Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 september 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, broodjes in de oven, zon gaat nog een dagje zijn best doen en een fietstocht naar de zee vanmiddag met een picknick in de duinen. Life is good. Dat van die huizen zien op mooie plekjes en dan willen verhuizen is heel herkenbaar. Maar inderdaad ... wij zitten ook gewoon goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buren boven , links en rechts hebben we nu ook. We hebben zeg maar een appartement op de begane grond. Met een tuintje aan een te druk park.

Dus waarom.

Omdat er dan meer ruimte is. Eigen kamer voor de kinderen. Geen inkijk. Uitzicht. Wolken, lucht, lichter. Omgeving groener. Geen trap. Geen onhandige indeling. Geen te kleine gedoeVVE.  Wel een eigen werkkamer extra voor mij. We moeten voorlopig nog thuiswerken en ik wil een eigen praktijkje starten (online). Heb nu alleen de met te veel mensen gedeelde woonkamer. Moet binnenkort ook online lesgeven. Dat gaat nu eigenlijk niet.

En wel financiële ruimte voor recreatiewoning extra. Wel een grotere prettiger supermarkt nabij. 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de kinderen nog heel lang thuis denk je?
Ikzelf zit ook in een app. begane grond, maar
zonder tuintje of balkon. Mis dat buiten kunnen
zit al 8 1/2 jaar. Maar was hoekhuizen gewend/verwend.
Een rustigere stad/buitenwijk zou mijn voorkeur hebben denk ik.
Maar ik blijf zelf ook zitten waar ik zit, dus atgumenten voor en tegen
zijn maar een klein onderdeel van echt besluiten nemen he. wijsheid gewenst voor jullie dus.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een mooie @lady jane. Argumenten zijn maar een klein deel van besluiten nemen. Yes. 

Ik voel daar ruimte en ik voel me prettig in het huis. Mijn man ook. Een balkon met openslaande deur en avondzon. Na het werk in de zon eten. Ja.....

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier ook lekker weertje. Straks even lekker naar buiten. Inmiddels zit ik op dag 15, dat is mooi en gaat de goede kant op. Ondanks het feit dat ik heel duidelijk ben naar mijn omgeving, voor mij geen wijn is er toch nauwelijks begrip hoor. “Doe nu maar weer normaal” werd er zelfs gezegd. Dat is best gek eigenlijk. Of, nu is het weekend en in het weekend kan je gewoon wel wijn drinken hoor. Dus andere mensen bepalen voor mij wanneer ik een neut kan nemen? Hou is op. Eerst drink ik teveel wijn volgens een aantal mensen, en nu is het ook niet goed. Tja? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen! Ik had twee drukke dagen achter de rug vandaar dat het wat stil was van mijn kant. De verleidingsmomenten hebben me de afgelopen dagen al flink te pakken willen krijgen, maar ik blijf stand houden. Momenteel dag 5. Het is verademing dat de katers achterwege blijven! Een mooie zonnige dag vandaag. Straks trekken we met het gezin richting het gezellige stadje Brugge. Zeker en vast een bezoekje waardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika, fijn te horen dat jullie de verhuisstap durven zetten. Ook wij zitten hier wat met dezelfde situatie maar twijfelen nog. We zoeken een grotere woning zodat de kids elk een eigen kamer krijgen. Ook wat rustiger gelegen zou welkom zijn. Maar momenteel gaat het niet zo goed op mijn werk en ben ik zeer regelmatig economisch werkloos. Hierdoor twijfelen we momenteel nog wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Ansje:

Goedemorgen. Hier ook lekker weertje. Straks even lekker naar buiten. Inmiddels zit ik op dag 15, dat is mooi en gaat de goede kant op. Ondanks het feit dat ik heel duidelijk ben naar mijn omgeving, voor mij geen wijn is er toch nauwelijks begrip hoor. “Doe nu maar weer normaal” werd er zelfs gezegd. Dat is best gek eigenlijk. Of, nu is het weekend en in het weekend kan je gewoon wel wijn drinken hoor. Dus andere mensen bepalen voor mij wanneer ik een neut kan nemen? Hou is op. Eerst drink ik teveel wijn volgens een aantal mensen, en nu is het ook niet goed. Tja? 

Tja @Ansje, dat is vooral in het begin, echt niet leuk he
Maar onthoudt ; het zegt meer over hen, dan over jou
gewoon lekker volhouden hoor, dat gezeur wordt vanzelf minder, als ze er aan gewend zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van 'de nieuwe plek'. Hoe meer ik er ben, hoe leuker ik het vind. Prachtige plek vlakbij om te wandelen ontdekt. Het is er fijn. Morgen even kijken hoe het gaat met het ov en dan beslissen. Wel/niet inschrijven. Met de kans dat we het niet krijgen ook nog. Gedoe allemaal.....

Maar de gedachteoefening is leuk. En wie weet wat er verder gebeurt. Grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...