Lika Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Goedemorgen frummers, buiten schemert het, is het windstil en en heerlijk vredig. Binnnen brandt de lamp en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Goeiemorgen allemaal, Eens heerlijk geslapen maar na 3 hopeloze nachten gisteren toch maar iets ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 10 minuten geleden zei Bor: Goedemorgen.. Wat heb je dan genomen, pammetjes, alc of beide? @ikkanhet? Nee hoor geen alcohol, heb 1,5 pammetje genomen. Meer ook omdat ik na drie brakke nachten echt wilde slapen vannacht want vandaag heb ik een belangrijke dag en wil er met mijn volle verstand bij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 1 minuut geleden zei Bor: Voel je er nu dan niks meer van? @ikkanhet? @mezelf; Niet zo nadenken, dóórlopen, hup hup! Dagpact; Bor nee, voel me best lekker nu. Zie als alles goed is vandaag dus echt mijn dochter voor het eerst weer sinds 10 jaar.....heb er zin in Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 duimduim dan voor je meis♥ goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 10 minuten geleden zei lady jane: duimduim dan voor je meis♥ goeiemorgen frummers Dank je, zeker spannend maar kijk er ook naar uit. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 8 minuten geleden zei Bor: Wat bijzonder @ikkanhet Goedemorgen @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 heel bijzonder en werd ook wel eens tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 8 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, @ikkanhet , wat lijkt me dat fijn, ook spannend wel. ja echt super weer iets wat de goede kant opgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 je bent aan het oogsten? verdiend hoor Las gisteren een dergelijk verhaal van Patty Brard ook na 11 jaar ofzo, was er stil van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Zojuist zei lady jane: je bent aan het oogsten? verdiend hoor Las gisteren een dergelijk verhaal van Patty Brard ook na 11 jaar ofzo, was er stil van Ja klopt zag dat ook dacht meteen we gaan door hetzelfde heen.....dank je wel ben ook helemaal blij. Duim alleen dat ze niet afzegt heeft ze al vaker gedaan maar op hoop van zegen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Wow, wat fijn Ikkanhet, eindelijk dan, ik duim dat het een fijne ontmoeting gaat worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 4 minuten geleden zei Yvonne: Wow, wat fijn Ikkanhet, eindelijk dan, ik duim dat het een fijne ontmoeting gaat worden... Dank je, laat het jullie vanavond weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Goedemorgen Wat fijn dat je je dochter gaat zien vandaag @ikkanhet. Weet nog dat je schreef dat ze de vorige keer had afgezegd, gelukkig dat t er nu wel van komt. Ik moet weer eens wat aan sport gaan doen, maar weet nog niet wat. Tijdje niks gedaan en heb er nu wel weer zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 4 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen Wat fijn dat je je dochter gaat zien vandaag @ikkanhet. Weet nog dat je schreef dat ze de vorige keer had afgezegd, gelukkig dat t er nu wel van komt. Ik moet weer eens wat aan sport gaan doen, maar weet nog niet wat. Tijdje niks gedaan en heb er nu wel weer zin in. Ja heel blij maar geloof het pas als ik er ben. Dat wordt nadenken er zijn zoveel sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Goedemorgen allemaal straks weer werken ga maar op de fiets, het is droog in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Mijn jongste zoon doet aan kickboksen Cleo, meerdere malen per week, volgens zn trainer heeft hij echt talent. Heb ook zo'n bokszak voor hem opgehangen thuis. Voor hem wel fijn om wat stoom af te blazen. Hij wil later wedstrijden gaan doen maar dat lijkt me best eng. Als hobby lijkt het me ook wel leuk, maar heb dezelfde leeftijd als jij en conditie is nu waarschijnlijk nul na maanden niet sporten. Maar toch eens over nadenken. Als jij het zo mist zou ik het gewoon weer eens proberen! Het was toch een uitlaatklep van je weet ik nog. En ach iets langzamer dan de 20 en 30ers, wat boeit het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 12 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen frummers , alweer vrijdag, de tijd vliegt. @ikkanhet , ik hoop dat het een fijn weerzien word . Ij gun het je heel erg . @Rosee, ik vond kickboksen geweldig. Mis het ook heel erg . Kon voor mijn gevoel niet meer goed meekomen en kreeg teveel prikkels tijdens de lessen , maar superleuk om te doen Dank je, lief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Nee hoor @Bor: ik doe met je mee! 2 uur geleden zei Bor: Dagpact; Bor Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Dagpact; Bor Maja Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Hallo allemaal, Ik ben vrij nieuw op dit forum en heb niet echt ervaring met forums in het algemeen. Heb ik het goed voor dat je hier per dag je ervaring, tips enz... kan delen? Ik kan niet beloven dat ik iedere dag iets kan schrijven, maar ik denk dat het me op moeilijke momenten wel kan helpen als ik met iemand die in dezelfde situatie zit even kan praten. Ik weet niet of dit hiervoor de juiste plaats is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 (bewerkt) +41 is Zwitserland Kzal de zwitserse politie eens een mailtje sturen dat Juan Pablo Hernandez hier een beetje zit te dealen. Als ik je kan naaien zal ik het niet laten, lelijke aap. 11 september 2020 bewerkt door bumperjim Elton reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 49 minuten geleden zei Elton: Hallo allemaal, Ik ben vrij nieuw op dit forum en heb niet echt ervaring met forums in het algemeen. Heb ik het goed voor dat je hier per dag je ervaring, tips enz... kan delen? Ik kan niet beloven dat ik iedere dag iets kan schrijven, maar ik denk dat het me op moeilijke momenten wel kan helpen als ik met iemand die in dezelfde situatie zit even kan praten. Ik weet niet of dit hiervoor de juiste plaats is. Ja hoor, je zit hier op de juiste plaats daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 Dagpact; Bor Maja Pytje takeiteasy Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden