Spring naar bijdragen

Woensdag 2 september 2020

lady jane

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Lonster:

Gisteren ben ik uit eten geweest bij een Aziaat en heb daar beroerde rosé gedronken. Moet je nooit doen bij de Aziaat. Spijt, het ging net zo lekker. :(

Soms drink je smerig spul en dan toch nog een glas nemen hè (hopelijk is het geen hele fles geworden?) Ik blijf mezelf daar ook nog op betrappen, je wilt het niet en je doet het toch... raar hoor zo'n verslaving. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, fijn dat @Renaldo61 een taart heeft geplaatst!:) @Yana de jongens beginnen het eindelijk te leren, heerlijk assortiment douche/body/bad etc. Vanavond uit eten geweest, 2 glazen wijn gedronken. Heb het gevoel dat niet/met mate drinken nu de gewoonte aan het worden is. Maar ik blijf alert. @Lonster hoop dat je het binnen de perken hebt weten te houden, als je dan toch drinkt geen vieze rose;) Morgen weer een normale dag. @Cleo66 ben je nog op vakantie of weer op terugreis? Slaap lekker allen:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben laatst uit eten geweest en slechts 1 (one) glas wijn gehad :) ik dacht niet dat het bestond maar het was gewoon goed zo.

Wat dan wel weer jammer is dat veel restaurants een mooie lange wijnkaart heben, vaak ook met halve flessen, maar als je slechts 1 of 2 glazen wil dan is er alleen keuze uit 1 rooie  of 1 witte flutwijn die per glas verkocht wordt.

Bij de aziaat neem ik ook vaak gewoon een pot groene thee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het nou Indonesisch, Thais of Chinees is; thee smaakt er best bij, jasmijnthee bijvoorbeeld.

Smaakcombinaties zijn interessant, dat kan met wijn zijn maar ook met andere drankjes. Het bla bla van het wijnjaar en de grond en de blabla verder neem ik voor kennisgeving aan. Vooral toen ik begreep dat aan wijn ook allemaal smaakjes toegevoegd worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cleo66:

Au dit doet heel erg pijn . Ik zal dit meenemen,  want dat is juist niet de bedoeling.  Ik voel wel een vijandige houding van jou al best wel een hele tijd en ook bor doet zo regelmatig . Maar het ligt dus aan mij . 

Ik word hier zo verdrietig en eenzaam van . Dit gebeurd nu mijn hele leven.  Dat ik  stuk loop op communicatie 

Je raakt me keihard met deze post,  zit nu te huilen op de terug weg naar huis. 

Weer dat buitensluiten en ik maar niet begrijpen waarom toch en steeds vragen om verduidelijking,  maar er komen geen antwoorden en dan ineens krijg je de bons 

Ik zou ook zo graag geaccepteerd willen worden 

Chill Cléo :rose: en iedereen trouwens.

Het zijn maar lettertjes. Er komen zo snel misverstanden van omdat we dingen op bepaalde manieren lezen en omdat we onze eigen gevoeligheden hebben.

Ik accepteer je, ik accepteer sowieso alle Brabanders ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Cleo66:

Ik zit nu steeds mijn vraag te vergelijken met die van yvonne,  maar ik zie het gewoon niet ????

Ik ook niet hoor. Behalve dat jij er nog een uitroepteken bij zet. Sommigen zijn hier wel heel erg van de nuances blijkbaar, trek het je niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je schreef alleen het woord ik, Bor

Ik vond het ook wat bot, geen toelichting, Cleo niet echt serieus nemen
en ja dat vul ik dus in
iedereen ervaart iets anders
Cleo als jij een konkrete vraag stelt, kan die ook als bot ervaren worden,
dat kom ik met mijn zoon soms ook zo tegen; maar omdat ik hem ken,
weet ik inmiddels dat dit zijn manier is, die verandert niet, dus is het aan
mij en mijn ego op dat moment, hoe ik het opvat en hoe ik daarmee omga.
Alleen vitueel is het helemaal een kwestie van invullen, en dat doen we als lezer, toch vrij snel denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Jopie:

@Cleo66 je draait het helemaal om, en wel op een manier die absoluut verslavingsgetelateerd is: je schrik, afkeer, twijfel richt je op jezelf, als ware jij niet goed. Mijn iets minder reageren lees je als vijandigheid en afkeer. Alles voorbereidend om jezelf waardeloos genoeg te voelen om etcetc

Dat is begrijpelijk, maar onzin. Of in ieder geval: niet constructief voor jezelf. Ik hoop dat je dat kunt omdraaien. 

Zou je het werkelojk goed willen doen in de ogen van iedereen, ook alle verschillende mensen, met vetschillende opvattingen, gevoeletjes of ervaringen? Dan wens ik je succes, het is vermoedelijk een oneway ticket naar de drank. Wees jezelf! (en accepteer dat niet iedereen dat altijd leuk vindt) 

Nee cleo. Eén  iemand geeft antwoord op jouw vraag en dat antwoord luidt ongeveer:"je manier van vragen bevalt me niet om deze en deze reden". Laat die iemand lekker niet bevallen, als je dat wil...    Het is echt echt echt aan jou of je daar wel of niet iets mee doet, joh, of kan, zelfs... 

Jij weet voor jezelf wat je intenties zijn en ook min of meer wat je wel of niet kan of wil veranderen. Daar moet je het mee doen. Of je beperkinf autisme is of iets anders... je moet t met jezelf doen (en de anderen ook). 

Niet met de afkeur van anderen, of met de goedkeuring van anderen. En zeker niet als dat slechts poppetjes op een virtueel pleintje zijn. Die is er gewoon, maar hoeft je niet te bewegen. 

"wat je prikkelt zegt iets over jezelf" 

"het raakt me wel maar het beweegt me niet" 

Omg Jopie serieus?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...