Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 september 2020

Lika

Aanbevolen berichten

Zojuist zei lady jane:

je bent aan het oogsten? verdiend hoor
Las gisteren een dergelijk verhaal van Patty Brard
ook na 11 jaar ofzo, was er stil van

Ja klopt zag dat ook dacht meteen we gaan door hetzelfde heen.....dank je wel ben ook helemaal blij.
Duim alleen dat ze niet afzegt heeft ze al vaker gedaan maar op hoop van zegen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rosee:

Goedemorgen

Wat fijn dat je je dochter gaat zien vandaag @ikkanhet. Weet nog dat je schreef dat ze de vorige keer had afgezegd, gelukkig dat t er nu wel van komt. :rose: Ik moet weer eens wat aan sport gaan doen, maar weet nog niet wat. Tijdje niks gedaan en heb er nu wel weer zin in. 

Ja heel blij maar geloof het pas als ik er ben.
Dat wordt nadenken er zijn zoveel sporten:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn jongste zoon doet aan kickboksen Cleo, meerdere malen per week, volgens zn trainer heeft hij echt talent. Heb ook zo'n bokszak voor hem opgehangen thuis. Voor hem wel fijn om wat stoom af te blazen. Hij wil later wedstrijden gaan doen maar dat lijkt me best eng. Als hobby lijkt het me ook wel leuk, maar heb dezelfde leeftijd als jij en conditie is nu waarschijnlijk nul na maanden niet sporten. Maar toch eens over nadenken. Als jij het zo mist zou ik het gewoon weer eens proberen! Het was toch een uitlaatklep van je weet ik nog. En ach iets langzamer dan de 20 en 30ers, wat boeit het ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen frummers , alweer vrijdag,  de tijd vliegt. @ikkanhet , ik hoop dat het een fijn weerzien word :rose:. Ij gun het je heel erg .

@Rosee, ik vond kickboksen geweldig. Mis het ook heel erg .  Kon voor mijn gevoel niet meer goed meekomen en kreeg teveel prikkels tijdens de lessen , maar superleuk om te doen 

Dank je, lief van je:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik ben vrij nieuw op dit forum en heb niet echt ervaring met forums in het algemeen. Heb ik het goed voor dat je hier per dag je ervaring, tips enz... kan delen? Ik kan niet beloven dat ik iedere dag iets kan schrijven, maar ik denk dat het me op moeilijke momenten wel kan helpen als ik met iemand die in dezelfde situatie zit even kan praten. Ik weet niet of dit hiervoor de juiste plaats is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Elton:

Hallo allemaal,

Ik ben vrij nieuw op dit forum en heb niet echt ervaring met forums in het algemeen. Heb ik het goed voor dat je hier per dag je ervaring, tips enz... kan delen? Ik kan niet beloven dat ik iedere dag iets kan schrijven, maar ik denk dat het me op moeilijke momenten wel kan helpen als ik met iemand die in dezelfde situatie zit even kan praten. Ik weet niet of dit hiervoor de juiste plaats is.

Ja hoor, je zit hier op de juiste plaats daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...