lady jane Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 lieve Bol, dikke smakkerd voor jou♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 (bewerkt) @bolletje, de techniek staat weer voor niks blijkbaar. Het lukt niet een plaatje met tekst voor elkaar te krijgen. Nu dus maar zo. Gefeliciteerd, ik zing een liedje voor je. 1 september 2020 bewerkt door Jannigje De aan.houder wint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Goeiemorgen allemaal, Hartelijk Gefeliciteerd Bolletje Ook ik ben vandaag jarig ben 56 geworden nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 (bewerkt) weet niet hoe ik iets moet verwijderen hier 2 september 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Gefeliciteerd @bolletjeen @ikkanhet! Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Gefeliciteerd Bol en Ikkanhet, ik wens jullie een fijne dag en een mooi, droog jaar. dagpact: Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Ik kan wel eens kwaad worden maar ben het net zo snel weer vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Goedemorgen. Het wordt een prachtige dag. Proberen zoveel mogelijk buiten te zijn, naast een halve dag werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Hiep hiep hoera voor @bolletje en @ikkanhet! Voor jullie komt de zon in de middag als kado schijnen (en voor ons ) Nu, veel te laat maar een vrije dag, mijn bed uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 (bewerkt) Lieve Bol, Ikkanhet en Vol, van harte gefeliciteerd. Maak er een heerlijke dag van. Ik wens jullie een heel mooi, gezond en fijn nieuw levensjaar toe. En dan nu eerst een bakje, Overigens: goedemorgen frummers, Er schijnt hier al weer een heerlijk verjaarszonnetje... 2 september 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 en een hele goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Goedemorgen ! gefeliciteerd aan anderen en mezelf nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Goeiemorgen En van harte alle jarigen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 (bewerkt) 1 keer is genoeg.... 2 september 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Jij ook van harte gefeliciteerd Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 1 minuut geleden zei Bor: Dat had je al gezegd hoor @Yvonne Najaaaahhh... hij was niet meer terug te vinden... en nu opeens wel... raar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 16 minuten geleden zei Vol: Goedemorgen ! gefeliciteerd aan anderen en mezelf de kalender was zeker vol? Ik zag je er niet tussen☺ mooie dag meis! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 @Vol van harte ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Vol, ik heb je inmiddels tussen de slingers gepropt, uiteraard ook van harte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Goedemorgen allemaal Lieve @bolletje Van harte, en nog vele gezonde jaren ! @Vol, Ook jij uiteraard van harte gefeliciteerd @ikkanhet Een hele fijne dag toegewenst, prachtige leeftijd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Dagpact; YanaRapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 haha, mijn dochter gaf me laatst een compliment; dat ze het zo leuk vindt dat ik als het nodig is gewoon zelf de slingers ophang om het leven leuk te maken Vandaag was dat wel heel letterlijk hier Zou zomaar triest kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden