lady jane Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Een hele mooie morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Goedemorgen! De zon schijnt, zo even ontbijten en dan weer aan het werk. @GewoonDoen vanavond is er op Facebook een live event van Michael Pilarzyck, Rust in je hoofd. Begint om 21u (tip). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Goedemorgen allemaal Veel te vroeg wakker Zo werken, en geen zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Jeeeeeetje Jane, wat ben jij vroeg Goedemorgen natuurlijk en ook goedemorgen voor alle andere frummers. Heerlijk geslapen hier en klaar voor weer een nieuwe dag. Maar eerst mijn krantje en een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Marietje en Rapi uiteraard ook een goede morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Zojuist zei rapilos: Zo werken, en geen zin in Uhm..... dat werken was toch een vorm van vrijetijdsbesteding nu Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Dagpact ; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Ja Yvonne, normaal vind ik werk ook niet zo erg, maar ja, mooi weer en na een vrij druk weekend Maar goed, de extra centen zijn dan wel weer fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Ja Raps ik snap ook niks van jou maar goed het is je eigen keuze dus dan moet je maar zin maken zei mijn moeder altijd. Gaat voor mij ook nog opstarten worden met 3 vd 4 vrijw. baantjes, ik raak ze helemaal ontwend rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Dat is zo, hou dat dan maar voor ogen.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 En er komt nog meer mooi (strand) weer aan, jippie! Zal donderdag wel weer druk worden aan zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Wel droog op de tuin Je blijft sproeien nu, maar goed, het ziet er allemaal prachtig uit nu lady jane en Rapid reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Dat zal zeker wel weer... Hoop dat de mensen een beetje verstandig zullen zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Het nieuws klinkt alsof de mensen op het punt staan in opstand te komen. De strandtenten gaan rond Hemelvaartsdag open; die wachten niet meer en nemen de boetes voor lief. Ze zijn wanhopig dit seizoen aan hun neus voorbij te zien gaan en faillissementen dreigen alom, ook bij anderen. Vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Goedemorgen ' werk ze rapid ik heb nu nog 3 dagen vakantie . Heerlijk strand jane ' lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Goedemorgen,zo maar met thuis les beginnen en vanmiddag werken,dus de dag is weer gevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Goedemorgen. Ik ga zo de kleinkinderen halen. Gisteren nog met ze wezen fietsen in het bos hier. Toch fijn dat ze op loopafstand van ons wonen. En....de tuindeuren kunnen open, de trampoline staat al klaar. Nu nog voor wat waterpret zorgen in de vorm van gietertjes e.d. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 dan vertoef je nu zeker in de hemel al jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Nu krijg ik ook strandkriebels, pffft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Goedemorgen. Michael Pilarczyk zal voor mij toch altijd de TMF VJ blijven die zich heeft ontpopt tot een slimme zakenman. Maar misschien zegt hij wel hele interessante dingen, geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Moghu frummels, Goed geslapen allemaal? Hier wel alleen wordt het weer flink warm in bed. Werd vanochtend wakker met het idee de voordeur en de raamkozijnen te gaan schilderen, dus gaan we er morgen aan beginnen. Als we binnenkort weer mogen starten met werken heb ik geen tijd meer. Verf halen vandaag en vanmiddag in het zonnetje, spray painten. Heb er weer heel veel zin in kanjers. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 18 minuten geleden zei Sandro: Goedemorgen. Michael Pilarczyk zal voor mij toch altijd de TMF VJ blijven die zich heeft ontpopt tot een slimme zakenman. Maar misschien zegt hij wel hele interessante dingen, geen idee. Ik zag dat filmpje, best interessante dingen vond ik, maar hij legt zo vaak de nadruk op geld verdienen als ultiem succes dat ik het niet helemaal geloofwaardig meer vind. Het zou fijn zijn als er wat (voor mij) belangrijkere resultaten haalbaar, als voorbeeld genoemd werden. succes stories gaan meestal zo. Moest er toch van aan Emiel ratelband door denken, brrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Adri02: Tja, omdat sommige dames hier zo lyrisch over de stem van die kerel deden, dacht ik: laat ik eens luisteren. Laat ik nou meteen denken: dat lijkt wel die zwelbast van Veronica, ooit, waardoor ik altijd het geluid zachter of vaker nog uit zette. En ja hoor, Google leerde mij dat het hem inderdaad is / was, en dat hij zich door het leven bluft als een typische charlatan. Maar ja, veel vrouwen hebben nu eenmaal de onbedwingbare neiging voor foute mannen te gaan. En die Michael vult daar z'n portemonnee mee. Slimmerik. Ik dacht het. Jij schrijft het. Hoewel de waarheid vast genuanceerder zal zijn. Maar we hoeven er niet naar te luisteren he. (Ga ik niet doen ook) 18 mei 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Goedemorgen Heb jaren geleden dat boek gelezen van M.P. Vond het wel onderhoudend kan ik me herinneren maar hij lijkt me ook wel een beetje gladjes. Maar goed ken hem verder ook niet. Werken vandaag en de hele week, geen zin in met dat mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Ik ken die hele vent niet. Ik word nou wel nieuwsgierig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden