rapilos Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Over sauna gesproken; Voor morgen geboekt, beetje eng, hoop dat het rustig is dochter is afgelopen zondag geweest , en vertelde dat het in de ochtend rustig was, maar ik de middag een stuk drukker enfin, we gaan het zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Trouwens; jullie feed-back, afgelopen zaterdag, heeft me toch best wel wat gedaan (na mijn bekentenis, van die fles wijn afgelopen vrijdag) |Nog dank daarvoor Ooit ga ik het licht zien (hoop ik dan toch he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Helder @Bor bedankt voor je uitleg . Inderdaad op deze wijze is het niet spontaan meer maar ook gegenereerd aan iets wat je eigenlijk niet wilt opzoeken. Duidelijke keuze. @rapilos het licht gezien en inderdaad welk licht ? Heb je een keuze gemaakt of laat je het nog op zijn beloop ? Fijn en goed dat je iig er iets meedoet . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Nou ja Bor...voor mij voelt het gewoon niet goed Jij accepteert het, dat je drinkt, ik kan dat niet voor mijn gevoel is het echt slecht voor je lijf ik wil gewoon fit en gezond zijn, zonder af en toe dat lamlendige gevoel, en het idee dat ik heel slecht voor mijn lijf zorg ik wil vooral die behoefte niet meer voelen om te drinken, en dat is alleen maar te bereiken, door te stoppen en heel lang gestopt te blijven zucht..die strijd ook altijd he (Ben er bijna van overtuigd dat mijn lamlendige gevoel van de afgelopen dagen nog steeds voort komt van afgelopen vrijdag) Dus eigen schuld, dikke bult, zoiets dan.. Of zou alles gewoon tussen mijn oren zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Oke @takeiteasy, We gaan ervoor he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 @Lieke7777 wat ontzettend balen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 klinkt gezellig @takeiteasy hoop dat je een goede reis hebt met je hond saam , en dat het ook gezellig wordt een nachtje slapen.. Wij gaan zo saam ( man en ik ) naar een syteemtherapeut .... zal mij benieuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 43 minuten geleden zei Bor: Ik wordt er gek van. Toch drukt het op mij. Toch hebben ze compensatie gezocht voor aanstaande woensdag. Gesprek met jeugdzorg, schoondochter en kleinkind. bij me thuis ze hebben me hiermee overgehaald met hun erbij..iikheb uitgelegd dat ik alcie ben nog maar weer eens..dat ik niet wil of misschien niet kan,,zeggen ze; Dan helpen we je wel...ik ben nu al ziek. ik heb geen baby. Ik wil het niet. Ik wil niks. Hoe kan dat nou, lieve Bor, je had toch nee gezegd?? Ze zouden toch niet naar jouw huis komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 In mijn ogen is dat één van de ergste dingen die je kan overkomen, dat iemand je ' nee' niet accepteert en er volledig overheen walst. Of ging het anders, Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Bor, als je man het zo graag wil, dan neemt hij maar een dag vrij om op de baby te passen. Jouw nee moet voldoende zijn. Ik herken het wel, dan maar aan de drank zodat je niet kan voldoen aan hetgeen iedereen zo graag wil en verwacht. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Kun je nog nee zeggen of is het nu al beklonken? Is het voor één keer, offff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Helemaal met Sowhat eens, wat een rare situatie dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Wat goed je te lezen, Marika! Fijn dat je zo opgewekt klinkt, dat het goed met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 7 uur geleden zei Descartes33: Goedemorgen allemaal, ik wens jullie een fijne dag. Gisteren was bij mij waardeloos, ik was blij dat ik naar bed mocht. Zo heeft elke kutdag een happy end Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bor: Maar ik zit nu wel aan de wijn. Eigenlijk wilde ik dat niet maar ik mag niemand de schuld ervan geven dus het is mijn eigen schuld. Ik wordt niet gehoord, ik wordt niet gezien.ik zeg ik wil of kan niet; maar ik moet. Dan krijg je dus dit. Ja maar dan hoef je toch niet persé te drinken. Je kan toch ook gewoon gaan varen of zo. Of boodschappen gaan doen of gewoon weg in ieder geval. Bor is niet thuis. Dan blijf je er tenminste droog bij. 25 augustus 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 16 minuten geleden zei bumperjim: Ja maar dan hoef je toch niet persé te drinken. Je kan toch ook gewoon gaan varen of zo. Of boodschappen gaan doen of gewoon weg in ieder geval. Bor is niet thuis. Dan blijf je er tenminste droog bij. Nou, het regent nogal in Nederland, dus of Bor dan droog blijft? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Bedankt, ik lig hier in een hangmat naar een strakblauwe lucht te kijken We hadden gisteren een goed gesprek met de nukkige holenbeer (onze oudste die nu op kamers is). Ik begon een soort van wijze raad in de trant van, straks als de colleges beginnen zou het toch wel goed zijn dat je een beetje op anderen afstapt, want iedereen is op zoek naar nieuwe contacten en het kan heel gezellig zijn de studententijd maar je moet je wel een beetje openstellen en zo. Nukkige holenbeer luisterde mijn hele verhaal af en liet nog een flink gat en zei toen heel kalm "ik ga echt niet veranderen of zo hoor, want daar heb ik helemaal geen zin in". En toen dacht ik ineens aan mijn pseudo wijsheden die ik hier vaak schrijf "zijn wie je bent, doen wat je doet" en toen dacht ik, ik geloof dat je al een aardig eind op weg bent. Verder dan ik destijds. nancy, kruidenthee67, niks en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Ben ik de enige op het dagpact vandaag? Apart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Jammer bor dat deze situatie je naar de wijn gebracht heeft . Nee zeggen op je grens staan en er wordt over je heen gewalst. Houd je haaks . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Fijn je te lezen @Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forza Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 1 uur geleden zei Rosee: Ben ik de enige op het dagpact vandaag? Apart. Ik doe met je mee! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Laat ze maar weten dat Friezen koppig zijn en Friezinnen nog veel erger. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 16 minuten geleden zei Bor: .....en ik heb al 3........... Dít en wat er achteraan kwam is toch niet waar ik bang voor ben dat het inderdaad is Bor??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Dit is niet normaal hoor, Bor....ik schrik hier ook van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Nee Bor, dit is niet normaal. Dit is ook geen normale reactie op jouw drinken.. Dit mág niét. Verdomme meis. Ik begrijp je, maar het mág en kán niet. ................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden