Yvonne Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Jaaaaaaa, het regent, heerlijk. Goedemorgen frummers. En het onweert een beetje, vindt de hond niet leuk, maar ach, dat gaat ook weer voorbij. Bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Goedemorgen! Fijn, de koffie staat al klaar. Lekker @Yvonne! Hier geen regen, ook gisteravond niet meer dan een paar spetters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Goeiemorgen allemaal, hier heeft het weer gisteren goed huis gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 (bewerkt) Ontzettende bak regen en onweer gisteravond. Het ruikt nu fantaaaaasties buiten Ik had wel mn autoraampjes vergeten maar dat droogt wel weer. 14 augustus 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 goeiemooie morgen frummers hier wordt pas vanmiddag regen verwacht dus 's morgens met volleymaatje en beide Snellies fijjn gaan fietsen en ergens op een terrasje een broodje eten. zij met een tennisarm en ik mijn zere rug, zijn we toch een beetje actief terwijl de rest in het zand en de hitte ploetert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 ziet er goed uit daar in het noorden Von, geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Het wordt weer drukkend warm vandaag, hoge luchtvochtigheid. Maar wel iets minder warm dan gisteren. Nu is het nog heel aangenaam. Kijken of ik er nog een graadje af kan krijgen in huis met de deuren open, voordat het warmer wordt. Nu 25 graden binnen, 19 buiten. Het is inmiddels al weer normaal om geen alcohol te drinken. In de vakantie kost het me weinig moeite. Vanmiddag lunchen en rondhangen op een terras aan het water. Geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 28 binnen bijna 24 buiten Slaapkamer de hele nacht bijna 30 graden Zo gehopt op onweer en regen, maar helaas niets Goedemorgen trouwrns Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Ja, zoiets dus Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozette Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Morning. @ lady jane...buienradar klopt echt niks van!! Ik zit in het hoge noorden en volgens die beelden zouden we compleet weggespoeld zijn ondertussen.. een paar druppen zijn gevallen en nog exact zo warm als gisteren ;(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Morninkjes, ik ben er ook weer, terug van een midweek weg. Hoe dat was heb ik op mijn draadje geschreven. Vandaag beetje opruimen/ wassen draaien/poetsen en alvast wat voorbereiden op werk volgende week. (Lezen) En beetje bijlezen hier ook. Nu nog even lekker met een koffie in de tuin. Het raam van de bovenburen staat open, ze hadden het net heel gezellig in de slaapkamer tja dat heb je als je zo dicht op elkaar woont nancy en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Morgen ' zal ik jullie jaloers maken brrr wat koelde het hier af vannacht op ruim 1 km hoog in de bergen .. had het koud in mijn tent hahaha. Nu lekker opwarmen in het zonnetje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 (bewerkt) Hi @Bor ik weet niet zo goed de term droogdrinken wat het inhoud . Maar het zal vast niet makkelijk zijn. Zo opgewarmd mijn haren gekleurd had uitgroei en gedoucht. Nu even ontbijten vandaag naar de stuw lac castilion de sluizen zijn open. Zelf ben ik best trots nog steeds geen druppel alcohol op. Wordt wel ondersteund door brijder en mijn sponsor maatje van AA. Niet dat ik het heel moeilijk heb maar er zijn elke dag alcohol gedachtes dat wel 14 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 13 minuten geleden zei Lieke7777: Hi @Bor ik weet niet zo goed de term droogdrinken wat het inhoud . Maar het zal vast niet makkelijk zijn. Nee, niet makkelijk. Dat is oploskoffie zonder water drinken. Eventueel met een wolkje poedermelk, ook zonder water natuurlijk. Nee, flauw natuurlijk. Bor weet dat zelf altijd wel goed te omschrijven. Maar dat het niet makkelijk is weet ik wél uit haar ervaringen daarmee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Ach, nou vergeet ik met m'n flauwigheid het belangrijkste: Dagpact; Bor Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 (bewerkt) Ik moet de bus ook nog wassen maar wacht even tot een wat regenachtige dag. Ik ga ervoor altijd naar zo'n wasbox want hier voor de deur is daar echt geen plek voor. Die wasbox vangt echter altijd de volle zon. Als je dan wast is ie aan de voorkant al weer vies en streperig opgedroogd voor je de achterkant nat hebt gemaakt. Op een regenachtige dag kan-ie op weg er naar toe alvast een beetje voorweken. Rotklus vind ik het altijd met die onhandige zwenkarm met borstels en slangen die altijd ergens aan blijven haken. En dan is ook net altijd 'muntje' op als je net het verst van de geldgleuf af bent... Maar het moet wel gebeuren. 14 augustus 2020 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 3 uur geleden zei rapilos: 28 binnen bijna 24 buiten Slaapkamer de hele nacht bijna 30 graden 28 binnen, slaapkamer de hele nacht 31. En geen druppel regen. De buien weken als de Rode zee voor Mozes opeens uiteen en gingen helemaal om ons heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 (bewerkt) Dagpact; Bor Kohtje Jopie Jannigje 14 augustus 2020 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Dat klinkt wel lekker en in zekere mate zelfs ook logisch. Maar gisteravond liep ik met de hond in de regen gewoon in t-shirt en korte (=driekwart) broek en in eerste instantie vond ik het wel even lekker maar toen kreeg ik het ineens toch, voor het eerst in tijden, koud... en was ik zelfs even blij dat ik ons benauwde huis weer in kon. ( nou ja, tien minuten later was dat wel weer over, hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 19 minuten geleden zei Jannigje: Dagpact; Bor Kohtje Jopie Jannigje Rapilos ( Voor Bor, en voor mezelf ook natuurlijk ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Zo, terug van werk Een nieuwe route ontdekt Veel mooier dan de vorige, waar ik bijna 5 km. langs de snelweg fietste deze route gaat dwars door de bossen en weilanden, en is volgens routeplanner nog korter ook Was echt genieten, en trots op mezelf dat ik dit geprobeerd heb, want ben altijd als de dood om te verdwalen Lieke7777, bumperjim en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Goed van jou! Mooie beloning voor je moed. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 19 minuten geleden zei Bor: https://nuchter.nu/dry-drunk-syndroom/ Dank- jullie- wel! Wat lief zeg, voelt gesteund. Als het nu niet goed komt.. Heftig hoor, ik heb het droogdrinken blijkbaar nooit echt begrepen, maar dit begrijp ik wel. Een aantal symptomen vind ik overigens heel herkenbaar, daar schrik ik wel van. Bah, Bor wat rot! Dat meen ik echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden