Soberbunny31 Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Het is weer een slapeloze nacht Zou er iemand al wakker zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Goedemorgen forumleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Mogguh werkdag voor de boeg ' wel lekker geslapen ondanks een vol hoofd . Was gisteren ook erg moe . Succes allemaal het regent goed hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Goedemorgen. Hier ook veel regen. Scheelt weer water geven aan de planten in potten in de tuin. dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 (bewerkt) Moghu, Reacher Ik eet chocoladetaart bij @bolletje U bent van harte welkom hoor. Koop 2 flessen slagroom en....... smullen maar. En daarna zwemmen in mijn vijver want die zit nu ook vol. 18 juni 2020 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 (bewerkt) goeiemooie morgen frummers karpers weer/nog Bol? 18 juni 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Goedemorgen, Laatste dagje werken voor deze week en dan lekker lang weekend. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Ha allemaal! Ik slaap en slaap maar op mijn nieuwe matras. Hoppa. Ongelofelijk. Al gezwommen, boodschappen gedaan en ....gisteren het nieuwe record raketijsjeseten gezet. Hele pak: in 1 keer. Nu @Rosee en was het @Maverick weer! Zo gaat het de hele week al een beetje. Dus gewicht en ik zijn niet in vrede. Vandaag weer normaal trachten op te pakken. Ben ik niet zo goed in....met mate... It's a long journey. Hoop erg dat Smaragd zich uit de klem waar hij inzit weet te manoeuvreren. Ontbijt nu. Koffie, skyr en granaatappelpitjes. 1 bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Goedemorgen Haha @Lika het hele pak, nog erger dan ik Maar zitten heel weinig calorieen in raketjes he. En beter een pak raketjes dan een fles wijn Ik heb gisteren een gebakje afgeslagen en dat was erg moeilijk. Doe ik niet nog een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 @knakker dat is niet zo moeilijk hoor. Moeilijkste is om dit uit te leggen aan de kinderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 (bewerkt) Heb dat filmpje niet gezien. Leidt het tot genezing? Vorig jaar deed ik een heel.pak magnums. Makkie. Zo beschouwd is dit winst. Zo zie ik het nog niet. Dat pak moet leeg. Vroeger de fles, toen de magnums, nu de raketten... 18 juni 2020 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Die vragen zich af waar dat pak gebleven is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Oja dat filmpje! Had ik ff verdrongen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 gek he, met een brood heb ik dat nooit vroeger 1 x met zus en zwager op Ameland toen ging het hele suikerbrood op, wauw wat lekker, vers met rommboter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Zojuist zei Rosee: Die vragen zich af waar dat pak gebleven is... Ja. Of zien / horen mij heen en weer naar de vriezer gaan ... Want het is niet zo dat ik ga zitten met het pak en denk : dit is voor mij. Ik denk:ik doe er 1...en dan nog 1, en nog 1. Daar zit het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 1 minuut geleden zei lady jane: gek he, met een brood heb ik dat nooit vroeger 1 x met zus en zwager op Ameland toen ging het hele suikerbrood op, wauw wat lekker, vers met rommboter. Ik heb het ook met brood.... dat eet ik niet meer. Rucola! Daarmee heb ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 O jee, @knakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Ja @Lika zo doe ik het ook. Wil er 1 en dan nog 1 en nog 1. Net als met de booze. Maar jij hebt al gezwommen lees ik, dus je hebt t weer helemaal gecompenseerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Weet nog steeds niet waar het over gaat en denk inmiddels dat dat ook beter is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Jammer van je slechte slapen @Soberbunny31. Hopelijk vannacht beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Goedemorgen. Ik kan heel goed met mate eten en ik houd niet van zoetigheid. Soms voel ik me weleens een atypische (alcohol)verslaafde. Gisterenavond nog naar de huisarts geweest nadat mijn zoontje een ongelukje had gehad. Dat is weer gefixt. Heb minder goed geslapen als gevolg daarvan, maar ben toch fit. Wat een voordelen heeft het leven zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 1 minuut geleden zei knakker: Ik heb gisteren een halve doos negerzoenen leeggegeten. De drank is er dan wel uit, de mateloosheid niet. Onee, negerzoenen mag niet meer. Wat moet je nu zeggen: zoenen met een migratieachtergrond? Chocoladezoenen. Dekt de lading aardig dacht ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 1 minuut geleden zei Rosee: Ja @Lika zo doe ik het ook. Wil er 1 en dan nog 1 en nog 1. Net als met de booze. Maar jij hebt al gezwommen lees ik, dus je hebt t weer helemaal gecompenseerd! Beetje gedobberd. Zalige manier om wakker te worden, wallen weg te strijken en wat te mijmeren. Voelt als een voorsprong op de dag nemen. 1-0 voor mezelf. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 Hoe is het @Cleo66. Beetje beterder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 4 minuten geleden zei knakker: Ja, ik las het Sandro, sterkte met de vent. Onze jongste heeft op zijn tweede dag peuterspeelzaal zijn voortand eruit gevallen, compleet met wortel en al. Ook tandartsbezoek en huilerig nachtje achter de rug. Oei, jullie ook sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden