen allemaal, Zit al lekker te genieten van een bakkie na een heerlijke nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Goedemorgen @ikkanhet, hier ook aan het genieten van een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 kwart voor 9 in ziekenhuis zijn dus maar een vroege start Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Waarom geen dag en datum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 2 minuten geleden zei Jopie: Alcohol lijkt het eerste te doen (de top afvlakken), maar de helling wordt steiler (als je gaat, ga je diep Mooie omschrijving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 17 minuten geleden zei niks: Waarom geen dag en datum? Is nog nieuw voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Ik moet een nieuwe winterjas. Op zoek naar een goedkope, hoop toch dat ik over een aantal maanden er in verzuip. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 wie komt me gezelschap houden op het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Goedemorgen. Dit huis gisteren was mooier dan het andere. Moet raar lopen willen we het niet krijgen. Maar dingen kunnen raar lopen heb ik intussen geleerd.... dus nog even niet juichen, maar wel een klein beetje. Pats en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 @Etty Ken je die scene uit Cabaret? Dat Sally (liza Minnelli) heel hard schreeuwt (of zingt?) onder dat viaduct? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 4 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Dit huis gisteren was mooier dan het andere. Moet raar lopen willen we het niet krijgen. Maar dingen kunnen raar lopen heb ik intussen geleerd.... dus nog even niet juichen, maar wel een klein beetje. duim voor je Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Goedemorgen verkouden geworden vannacht ' irritant ... @Lika hopen maar dat dit het gaat worden dan .. Winterjas zal ook een nieuwe moeten ben wat aangekomen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Goedemorgen .. als een roos geslapen en de wekker haalde me van heel ver de bewuste wereld weer in .. jeetje even wakker worden .. zo werken balans, mooi @Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 DAGPACTikkanhetBorrenaldo61 Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Vanavond wijnen met vriendin maar ik zonder wijn. Oké dat wordt een dingetje. Ik kan nu al denken wat zal ik drinken? Muntthee dan. Nu koffie hard nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 (bewerkt) Jeetje, had ik toch bijna een nieuwe dagdraad gemaakt: VRIJDAG 30 september????? Ik vond het al zo raar dat er zoveel werd gereageerd op afgelopen vrijdag, hahaha. Het is Woensdag gelukkig. Dusssssss @ikkanhet, pas je de dag nog even aan???? Dat kan heel makkelijk door te klikken op jouw eerste berichtje van vanmorgen bij 'bewerken'.... Goedemorgen overigens frummers. Ik heb een gat in de dag geslapen, heerlijk. Nu maar eerst een bakje 30 september 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 3 minuten geleden zei Yvonne: Jeetje, had ik toch bijna een nieuwe dagdraad gemaakt: VRIJDAG 30 september????? Ik vond het al zo raar dat er zoveel werd gereageerd op afgelopen vrijdag, hahaha. Het is Woensdag gelukkig. Dusssssss @ikkanhet, pas je de dag nog even aan???? Dat kan heel makkelijk door te klikken op jouw eerste berichtje van vanmorgen bij 'bewerken'.... Goedemorgen overigens frummers. Ik heb een gat in de dag geslapen, heerlijk. Nu maar eerst een bakje Ja doe ik zo thuis ben ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Top!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 @Lika, wat leuk. Gek, ik had van de week bijna geschreven dat er 'dan vast een nog betere' optie op jou ligt te wachten (dat was namelijk bij mijn jongste het geval toen zij op huizenjacht was...), maar heb het dus toch maar niet niet gedaan. En dan nu tóch!!!! Ik doe het kaarsje wel weer aan @Etty, dat van dat heel hard schreeuwen in de auto heb ik jaren geleden ook eens gedaan uit pure wanhoop, auto ver buiten de woonplaats op een verlaten landweggetje gezet en de me de longen uit het lijf geschreeuwd, heb er een piepje in mijn oren aan over gehouden En die jas, ooohhhh, ik dacht dat ik de enige was die maar geen winterjas kan vinden... liep al twee jaar in mijn zomerjack met vest er onder in de winter... Maar heb dit jaar gewoon de knoop doorgehakt en een paar weken geleden mij een echte winterjas aangeschaft... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Ik wist niet dat het al vrijdag was, wat vliegt de tijd toch zeeeer snel We vliegen er weer met goede moet in vandaag! Eerst een bakkie (zoals jullie dat noemen), dat smaakt altijd. 30 september 2020 bewerkt door Elton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Hier geen zon, hartstikke grijs nog... maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik moest gisteren wel lachen bij het zien van het nieuws: de weerman had het over een schitterende dag die we hadden gehad, nou, hier heeft het de hele dag geregend.... (ook niet erg uiteraard) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 30 minuten geleden zei Pats: DAGPACTikkanhetBorrenaldo61 Pats Elton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Hihi, klopt helemaal Knakker... echt. Het was onze eerste zomer in Groningen en ik vroeg me oprecht af waar we in hemelsnaam terecht waren gekomen... Alleen vanwege het ontbreken van de regen dan hoor, voor de rest vond en vind ik het er heerlijk wonen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2020 Rapport Share Geplaatst 30 september 2020 Goeiemorgen frummers, nou Von, wij hadden een prachtdag idd gisteren, langs de Rotte gefietst op weg naar de sauna de lucht zo mooi, de herfstige natuur ook en straks met maatje te fietsen, nu het nog kan ziet het weer er ook ideaal voor uit. En dan naar de bieb en gaan hamsteren voor de regendagen die komen gaan. Dochter heeft Cineville op mijn laptop gezet dus films genoeg komende winter. Ik ben klaar voor de herfst! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden