Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 augustus 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

goeiemooie morgen frummers

hier wordt pas vanmiddag regen verwacht
dus 's morgens met volleymaatje en beide Snellies
fijjn gaan fietsen en ergens op een terrasje een broodje eten.
zij met een tennisarm en ik mijn zere rug, zijn we toch een
beetje actief terwijl de rest in het zand en de hitte ploetert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt weer drukkend warm vandaag, hoge luchtvochtigheid. Maar wel iets minder warm dan gisteren. Nu is het nog heel aangenaam. Kijken of ik er nog een graadje af kan krijgen in huis met de deuren open, voordat het warmer wordt. Nu 25 graden binnen, 19 buiten.

Het is inmiddels al weer normaal om geen alcohol te drinken. In de vakantie kost het me weinig moeite. Vanmiddag lunchen en rondhangen op een terras aan het water. Geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morninkjes, ik ben er ook weer, terug van een midweek weg. Hoe dat was heb ik op mijn draadje geschreven. Vandaag beetje opruimen/ wassen draaien/poetsen en alvast wat voorbereiden op werk volgende week. (Lezen) En beetje bijlezen hier ook. Nu nog even lekker met een koffie in de tuin. Het raam van de bovenburen staat open, ze hadden het net heel gezellig in de slaapkamer:blush: tja dat heb je als je zo dicht op elkaar woont:D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @Bor   ik weet niet zo goed de term droogdrinken wat het inhoud .    

Maar het zal vast niet makkelijk zijn.

 

Zo opgewarmd mijn  haren gekleurd  had uitgroei en gedoucht. 

Nu even ontbijten  vandaag naar de stuw lac castilion  de sluizen zijn open. 

Zelf ben ik best trots  nog steeds geen druppel  alcohol  op.

Wordt  wel ondersteund  door brijder en mijn sponsor maatje van AA. Niet dat ik het  heel moeilijk  heb maar er zijn  elke dag alcohol gedachtes dat wel    

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lieke7777:

Hi @Bor   ik weet niet zo goed de term droogdrinken wat het inhoud .    

Maar het zal vast niet makkelijk zijn.

 

Nee, niet makkelijk. Dat is oploskoffie zonder water drinken. Eventueel met een wolkje poedermelk, ook zonder water natuurlijk.

Nee, flauw natuurlijk. Bor weet dat zelf altijd wel goed te omschrijven. Maar dat het niet makkelijk is weet ik wél uit haar ervaringen daarmee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet de bus ook nog wassen maar wacht even tot een wat regenachtige dag. Ik ga ervoor altijd naar zo'n wasbox want hier voor de deur is daar
echt geen plek voor. Die wasbox vangt echter altijd de volle zon. Als je dan wast is ie aan de voorkant al weer vies en streperig opgedroogd voor je
de achterkant nat hebt gemaakt. Op een regenachtige dag kan-ie op weg er naar toe alvast een beetje voorweken.
Rotklus vind ik het altijd met die onhandige zwenkarm met borstels en slangen die altijd ergens aan blijven haken.
En dan is ook net altijd 'muntje' op als je net het verst van de geldgleuf af bent...
Maar het moet wel gebeuren.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt wel lekker en in zekere mate zelfs ook logisch. :) Maar gisteravond liep ik met de hond in de regen gewoon in t-shirt en korte (=driekwart) broek
en in eerste instantie vond ik het wel even lekker maar toen kreeg ik het ineens toch, voor het eerst in tijden, koud... en was ik zelfs even blij dat ik
ons benauwde huis weer in kon. ( nou ja, tien minuten later was dat wel weer over, hoor )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, terug van werk
Een nieuwe route ontdekt
Veel mooier dan de vorige, waar ik bijna 5 km. langs de snelweg fietste
deze route gaat dwars door de bossen en weilanden, en is volgens routeplanner nog korter ook
Was echt genieten, en trots op mezelf dat ik dit geprobeerd heb, want ben altijd als de dood om te verdwalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Bor:

https://nuchter.nu/dry-drunk-syndroom/

Dank- jullie- wel! Wat lief zeg, voelt gesteund. Als het nu niet goed komt..:)

Heftig hoor, ik heb het droogdrinken blijkbaar nooit echt begrepen, maar dit begrijp ik wel. Een aantal symptomen vind ik overigens heel herkenbaar, daar schrik ik wel van. Bah, Bor wat rot! Dat meen ik echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...