Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 september

Maja

Aanbevolen berichten

Ik had gisteren een interessante ervariing. Ik kwam thuis van t werk, weer eens gefrustreerd ergens over, en ik dacht nou neem ik gvd een 0,0 om het weg te drinken. En daarna nam ik nog een. En toen ging ik een tijdje op mn bed liggen. En toen was het weg.

Mediteren had vast ook gewerkt. Of misschien had ik ook op mn hoofd kunnen gaan staan, is het ook weg twee uurtjes later. Volgende keer proberen :D 

Kan allemaal alcoholvrij.

Wel jammer dat ik op het moment zelf niet te genieten ben. Daar moet ik nog ns wat op vinden.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bor:

Goedemorgen..

Ik heb maar zeldzaam drankdromen maar nu had ik er eentje. Ik was ergens en iedereen as aan het drinken en ik kon en mocht niet van hun.... en toen werd ik zo bang, afschuwelijk, maar dat kon ik niet duidelijk maken want ik kon geen geluid maken en ook niet bewegen. Badend in het zweet werd ik wakker.

Brrr ik ben er nog raar van. Koffie!

Akelig is dat he is voor mij inmiddels normaal heb dat gewoon elke nacht. Sta vaker op gooi water in mijn gezicht en laat het licht langer  aan. Maar zodra ik weer ga slapen gaat droom gewoon weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Dromen..tja, soms doe ik dat wel eens
Vaak over mijn ex, (dat ik weer normaal met hem praat )
Soms komen ex en vriend beide in de droom voor
Ach ja, het is maar wat je bezig houdt he

hoe dan ook 
straks werken
Met de auto, want fiets is nog bij de fietsenmaker
Daarna direct boodschappen doen, thuis lunchen
dan naar de markt, voor fruit, kaas en noten
aansluitend fiets weer ophalen
thuis een bakkie thee
Daarna was opvouwen, strijken, en dan is mijn program wel klaar voor vandaag denk ik :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei knakker:

Dat geloof ik zeker. Ik denk dat als je twee boterhammen met kweeperengeleid zou hebben gegeten het ook weg was. Het zit allemaal tussen de oren, vaak.

Maar hey, Jim, jij had toch een fijne nieuwe baan juist?

Kweeperengelei een gouden tip!! :D 

Ja heb ik ook maar ik zit nog in de overgang tussen beide. En ik merk dat ik er gisteren weer een heel drama van maakte terwijl ik mezelf steeds zeg no drama. Als t drama eenmaal begonnen is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  vaak weet ik  niet  wat ik droom ... of ik wordt wakker  en moet  ik het onthouden  en dan vergeet  ik het weer.. volgens man praat ik wel vaak onverstaanbaar  in mijn slaap..

Vervelend als dromen  je dagelijks  gelag  achtervolgen  ze moeten  en komen er dan toch ergens  uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers
Maja dacht de donderdag 2 x te beleven?
Moet wel een mooie dag geweest zijn dan☺

Ik was ook al mis! Kan 'donderdag' nog in 'vrijdag' verandert worden? Ik dacht het niet, maar ik heb het nog niet geprobeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Vanuit Zeeland. Een week vakantie, in een huisje midden in het groen. Er vloog net een roodborstje binnen, gelukkig kon ik het beste snel naar buiten krijgen.  
Nauwelijks internet, ben ik niet meer gewend. Ik merk dat ik er toch erg afhankelijk van ben. Geen verbinding? Beetje paniek, want wat te doen zonder? (retorische vraag). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Alles okay hier maar ook heftige nachtmerries. Erg vermoeiend maar het is ook een bepaalde vorm van verwerken.

Werk weer bijna volledig, erg blij mee. Bemerk wel dat veel van mijn collega's erdoor heen zitten. Voel ik mij haast schuldig en wil dan alles weer van hen overnemen en dat moet ik natuurlijk niet doen. Daarnaast continue de covid testen en de uitslagen afwachten. Vergt veel energie, ook juist omdat wij de cliënten en hun naasten daarin steunen. Veel vragen en stellen hun gerust. Zo goed als mogelijk. Veel verkoudheid en de griep steekt bij ons ook al de kop op, alles loopt door elkaar. Erg dynamisch maar mag van mij ook ooit weer eens normaal gaan worden. Kan nog wel heel lang gaan duren. Dag voor dag maar bekijken.

Heb niet altijd meer de energie om op alles te reageren hier, goed en een slecht teken, weet het niet.

Wel nog droog en daar ben ik erg blij mee. Zelfs geen trek bijna eng. Slaat ook weer nergens op maar goed. Alsof er iets aankomt en gaat gebeuren maar weet niet wat(dat gevoel)

Hoop dat het met iedereen hier goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Positief en grappig afsluiten.

Was heel schattig vorige week van mijn neefje van 7. Mijn relatie is over, hij weet dat natuurlijk, het was/is ook zijn oom.Het is anders dan anders, geprobeerd uit te leggen Gaat het steeds beter begrijpen(of niet?) Vroeg hij mij ga je dan nu een meisje/vrouw nemen? :D Lag dubbel van het lachen. 

Ga nu echt verder met het huishouden, mijn enige vrije dag, weekend mag ik weer.

Hou jullie bijeen, dan doe ik dat ook.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lieve mensen,

het weekend komt nu echt dichterbij. De dag is veranderd van donderdag naar vrijdag :blush:. Waar de vergissing vandaan kwam? Geen idee. Was gehaast omdat ik, na de zorg voor mijn moeder, op tijd moest zijn voor eerste afspraak pijnpoli. Natuurlijk netjes op tijd gearriveerd en met pijnmedicatie voor 4 maanden vertrokken (tramadol). Als het zijn werk doet ben ik dik tevree. 

Over dromen gesproken: door slaapstoornis heb ik verlammingsdromen. Nachtmerries waarbij je wilt vluchten, maar merkt dat je je niet kunt bewegen. Geen pretje. Heeft te maken met intreden REM slaap op verkeerde moment, nl bij inslapen. 

nu naar buiten voor een lange wandeling!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...