Yvonne Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Goedemorgen frummers. Het belooft heerlijk weer te worden vandaag. Ben er al lekker op uit geweest met de hond, nu tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Moet ik het 'bakje' hier wel neerzetten natuurlijk. Gryhe, Reacher en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Goedemorgen! Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 @Marika, ik heb even teruggelezen. Wat zul je geschrokken zijn! Hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryhe Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, Maak er een mooie dag van ! Sterkte en geluk voor hen, die het nodig hebben. Het wordt voor mij een werkdag met hopelijk wat buitenwerk i.p.v. binnen zitten. Nu eerst lekker bakkie. Ciao ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Meurning. Vanaf vrijdag een weekje vakantie in eigen land. Iemand de weersverwachtingen al gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryhe Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 35 minuten geleden zei Sandro: Meurning. Vanaf vrijdag een weekje vakantie in eigen land. Iemand de weersverwachtingen al gezien? Zeker, dan ben ik ook weg en het ziet er goed uit. niet te warm en niet te koud én droog ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Goedemorgen Oudste zoon weer een weekje op vakantie met 3 vrienden. Gisteravond kwam mn moeder langs en liep ineens woedend weg vanwege iets totaal onbeduidends. Nog steeds verbaasd. Bang om het uit te praten/te mailen en om allerlei kritiek te krijgen waar ik niks mee kan en dat mezelf aantrek. Toch maar proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Aan het weer zal het iig niet liggen @Gryhe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Wat prachtig Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 33 minuten geleden zei Gryhe: Zeker, dan ben ik ook weg en het ziet er goed uit. niet te warm en niet te koud én droog ! Dan ga jij naar de kust denk ik? Op mijn adresje wordt het nog wel een stukkie warmer. Maar we gaan lekker afkoelen in het buitenzwembad en afkoelen in het bos is ook een optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Goeiemorgen, Ik ben iets te veel aan het nadenken over wat ik vind van de zuipende medemens. Nou, misschien niet wat ik ervan vindt, maar meer dat ik het nogal irritant vind zo nu en dan, dat eindeloze getetter, die vrolijkheid bij het inschenken, dat 'oh, wat hebben wij het toch gezellig', wat een voorpret over het feit dat je met een chemisch goedje je hersenen voor de gek gaat houden, terwijl je dat al 1000-den keren eerder hebt gedaan. En verder gebeurt er helemaal niets nieuws, waarom dan toch zo'n plezier weer. En wat een lol achteraf, wat hebben we toch weer gek gedaan. De kater wordt daarbij even vergeten, of genegeerd. Al die zatlappen hebben geen idee meer hoe ze zonder alcohol nog een beetje plezier met elkaar kunnen hebben. Zo, dat is eruit. Lekker weer vandaag, fijne dag allemaal! Rosee, Kyon, Gryhe en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 wow jopie, in het echt natuurlijk nog veel overweldigender dan op de foto, maar hier volet het dus ook al zo. klein, nederig en forfilled als ik ze zie, thnx! goeiemorgen frummers enne Rosee, jij hoeft niet persé nu in die modus hoor, oorzaak en gevolg zijn niet vanzelfsprekend hoe het lijkt. Misschien even gewoon niks doen? beide tijd tot bezinnen en soms lossn de dingen zo al op dan, actie kan altijd nog. sterkte meis. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 2 minuten geleden zei lady jane: forfilled Da's geen Nederlands en ook geen Engels Fullfilled is wel goed Engels, al snap ik die in deze context niet echt. @Pelle2 zo'n bui heb ik ook weleens, dat ik me daar aan erger. Maar als ik dan weer bedenk hoeveel andere onnozele dingen (wij) mensen op een gemiddelde dag doen, dan is dat er slechts eentje van. Ik merk dat het voor mezelf het beste is om me wat anderen doen niet teveel aan te trekken. Af en toe moet je het wel even kwijt inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Sandro: Da's geen Nederlands en ook geen Engels Fullfilled is wel goed Engels, al snap ik die in deze context niet echt. klopt Sandro, terwijl ik typte wist ik dat het niet klopte maar kon geen ander woord bedenken haha, stom he soms is een gevoel iets oneindigs waar geen woorden passen. En typend moet er dan toch iets komen, sorry maar misschien snapt iemand wel wat ik voelde, en anders is het helemaal van mij alleen, niet alles kun je delen☺ 3 augustus 2020 bewerkt door lady jane Lika, Sandro en Kyon reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 @Jopie dank voor je schrijven en je foto's hier. Ze verrijken mij. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 En @Pelle2 ik herken het wel hoor. Maar het is een sociale afspraak (nog wel) dat 'we' dat nu eenmaal zo doen en dat is veilig en dus doen we dat? Hoe doen 'we' het anders? Welke houding nemen we dan aan? Brrrrr, eng. We zijn kuddedieren voor een heel groot deel. Willen de veiligheid van de groep. Roken is niet zo veilig meer. Drinken zal ook wel gaan veranderen. Maar nu nog even niet;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 @Rosee even wachten kan ook ja.... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Een hele goede morgen allemaal Gisteren een Bbq bij zus gehad Broer en schoonzus waren er ook Was erg gezellig weer ik verbaas me er steeds over, hoe mijn fantastisch mijn sociale leven is geworden, sinds ik voor mezelf heb gekozen en vriend heb. Woensdag een bbq op de tuin, en zo is er elke week wel wat te doen En vandaag lekker vrij |Volgende week maandag mag ik weer werken Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Fijn om te lezen @rapilos. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Jopie, Wat een prachtig land is dat toch wil er ook ooit nog eens heen Met een cruiseboot of zo (misschien moet ik dan eerst de loterij winnen ha,ha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 @Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 Ach Marike, wat naar voor je, dat gevoel Even een knuffel voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 3 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2020 @Jopie wat een mooie reis ben jij aan het maken. Ik vind dit zo gaaf. Dat zou ik ook nog wel eens willen doen. Fijn dat je ons mee laat genieten met je verhaal en foto’s. Geniet er van de rest van je trip en ik blijf uitkijken naar je berichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden