Spring naar bijdragen

Vrijdag 8-5-2020


Aanbevolen berichten

Hoi,

@Cleo66 hij is niet alleen gemeen/naar. Is een wisselwerking natuurlijk. En hij is gefrustreerd nu, dat snap ik ook wel. 

Over degene waar jullie het over hebben. Denk dat ze heel snel weer thuis is. Verstandig? Weet niet. Maar iedereen moet doen wat hij/zij zelf wil doen. 
 

Ben heel chaggy sorry. Ligt niet aan jullie of het weer.

Fijne dag en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bumperjim en @Yana fijn  dat ie straks weer wat verder de straat op kunnen . 

@Smaragd   rustig aan ' logisch dat je buien hebt maar ik vind het super goed van je dat je niet bent gaan drinken  top hoor.

@Lika  over heen gelezen dat je  wat slechte dagen hebt ' probeer nog wat va  het zonnetje te genieten .

@Myle   you did  it    wat goed zeg bijna een week niet drinken. Jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt voor opname .

Man @Roberto waar blijf je toch..

Alle dat packers     op een mooie nuchtere dag.     

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben inderdaad ook bang dat Takeiteasy binnen de kortste keren weer thuis zit. Waarschijnlijk zit ze daar al. Maar ik hoop het niet, ik hoop dat ze haar problemen nu eens aanpakt. Ik gun haar zoveel beter, zie haar hier nu al tien jaren vallen en opstaan. 

@takeiteasy als je dit leest: grijp deze kans! Zet 'em op, meid! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wil wel wat zeggen erover. Crisis is niet een eigen echte keuze. Het kan op dat moment niet anders en wordt ook als enige optie gedaan, als het echt niet meer gaat. Bijna wordt het voor je besloten.

Is dat een eigen keuze? Nee dus. Wel een moment dat je gaat inzien, dat het zo niet meer gaat. Dat kun je aangrijpen, die kans. Of juist nog meer verdriet en verzet. Hoop dat ze dan iig wel de ambulante hulp gaat aanvaarden. Heb ik haar ook gezegd. Sorry dat ik over je praat. Komt omdat we ons bekommeren om je. Doe wat je wil/moet doen, bedenk wel dat je straks weer thuis zit en dan. Laat het los nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Lieke, klinkt goed! 

Smaragd, dat maak ik zelf met allerhande kruiden en potjes.  Heeft gisteravond anderhalf uur opgestaan, dus die zijn al klaar.  

Ik begin woensdag weer, ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat,  zeker ook in het ov. Ik moet met de bus en de metro. En ik ben ook benieuwd hoe de jongens gaan reageren gedurende de dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik @nancy fijn pas woensdag. Laat maar op je afkomen, meer kun je ook niet nu. Beter. Je gaat het wel zien/ervaren. 

Ja je maakt ze zelf met kruiden in, lekker is dat. Smaken komen dan echt tot hun recht. 

Ga even in de zon zitten en dan boodschappen halen. Fijne dag nog allemaal. Sluit af anders blijf ik erin hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het ook koud binnen en de verwarming aan. Als ik zo naar buiten ga, kan ik een beetje opwarmen. Vanavond eet ik bloemkoolrijst, met paprika en champignons, lente ui en een vegetarische steak in stukken gesneden. Wat kokos en currykruiden erbij. Ongeveer hetzelfde als gisteren.

De hele week heb ik al zin in chocolade, maar ik vergeet het te kopen als ik bij de winkel ben. Ga ik toch maar even naar de winkel zo, en een paar alcohol vrije bier halen ook.

Ik heb bij mij thuis mijn eigen hutje op de hei. Straks tuin en boek. Helaas wel buren, maar die houden zich best rustig de laatste week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, hier ook koud binnen. Maar zit dan ook in korte broek en t-shirt. Nu even buiten gaan zitten.

Gisteren Chinees gehaald, maar dat viel niet goed op de maag :( Merkte het een paar uur na het eten al. Niet zo lekker geslapen dus. Ik had me voorgenomen om vanmorgen vroeg te gaan hardlopen. Dat heb ik desondanks toch maar gedaan. Had weinig fut natuurlijk, maar toch blij dat ik gegaan ben. Inmiddels heb ik eindelijk een broodje kunnen eten. Mijn maag lijkt zich goed te houden.

Zou dit enig verband houden met mijn "rochelende Chinezen opmerking" van laatst? Nu begin ik ook al in complotten te denken :huh: Ik hoef voorlopig in ieder geval even geen eten van de afhaalchinees meer...

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Sandro:

 

Zou dit enig verband houden met mijn "rochelende Chinezen opmerking" van laatst? Nu begin ik ook al in complotten te denken :huh: Ik hoef voorlopig in ieder geval even geen eten van de afhaalchinees meer...

Weet het wel zeker, karma! :D

@Sandro balen voor jou maar moest er erg om lachen. Nee joh is gewoon toeval ;) Er zat heus geen rochel tussen iehhhhhh die gedachte alleen al. Knap dat je bent gaan hardlopen, bikkel ben je. Vind ik echt. Had geen stap kunnen verzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Cleo66:

 

@Smaragd, het is niet dat ik niet wil reageren maar weet niet goed wat het juiste advies is . D8 dat je man juist heel goed voor je was , maar ken natuurlijk je situatie niet .  Dus daarom van mij een heerlijke knuffel

 

@Cleo66 wil er toch nog even op reageren, omdat het de kern raakt voor mij.

Natuurlijk was hij lief voor mij als het hem uitkwam en wat hij  nodig had en naar de buitenwereld toe. Dat maakt het zo lastig voor mij. Moet hun/hen ook overtuigen dat het zo was, net als hier eigenlijk.Iedereen staat ervan te kijken en dan de onderliggende suggestieve vraag...lag het ook niet een beetje aan jou(dat beetje alleen al) Was/is een hele goede acteur, wie niet denk ik dan? Deed ook mee, vuile was hang je nooit buiten! Ik heb ook mijn dingen gedaan/mijn aandeel zie ik ook heus wel. Hij heeft ook heel wat met mij te stellen gehad, natuurlijk. In redden was hij heel goed als ik op de bodem lag. Zijn eigen aandeel zag hij nooit

Psychisch mag je mij mishandelen en dat gebeurde(sluipt erin na 30 jaar?) natuurlijk maar mij slaan, never nooit niet, al ben ik een alcoholist!!! En ik  kan ook vervelend zijn, maar gisteren was echt te erg. Hij bleef haken achter die steekkar(met zijn voet) kan gebeuren toch? Ik hield die kar niet meer in balans daardoor. Zegt hij, je had die kar in balans moeten houden. Er stonden dingen met glas op, schilderijen ingelijst, viel allemaal stuk, ook dingen die voor mij waardevol waren. Ik kreeg de schuld terwijl hij bleef haken met zijn voet. Wat kan ik daar aan doen? Mijn mechanisme is nog steeds, kom maar thuis, dat is het gemakkelijkste ook voor mij. Echt, want het is zwaar dit door te zetten. Alles terug draaien zou makkelijker zijn. Ben er bijna toe geneigd, want ondanks alles hou ik van hem. Maar mij slaan nooit! Gewoon met je mond, geen handen/vuisten. Waarom ik dit tik, weet ik niet maar moest eruit. Als hij niet slaat mag hij terug, anders niet. Kan toch niet.

En ja hij is autistisch, maar geen excuus.

Djw voor jouw vraag.helpt mij.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das waar, ga weer in de zon zitten en zijn 30 apps negeren. Hij kan gewoon niet zonder mij, weet ik nu wel.

Hoe krijg je de garantie dat iemand niet/nooit meer slaat? Nooit, heb het antwoord alweer. Wat is dit zwaar bah.

O ja, zijn oplossing, hij kan een cursus anger management volgen. Het zal wel.

Jij ook rustig aan @GewoonDoen

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw Jopie, weet niet hoe te reageren op je. Liefst zou ik bier gaan halen, dan hoef ik niet te voelen en is het net alsof het er even niet is.

Succes met je standby dienst.

Maak het mezelf te moeilijk denk ik, 30 jaar wis ik niet zomaar uit natuurlijk.

Gaat niet lukken in een paar weken. Ene dag zo sterk, andere dag zo klein en bang. Haat het. Maar het is wat het is.

Ga naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...