Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 2 minuten geleden zei Lika: Ik schiet trouwens heel vaak in de lach van vreemde voorstellingen in mijn hoofd over mensen. Zo kunnen de bovenburen nogal lawaaiig zijn. Dus mijn jongste en ik hebben verzonnen dat de bovenbuurvrouw op een timmercursus zit. Dan wordt het weer prima te doen die herrie. Laatst was ze een totempaal midden in de kamer aan het timmeren. We hoorden de totempaal ook keihard omvallen deze week. Dus we vrezen een vervolg cursus... Geweldig Lika! IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 42 minuten geleden zei Reacher: Ik hou van je berichten @Jannigje! Zij maken deze dag ook fijner In ander nieuws: Ik heb volgens mij jouw vervelende duiven inmiddels ontvangen. Koeren ze vreemd en zijn ze heel dik? Ah dat zijn de verstekelingen van de buren van 4 hoog, schuin onder mij en dan drie naar links, vrees ik! Ik had nog zo gezegd dat zij niet mee mochten!, Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Als die maar niet paars is @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei knakker: Als je een rijke fantasie hebt, ben je je eigen kleurentelevisie Ja. Ik heb daar erg veel 'last' van. Mijn jongste heeft dezelfde blik als ik, merkte ik onlangs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei Marika: Ooh lekker. Hier in het Noorden komt volgens mij nog geen regen en bovendien staan de tomaten onder een afdak want ze kunnen niet tegen water van boven. Nooit geweten ' heb toch altijd wel een oase aan tomaten gehad . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Niksy vindt ik wel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: Nooit geweten ' heb toch altijd wel een oase aan tomaten gehad . Zie je die tomaten van @Marika zijn alweer nep Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zit ik weer met dat liedje van de Teletubbies in mijn hoofd. En bedankt! Ik was er net vanaf na jaren ..... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Ik ga lekker slapen ' héérlijk afgekoeld hier nu boven ... morgen 5.25 gaat de wekker ltrs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei Marika: Oei dat kan niet. Tinky Winky heeft een driehoek op het kopje. Oei heb ik nóóit goed meegekeken met de jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 6 minuten geleden zei IJsvogel: Als die maar niet paars is @niks Wat is er mis met paars? Reacher en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Ja. Ik ga ook slapen. Dromen dat ik in een groot groen teletubbypak me al buitelend en vallend een weg probeer te banen door een prachtig zonbeschenen weideveld terwijl ik dubbellig van het lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zal ik je een tikkie sturen voor dat cursusgeld @knakker of heb je mijn rekeningnummer nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 1 minuut geleden zei Lika: Ja. Ik ga ook slapen. Dromen dat ik in een groot groen teletubbypak me al buitelend en vallend een weg probeer te banen door een prachtig zonbeschenen weideveld terwijl ik dubbellig van het lachen. Voorzichtig met de konijntjes tijdens het buitelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 7 minuten geleden zei knakker: Hey, @Jannigje, had ik al eens gezegd dat ik jouw Iejoor erg mooi vind? Dat was een van mijn eerste jeugdhelden. Ik wist wel dat jij een verstandig kereltje bent! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Ze luisteren niet @Jannigje, die duiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Weltrusten allemaal! Ik ga mijn hondenkennel ehr.. opruimen! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 2 minuten geleden zei knakker: Dus toch een niksy! Ook slapen hier. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei Reacher: Ze luisteren niet @Jannigje, die duiven I know!Ik ben stiekem verhuisd, tot nu toe hebben ze me nog niet gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Hahaha; ik zie jullie gaan. Niet perse heel elegant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Hè wat jammer dat jullie allemaal gaan slapen. Maar ja, morgenochtend zijn jullie dan weer fris en fruitig, ik dus niet. Ik ga zo nog even de afwas doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Dat is mooi @Cleo66, met een betere stemming de nacht in, prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 @Cleo66, (voor vannacht en morgen als je opstaat is hij er ook, of zij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Fijn @Cleo66 voel me verbonden met jou en @Rosee. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden