Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 juni


Sandro

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei IJsvogel:

 Ja zeker,  dank! Ik lees nog wel mee maar was gestopt met posten na vervelende opmerkingen van smaragd. Maar nu doe  ik weer mee want ik laat me niet meer verjagen. En er zijn teveel mensen die ik een warm :heart: toedraag hier. Het is een mooi forum waar ik nog wat te halen en te brengen heb

You rock @IJsvogel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fruitvlieg2019:

@Reacher, daar heb je voor een groot gedeelte gelijk in. Echter bij Kabouter ging het echt fout omdat ze bijvoorbeeld had verzonnen dat haar zoon was overleden en naar een aantal forummers een rouwkaart met een foto had gestuurd. Die mensen gingen, en dat is ook niet zo gek, emotioneel helemaal mee in dat verhaal en stuurde kaarten en knuffels terug. Als dan achteraf blijkt dat het allemaal verzonnen is krijg je mentaal een flinke duw en verlies je het vertrouwen in mensen. Nu heeft dit trouwens helemaal niet met @niks te maken.

Dat soort personen schaar ik inderdaad als nare mensen in real life

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vinnik ook! 
Maar nog verder: ook als zou blijken dat jij @Jopie in een rijtjeshuis zou wonen en nog geen nacht van je leven op een camping had doorgebracht dan zou dat niets afdoen aan wat ik geleerd heb van haar berichten. 

Ik geloof dat ik er wat dat betreft iets anders in sta dan anderen op dit forum of hebben jullie dat ook? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Reacher:

Vinnik ook! 
Maar nog verder: ook als zou blijken dat jij @Jopie in een rijtjeshuis zou wonen en nog geen nacht van je leven op een camping had doorgebracht dan zou dat niets afdoen aan wat ik geleerd heb van haar berichten. 

Ik geloof dat ik er wat dat betreft iets anders in sta dan anderen op dit forum of hebben jullie dat ook? 

Ik heb dat al een beetje in het echte leven. Dan kijk ik naar mijn vriendinnen en zie hindes van 23. Maar dat zijn we niet echt meer. Toch zie ik het:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks:rose::rose:

En het antwoord op je vraag “nog iets leuks meegemaakt vandaag”? Jazeker: ik had een specht in de tuin die aan de pindakaaspot hing, daarna een Vlaamse gaai, koolmeesjes én zeer vraatzuchtige eksters (die volgens mij stiekem door @Reacher naar mij zijn gestuurd :rolleyes:) die in één dag alweer bijna een potje hebben leeggegeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei IJsvogel:

Ik heb dat al een beetje in het echte leven. Dan kijk ik naar mijn vriendinnen en zie hindes van 23. Maar dat zijn we niet echt meer. Toch zie ik het:)

Dat heb ik ook! Ik zie de jonge gezichten door de oudere gezichten heen alsof er een overtrek papiertje overheen ligt! Wauw! Feest der herkenning! 
Hoop dat ze dat ook bij mij hebben :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jopie:

Grotendeels. 

Maar ook in sommige situaties je realiseren dat dat even niet mogelijk is, dat deze plek even niet meer jouw plek is, kan ook. 

En, hoe rot ook, is ook best een mooie oefening. In loslaten. In je realiseren dat dingen niet van jou zijn. Dat je misschien wel iets verliest. Dat je wel invloed hebt, maar geen controle. Dat geen recht of onrecht, gelijk of ongelijk is waar je rechten aan kunt ontlenen. 

Boos worden kan en mag. Maar of dat alleen je verder brengt? Ik weet t niet. 

Deze jongen is duidelijk in de war. Ik ben geen psychiater, dus verder wil ik niet gaan. Maar je (ik, jij) kan ook hier iets mee, zelf. 

 

En het is hier geen indewar de baas forum. En wij zijn geen hulpverleners. Bepaalde dingen gaan gewoon echt te ver. Als hier niet meer gemodereerd wordt dan zit het hier binnenkort vol met psychopaten en andere trollen en houdt het feest verder gewoon op wat mij betreft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Jannigje:

Eh, mijn bericht past niet helemaal bij het thema van dit moment geloof ik.

Zeker wel!  Ik had een fijne dag. Ik heb de neiging om mee terug te trekken, of in ieder geval een achterdeurtje in te bouwen, maar vandaag hen ik mijn sociale angst overwonnen en met 2 vriendinnen en hun honden naar het hondenstrand gegaan. In 1 auto:blush: Het was erg ontspannen en gezellig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...