Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Ik heb weer een zwangere jonge dame in de opvang. Een supersjieke met lang haar. Het gaat hier overigens over een kat, niet een mens Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Hoogzwanger. Ze is heel aanhankelijk maar - en dat heb ik nog niet eerder meegemaakt: ze gromt als ik de kamer wil verlaten. Dus daar zitten we dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Jeetje Reacher, Bedoelt je kat dat je niet weg mag ? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 7 minuten geleden zei rapilos: Jeetje Reacher, Bedoelt je kat dat je niet weg mag ? Ze is het er in ieder geval niet blij mee als ik opsta. ze probeert dan op schoot te kruipen. Kan zijn dat ze op het punt van bevallen staat. Sommige katten willen dan dat je erbij blijft. Anderen bevallen het liefst in hun uppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Ik moest wel lachen trouwens dat ik @niks gisteren vroeg of ze engels kende. Blijkt dat het filmpje van Kittenlady ondertiteling heeft. Dat wist ik niet meer Hoe is het met @Cleo66 en @bolletje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Lees net de update van @Cleo66. Dappere dodo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Haha wat heerlijk die kattenverhalen. Binnenkort dus een nestje jonge katjes Reacher, zo schattig. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Ik herinner me van de boerderijkatten, dat ze altijd een holletje of plekje zochten om te bevallen Wat afgezonderd, beetje achteraf, zodat ze niet gestoord konden worden (Zou ik ook doen als ik kat was ) Maar goed, ben ook geen expert hoor Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Mijn kat is alweer 2 jaar geleden overleden, 19 geworden. Schat van een dier, superlief. De laatste paar jaar mauwde ze s nachts urenlang en lag meestal bovenop me op het dekbed. Werden toen wel gek van het gemauw. Naar de dierenarts gegaan en ze bleek nogal dement te zijn geworden. Begreep dat @takeiteasy ook een kat had die dat deed toch? Schildpadkat was t trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Ja he @Rosee Dat gaat weer leuk worden Tot nu toe tref ik alleen katten die willen dat ik erbij ben tijdens de bevalling @rapilos Ik heb die vroedvrouw vibe blijkbaar. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Mijn eten staat klaar. Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Nou op zich wel heel leuk dan Reacher, om dat mee te maken Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 heb je nog onverwacht een mondkapje nodig voor het OV? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 1 uur geleden zei Rosee: Mijn kat is alweer 2 jaar geleden overleden, 19 geworden. Schat van een dier, superlief. De laatste paar jaar mauwde ze s nachts urenlang en lag meestal bovenop me op het dekbed. Werden toen wel gek van het gemauw. Naar de dierenarts gegaan en ze bleek nogal dement te zijn geworden. Begreep dat @takeiteasy ook een kat had die dat deed toch? Schildpadkat was t trouwens. Wat is ze oud geworden @Rosee . Ja als katten dement worden dan gaan ze veel mauwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 36 minuten geleden zei Cleo66: En wie zorgt er voor dat het eten klaar staat ? Is er toevallig een mijnheer Reacher? #gewoonnieuwsgierig Ik heb een LAT lief. Enne koken is het niet echt. Opwarmen is het meer. En dat is goed want ik doe niet aan afwassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Afspoelen is het meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Hij rookt en drinkt nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 55 minuten geleden zei Renaldo61: Onophoudelijk aan t niezen. Kan mijn avond mogelijk nog slechter? Slechte avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 mooi daar! slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Goede dag gehad. Deel wel wat minder, lastig voor een uitend iemand. Goed de iets meer strakke moderatie, ook voor de passieve agressieve meelopende forummers. Want dat moet zeker aangepakt worden. Actie=reactie. Laten we hopen dat het niet nodig is. Steeds dat elkaar melden, doet mij aan iets denken, kan er heel slecht tegen. Mijn probleem , weet het. Fijne avond allemaal. Achter de schermen maar iets meer, misschien ook wel beter voor mij. Muziek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 (bewerkt) Slaap lekker lieve @Lika Wil niet drinken, niks in huis bewust maar nu zit ik te denken aan online bestellen, wat mis ik veel mensen hier. Komt omdat de moderator ws steeds mee leest. Niemand durft echt meer echt iets te zeggen. Wat heb ik een trek in bier en nu???????? Ga toch bestellen zo, voel mij alleen, zoveel lieve mensen die hier niet meer komen vanwege dit?? Blijf niet weg, ben eerlijk. Ben wie ik ben sorry. Kan geen moderator wat aandoen. Dat melden vind ik zo erg. Daar komt het door denk ik. De helft is weg nu. Wat heb ik een trek verdikkeme. Kan niet tegen melden vanwege, helft van mijn voorouders/grootouders zijn gaan douchen/vergast. Daarom haat ik iemand melden, daar komt het door denk ik. Te gevoelig voor. Kan tot 1 uur bestellen. @Myle mis je, je was de enige die dat begreep soms. Ga dit niet op facebook zetten, ben niet gek. 16 juni 2020 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Fijn dat je het zo leuk hebt gehad @Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Nee daar wil ik het zeker niet over hebben, je bent echt een man. Daar gaat het niet om. Mensen durven hier niet meer te komen, kan niet de bedoeling zijn. Je bent Vlaams, de taal ws. Laat mij maar, heb geen zin meer erin, ben te gevoelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Wil eigenlijk dat iemand zegt, ga niets bestellen maar als je het doet, beperk het. Alsof ik dat kan bepalen wat anderen moeten zeggen tegen mij. Bestel wel niks en ga chaggy mijn bed in nu in dan. Niks leuks aan maar goed. Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden