Lika Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Goedemorgen Lika en goedemorgen alle andere frummers, Maandag, na een druk weekend nu weer terug naar 'gewoon'.. Eerst maar een bakje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Goedemorgen . Straks kleindochter naar school brengen en met kleinzoon naar de kapper. Dat laatste wordt vast een drama, haha, daar houdt híj niet van. Komt vast goed met dat kleine manneke. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Dat is mooi Etty,, kerken zijn fijne plekken om stil te zijn. dagpact: Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Goeiemorgen allemaal en een fijne maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 (bewerkt) DAGPACT ikkanhet Yana 31 augustus 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 3 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT Yana ikkanhet Jouw dagpact is mooier, ik geef het toe ik zet mezelf er graag weer bij. Fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Goedemorgen @Ettydat klinkt fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Ik heb n drukke stressvolle dag voor de boeg, maar als ik dat zo schrijf dan is het ook logisch dat het n drukke stressvolle dag wordt. Ik heb n drukke dag voor de boeg maar het gaat allemaal prima lukken en de wereld draait gewoon door. Zo dat klinkt al beter Vol, nancy, Yana en 1 andere reageerden hierop 2 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 4 minuten geleden zei Rosee: Ik heb n drukke stressvolle dag voor de boeg, maar als ik dat zo schrijf dan is het ook logisch dat het n drukke stressvolle dag wordt. Ik heb n drukke dag voor de boeg maar het gaat allemaal prima lukken en de wereld draait gewoon door. Zo dat klinkt al beter Zo simpel kan het dus zijn Rosee... gaat dus ook gewoon lukken... DAGPACT Yana ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, Hoop op meer zon vandaag, kan ik vanmiddag of zo even naar de tuin straks maar weer een bananenbroodje bakken, andere is alweer op Vandaag vrij.. en mensen, dat vind ik toch zo vreselijk lekker, om op maandag vrij te zijn ! @nancy, ik hoop dat het mannetje een beetje stil zit bij de kapper @Bor, Gehackt..? Hoe zie je dat dan, vraag ik mij af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Oh, oke Bor, dat ziet er wel een beetje verdacht uit ja Hier ook met een vest aan hoor Binnen 21 graden Buiten 17 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 13 minuten geleden zei Bor: Omdat ik vanmorgen in zou loggen en dat lukte maar steeds niet en toen kreeg ik melding dat ik dinsdag op woensdagnacht m"n wachtwoord gewijzigd had. Maar nope, dat heb ik niet gedaan. @rapilos Ik krijg ook weleens dat bericht maar kan dan gewoon inloggen. Ik heb het wachtwoord veranderd, merk verder niks geks. Niet persoonlijk nemen, dan kun je wel bezig blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 58 minuten geleden zei rapilos: @nancy, ik hoop dat het mannetje een beetje stil zit bij de kapper . Nee, hahaha! Hij heeft er een heel drama van gemaakt! Maar het is weer gelukt! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Oh, oh, ze kunnen soms zo lekker onhandelbaar zijn he Trouwens, nou ik je toch "spreek ', ; was jij niet diegene die pas een coronatest gedaan hebt ? En ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Ooit scheerde ik zoonlief zelf, na een cursus kinder knippen, dat was reuze spannend, maar ging best goed. Toen mijn moeder 75 werd dacht ik; nu een keer de echte kapper, en ja hoor, zoon maakte 1 onverwachte beweging en de kapster maakte een hele kale strook bovenop zijn hoofd. Het ergste was nog dat ze er giechelend alle kollega's bijriep om te laten zien wat er gebeurd was. Ik moest gewoon betalen en mocht later 1 x gratis bij laten knippen maar ben er nooit terug gegaan. Op zo'n moment wilde ik voor hem er zo weinig mogelijk ophef over maken, maar ik kon wel janken. Hij deed dat gewoon gelukkig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Wat een belachelijke kapper zeg ! Ik zou niet laten betalen en volgende keer gratis knippen geven Wat een zakenlui zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Niet dus, maar ik had ook echt geen behoefte daar nog ooit te komen hoor. Heb het daarna weer jaren zelf gedaan. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 1 uur geleden zei rapilos: Oh, oh, ze kunnen soms zo lekker onhandelbaar zijn he Trouwens, nou ik je toch "spreek ', ; was jij niet diegene die pas een coronatest gedaan hebt ? En ?... Klopt. Na 55 uur de uitslag: negatief. Gelukkig mag ik deze week dus weer werken. @Yana wat die werkstukken betreft: het was beneden niveau, had het kunnen weten dus. Gewoon stom van me. Zucht. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 27 minuten geleden zei takeiteasy: Misschien zelf veranderd bor. Je kan toch gewoon je wachtwoord veranderen. Waarom denk je meteen dat je ben gehackt. Hier zijn de scholen ook weer begonnen. Vanmiddag gesprek met psycholoog. Voorlopig even iedere maandag, zo na het weekend. Misschien lukt het eindelijk een keer op eigen kracht. Het is me meer gelukt om anderhalf jaar droog te blijven, dus ik kan het wel. Ik kom er steeds meer achter dat drank geen enkele meerwaarde meer heeft voor mij. Het lukt je wel hoor! Je bent er nu 1,5 jaar vanaf.. NIET toegeven aan cravings.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 1 uur geleden zei Jopie: Goedemorgen allen. Nog met de bus op t werk want vanuit hier door naar de achterhoek: oudste kleindochter uitzwaaien bij 1e schooldag middelbare school. Brugpieper met (te) grote rugzak, de eertste fietsdag naar de grote stad, nieuwe klas, een rooster... Op dag 2 is het al weer voorbij, al dat spannende.... Dat schrijf ik niet om @Lieke7777 de ogen uit te steken, integendeel: dit zijn mentale mijlpalen inderdaad. Och natuurlijk @Jopie van genieten hoor dat je als oma hier bij kan zijn... no worries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Goedenmiddag allemaal. Iedereen weer druk bezig, of bezig geweest.. ik was vanochtend druk, nu druk met mindfullness oefeningen om een beetje rust te krijgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Gisteren vanuit het niets weer spit in mijn rug. En niet zo’n klein beetje ook! Vanochtend op geen enkel wijze uit bed te komen, pas na een cocktail van pijnstillers is het gelukt om mij beneden op de bank te installeren. Positief is dat ik zo straks al naar de keuken ben gelopen en weer terug, de gemiddelde medemens van 80+ doet het vlotter, maar toch. Diepe ellende, diepe zucht, dit wordt weer een tijd een gedoe nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 @Maverick, hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Sterkte Maverick, dat is niet fijn... Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden