Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 Augustus 2020


Lika

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei knakker:

Ik krijg steeds meer lol in dat sporten. Ik vond dat vroeger altijd rijkelijk overdreven,maar heb nu ook al aparte kleding aangeschaft voor fietsen en hardlopen, inclusief zo'n homoseksuele broek.

Hoe merk je aan een broek dat hij homoseksueel is? ;) 

Ik ga echt niet hardlopen zonder hardloopbroek. Alles wat niet strak zit gaat op een gegeven moment schuren. Over hardlopen gesproken, ik ga nu. Lekker in de motregen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen x 

@niks  een hele  mooie  dag  gewenst  en een fijn weekend erbij. 

@Cleo66 wat een goed  idee naar Italië   toch over  de grens en met ee auto   fijn idéé  dat je dan terug  kan indien nodig niet vliegtuig  afhankelijk te zijn. 

@Bor hopelijk  meer duidelijk  vandaag  voor je .

Hier  de kinderen vandaag 'kijk  er naar uit.

Gisteren  behandelaar gesprek gehad   blijft confronterende  ' ze weet precies  te prikken ze heeft nu 3 weken vakantie .

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei knakker:

Ik vond het vroeger altijd nogal overdreven om als volstrekte amateur met je bierbuik snuivend en puffend in zo’n duur pak te lopen.

Daar zit wat in. Maar je kunt júist als amateur maar beter goede spullen hebben denk ik. Heel veel beginnende hardlopers raken geblesseerd. 

Ik heb heel lang geleden ooit een keer de fout gemaakt om 10 km hard te gaan lopen op tennisschoenen. Man man, ik kon de volgende dag nauwelijks meer op mijn benen staan. Voetzolen compleet beurs. Nog dagen last van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Fruitvlieg2019:

Ik kan mij er prima mee vermaken, zelf loop ik altijd in een oude voetbalbroek uit 1997 waardoor ik vrij minderwaardig wordt aangekeken.

Amateur! ;)

Ja dat met die waterflesjes slaat nergens op. Zelfs met hitte niet. Puur voor de show. Op een enkeling na die echt uren gaat hardlopen.

Maar ik heb het idee dat wielrennen veel meer een showsport is. Je ziet ze rondfietsen met de mooiste fietsen en pakjes aan alsof ze compleet gesponsord zijn.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Wat een fijne dingen om te lezen. 

Ik zit op mijn balkonnetje aan de koffie in de zon en bij de buren pakken vader en zoon een verhuisbusje in, zoon gaat op kamers. Wat gebeuren er elke dag in alle levens toch fundamentele dingen. Bracht mij even terug naar vijftien jaar geleden toen ik zelf op kamers ging. Dat maakte me een beetje melancholiek maar ik moest toch ook een beetje glimlachen bij de herinnering aan toen. 

Dagpact:

Descartes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jopie:

WEl grappig, afgelopen week viel me in de sportwinkel exact dit op: dat er voor iedere sport een apart hoekje was, met zijn eigen mode. Alsof een shirt voor tennis,  hockey, schaken, roeien, hardlopen, trailen, wandelen echt verschillend is of zelfs moet zijn....

Het is voor automobilisten wel handig om te zien of ze onderweg moeten wachten, afremmen, met een grote bocht er om heen of er achter moeten blijven,
voorrang moeten verlenen aan overstekende wandelaars of toeteren naar op straat spelende hockeyers, de politie moeten bellen bij een vechtpartij of dat
het gewoon twee judoka's zijn.. een beetje laten zien waar je buiten mee bezig bent is wel zo handig voor anderen. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik sinds kort weer bezig ben met letters (reclame) schilderen kwam ik er achter, al filmpjes op YouTube bekijkend, dat ik eigenlijk m'n haar
weer moet laten groeien, inclusief een grote, wilde baard en mezelf vol moet laten zetten met tatoeages, en mezelf vol moet hangen
met zweetbandjes.. Schijnt in die wereld ook een dresscode te zijn. Maar dáár begin ik niet aan. Ik heb op die smalle armpjes en beentje van me
nauwelijks ruimte voor tatoo's.
Wél heb ik fijne, in één keer dekkende lak gevonden, niet goedkoop maar ook geen duurkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Alleen gister beetje bijgelezen. @niks ik wens je een mooie dag vandaag. @Bor heftig wat ik allemaal lees, ik hoop dat je vandaag meer te weten komt. @takeiteasy had je zoon al groen licht gegeven voor maandag ? Zo niet dan ben je misschien wat te voorbarig geweest om je belangrijke afspraak af te zeggen? 
 

mooie dag voor iedereen, ik ga nu aan het werk. Ik zal het weekend wat meer bijlezen. Verder gaat het goed hier. 5 sept vijf maanden droog. Nog steeds goed in mijn vel. Alleen wat privé dingen. Sommige familie leden maken nu heftige dingen mee, wat mij ook niet in de koude kleren zit. Blij dat ik nuchter ben, dat zeker !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verbaasde me laatst ook over vissers/hengelaars (hoe noem je dat?). Iemand Vis TV weleens gezien? Prachtige televisie is dat.

Er zijn weet ik hoeveel verschillende soorten hengels te krijgen. En dan heb je nog tig verschillende dobbers en aas en weet ik veel allemaal. Daar kun je je geld ook wel aan kwijt volgens mij. En alles wat ze doen is langs de kant zitten, wachten op dat ene moment. Ik vind het wel mooi eigenlijk, dat het allemaal kan als je er zin in hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak maar een grapje, Jopie. Ik vind hardlopen ook juist mooi omdat je er zo weinig voor nodig hebt. Mijn ervaring is alleen wel dat ik goede hardloopschoenen nodig heb. Ik zit ook absoluut niet op een blessure te wachten. Dan ga je niet zomaar hele grote aanpassingen meer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor wat ik zo raar vind, is dat ze dan overal rond de plek waar ze vissen voedsel gaan strooien (dat zie ik dan op tv). Ja gek he, dat die vis daar dan op een gegeven moment op af komt en dat je hem dan vangt :huh: Is de kunst juist niet om zo'n beest "spontaan" te vangen? Ik zal het wel niet begrijpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikkerbilletjes? Volgens mij te exclusief en erg omstreden. Maar ja, ik ken de gevangenis alleen nog uit de tijd van Swiebertje. D'r is wel het
één en ander veranderd, neem ik aan. Nog steeds niet om te lachen.
(Die paar uurtjes in de cel die ik heb meegemaakt tel ik niet als gevangenis. Maar ook dat was geen pretje... al was het maar omdat de afkick
begon.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei knakker:

inclusief zo'n homoseksuele broek. Nog één warme dag, dan zit dat er ook weer op. Lekker wel.

Goedemiddag,

@knakker moest er verschrikkelijk om lachen :D Zo een broekje waarin je alles ziet??? Ws bedoel je wat anders maar ik hou er van haha.Heerlijk om nog steeds naar te kijken.

Had zo een strak wielrenbroekje toen ik 16 was ofzo, roze. Was niet voor het sporten maar voor het uitgaan met een navel t-shirt. Als ik er nog aan denk maar toen vond ik het leuk :rolleyes:

@niks geniet ervan!!

@Bor en @takeiteasy :lips:

Voor iedereen sterkte die het kunnen gebruiken, kan het niet allemaal meer bijhouden en dat hoeft ook niet.

Fijne dag allemaal nog. Ga aan de schoonmaak, mijn enige vrije dag, weekend mag ik weer. Werk is giga druk maar voor mij zo goed/zinvol, minder depri etc en kan het beter volhouden. Wel grenzen blijven bewaken maar dat zal mijn hele leven wel een item blijven. So be it. Ik leef iig nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei SanMiquel:


In de middag mag je kwartiertje of half uurtje luchten op een binnenplaats met een dik traliehek erover heen en krijg je als je rookt meestal wel een paar sigaretten.

 

Weet niet hoe lang dit geleden is maar zo was het idd ook 30 jaar geleden. Douchen in een rij wachten en je kreeg 5 minuten ervoor. Dat roken in zo een binnenhok met tralies herken ik ook nog. Ik dwong wel af dat ik mijn moeder mocht bellen naast de advocaat, dat is belangrijk. Was maar 1 nachtje dat ik zat hoor. De deken was van een soort papier/plastic, deed geen oog dicht. En die verhoren, bleef maar doorgaan. Brengt veel boven @Bor gewoon blijven bellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jopie:

vergelijkbaar: als je niet lekker ligt op je matras kan je je matras aanpassen, je kan ook zorgen dat je lichaam zo fit/stevig  blijft dat ieder matras goed ligt. 

Nee Jopie, dit gaat echt niet altijd op. Ik denk dat je mensen die werkelijk iets mankeren en die wel van alles proberen om fit te blijven, hun core te verstevigen of wat dan ook te kort doet. Pijnvrij liggen, zitten, lopen , noem maar op is echt niet voor iedereen altijd mogelijk als ze maar zouden........(vul maar in). Mensen kunnen veel zelf doen en dat is belangrijk en essentieel, maar er is een grens.
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik lach en huil tegelijk vandaag. Vreemd hoor. Nooit geweten dat dat ook tegelijk kan. Tenminste niet zo, zo op deze manier.

Ik stel me voor dat hij terug komt en me kust en zegt; Ach memke wat ben je ook lief maar je maakt je altijd veel te bezorgd om mij, je kent me toch. 
En dan haalt hij m"n haar in de war.:)

Wat heeft hij dan gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook verschrikkelijk maar bij ons, althans bij mij was er wel drank/dronkenschap in het spel. Ja en terecht of onterecht maakt dan niet veel uit. Met een helder hoofd waren dingen anders gelopen, bij mij dan. Bij jullie kan het anders zijn. Kwam er ook zonder straf/veroordeling uit btw. Zo claustrofobisch in die cel, kon er slecht tegen. Was blij als er weer een verhoor was, dan kon ik eruit. Dat nooit meer. Laten we het nuchter/helder houden, brengt veel boven en weg zuipen lukt toch niet.

Ga het even loslaten, krijg ook trek, moeten we niet hebben.

@Bor bedoel ook de advocaat bellen natuurlijk, niet naar daar, die mensen doen gewoon hun werk en idd volgens protocol volgens mij mogen ze ook weinig/niks zeggen. Ik mocht van de rechercheur/de ondervrager mijn moeder bellen op eigen verzoek. De volgende dag mocht ik weg. Kreeg een maand later een brief dat er geen vervolging zou plaats vinden. Snap wel jouw bezorgdheid als moeder, logisch toch.

Ga verder in huis anders ga ik dissen en dan krijg ik craving en etc.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...