Rosee Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Ik probeer de hele tijd een taart te plaatsen maar t lukt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Wat leuk, 4 jarigen ik ben ook wel benieuwd naar de kadootjes. Gisteren ben ik uit eten geweest bij een Aziaat en heb daar beroerde rosé gedronken. Moet je nooit doen bij de Aziaat. Spijt, het ging net zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Ik moet er vandoor, hoop vanavond nog even terug te komen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Dan komt die taart na het eten wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 12 minuten geleden zei Lonster: Gisteren ben ik uit eten geweest bij een Aziaat en heb daar beroerde rosé gedronken. Moet je nooit doen bij de Aziaat. Spijt, het ging net zo lekker. Soms drink je smerig spul en dan toch nog een glas nemen hè (hopelijk is het geen hele fles geworden?) Ik blijf mezelf daar ook nog op betrappen, je wilt het niet en je doet het toch... raar hoor zo'n verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Rosee, Vol, Bol en Ikkanhet, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Fijne avond nog! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Ha, fijn dat @Renaldo61 een taart heeft geplaatst! @Yana de jongens beginnen het eindelijk te leren, heerlijk assortiment douche/body/bad etc. Vanavond uit eten geweest, 2 glazen wijn gedronken. Heb het gevoel dat niet/met mate drinken nu de gewoonte aan het worden is. Maar ik blijf alert. @Lonster hoop dat je het binnen de perken hebt weten te houden, als je dan toch drinkt geen vieze rose Morgen weer een normale dag. @Cleo66 ben je nog op vakantie of weer op terugreis? Slaap lekker allen bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Ik ben laatst uit eten geweest en slechts 1 (one) glas wijn gehad ik dacht niet dat het bestond maar het was gewoon goed zo. Wat dan wel weer jammer is dat veel restaurants een mooie lange wijnkaart heben, vaak ook met halve flessen, maar als je slechts 1 of 2 glazen wil dan is er alleen keuze uit 1 rooie of 1 witte flutwijn die per glas verkocht wordt. Bij de aziaat neem ik ook vaak gewoon een pot groene thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 "Dè Aziaat"? Er zit nogal een verschil tussen bijvoorbeeld de Thai of de Chinees hoor Qua eten in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Bij de een is het rijst of noedels en bij de ander is het rijst of noedels Maar nee je hebt natuurlijk gelijk en wat mij betreft gaat er niks boven Thais maar ik geloof dat de dichtstbijzijnde Thai van hier op 2 uur rijden zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Beste Chinees ever heb ik gegeten in Amerika ergens geloof chicago dat het was ergens .. Wijn kenner ben ik ook niet slurpte de ah zoete huismerk prima weg .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Of het nou Indonesisch, Thais of Chinees is; thee smaakt er best bij, jasmijnthee bijvoorbeeld. Smaakcombinaties zijn interessant, dat kan met wijn zijn maar ook met andere drankjes. Het bla bla van het wijnjaar en de grond en de blabla verder neem ik voor kennisgeving aan. Vooral toen ik begreep dat aan wijn ook allemaal smaakjes toegevoegd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 1 minuut geleden zei Cleo66: Au dit doet heel erg pijn . Ik zal dit meenemen, want dat is juist niet de bedoeling. Ik voel wel een vijandige houding van jou al best wel een hele tijd en ook bor doet zo regelmatig . Maar het ligt dus aan mij . Ik word hier zo verdrietig en eenzaam van . Dit gebeurd nu mijn hele leven. Dat ik stuk loop op communicatie Je raakt me keihard met deze post, zit nu te huilen op de terug weg naar huis. Weer dat buitensluiten en ik maar niet begrijpen waarom toch en steeds vragen om verduidelijking, maar er komen geen antwoorden en dan ineens krijg je de bons Ik zou ook zo graag geaccepteerd willen worden Chill Cléo en iedereen trouwens. Het zijn maar lettertjes. Er komen zo snel misverstanden van omdat we dingen op bepaalde manieren lezen en omdat we onze eigen gevoeligheden hebben. Ik accepteer je, ik accepteer sowieso alle Brabanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 4 minuten geleden zei Cleo66: Ik zit nu steeds mijn vraag te vergelijken met die van yvonne, maar ik zie het gewoon niet ???? Ik ook niet hoor. Behalve dat jij er nog een uitroepteken bij zet. Sommigen zijn hier wel heel erg van de nuances blijkbaar, trek het je niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 41 minuten geleden zei Cleo66: Maar het ligt dus aan mij . Welnee joh, Jopie zit ingewikkeld te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 Vat het maar niet zo persoonlijk op @Cleo66 Als @Bor nou zelf een toonbeeld van subtiliteit was geweest dan was t tot daar aan toe, maar jezus op die manier stelt niemand meer een vraag hè Wat een kippenhok joh ik log gauw uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 je schreef alleen het woord ik, Bor Ik vond het ook wat bot, geen toelichting, Cleo niet echt serieus nemen en ja dat vul ik dus in iedereen ervaart iets anders Cleo als jij een konkrete vraag stelt, kan die ook als bot ervaren worden, dat kom ik met mijn zoon soms ook zo tegen; maar omdat ik hem ken, weet ik inmiddels dat dit zijn manier is, die verandert niet, dus is het aan mij en mijn ego op dat moment, hoe ik het opvat en hoe ik daarmee omga. Alleen vitueel is het helemaal een kwestie van invullen, en dat doen we als lezer, toch vrij snel denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 Ik meng mij er niet in @Cleo66 en @Bor zijn lief en heel verschillend. Interpretaties/invullen/opvatten. Snap beiden, dat is nog erger eigenlijk. Op zich wel goed dat men zich uitspreekt maar er door gaan huilen vind ik echt erg. Dat ligt dan weer aan mij ws. @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 Jaja jaja ff iets anders dames Sandro en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 53 minuten geleden zei Jopie: @Cleo66 je draait het helemaal om, en wel op een manier die absoluut verslavingsgetelateerd is: je schrik, afkeer, twijfel richt je op jezelf, als ware jij niet goed. Mijn iets minder reageren lees je als vijandigheid en afkeer. Alles voorbereidend om jezelf waardeloos genoeg te voelen om etcetc Dat is begrijpelijk, maar onzin. Of in ieder geval: niet constructief voor jezelf. Ik hoop dat je dat kunt omdraaien. Zou je het werkelojk goed willen doen in de ogen van iedereen, ook alle verschillende mensen, met vetschillende opvattingen, gevoeletjes of ervaringen? Dan wens ik je succes, het is vermoedelijk een oneway ticket naar de drank. Wees jezelf! (en accepteer dat niet iedereen dat altijd leuk vindt) Nee cleo. Eén iemand geeft antwoord op jouw vraag en dat antwoord luidt ongeveer:"je manier van vragen bevalt me niet om deze en deze reden". Laat die iemand lekker niet bevallen, als je dat wil... Het is echt echt echt aan jou of je daar wel of niet iets mee doet, joh, of kan, zelfs... Jij weet voor jezelf wat je intenties zijn en ook min of meer wat je wel of niet kan of wil veranderen. Daar moet je het mee doen. Of je beperkinf autisme is of iets anders... je moet t met jezelf doen (en de anderen ook). Niet met de afkeur van anderen, of met de goedkeuring van anderen. En zeker niet als dat slechts poppetjes op een virtueel pleintje zijn. Die is er gewoon, maar hoeft je niet te bewegen. "wat je prikkelt zegt iets over jezelf" "het raakt me wel maar het beweegt me niet" Omg Jopie serieus?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 Weet niet wat ik lees. Wat een flauwekul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 Dan zal ik het ook eens omdraaien: als jij en Bor je daar zo aan storen, wat zegt dat dan over jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 @Bor of all people die zo vaak onbeschoft is hier. En dan stelt @Cleo66 in mijn ogen een oprecht goedbedoelde vraag. Sodemieter op zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 september 2020 Rapport Share Geplaatst 4 september 2020 Hoop niet dat je hierdoor aan jezelf gaat twijfelen @Cleo66. Niet nodig hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden