Roberto Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Goedemorgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 goedemorgen zelfs nu met zomertijd al zon buiten bij het opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Fijn @Vol! Dank voor het zeggen dat de zon schijnt. Nu zie ik hem ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Goedemorgen, laatste nacht gehad nu nog een paar uurtjes slapen en dan proberen om te draaien want ik mag woensdag weer de dag in. Sterkte allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 welterusten dan Ties en goedemorgen wakker frummerland! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Goedemorgen frummers. Bakje om de dag te beginnen maar. Het weekend is weer voorbij. Wat wás het koud en guur.... Nu alleen nog koud en grijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Een hele goede morgen allemaal, Lekker vrij vandaag, dus kan doen waar ik zin in heb Alweer zo,n stralende dag gisteren met vriend een flink stuk gelopen, maar man, wat was het koud ! Vannacht heeft het meer gevroren dan in de hele winter ! Echt raar Ook stratego gekocht van de week, en samen gespeeld (Hij heeft gewonnen ) en gebeld met dochter normaal af en toe contact met de kinderen in deze corona tijd, veel meer bellen en meer contact beide dochters zonder werk nu, dus meer tijd om te babbelen Moet allemaal niet te lang duren dit..want wordt dan toch wel een beetje zorgelijk Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Lekkker van genieten Rapi.. Hier geen zon te bekennen, sterker nog: het miezert ijskoude miezer op dit moment.... Gisteren de hele dag storm en een ijskoude wind, pas tegen de avond een sullig zonnetje... Afijn, ik ga mijn zegeningen maar eens tellen.... voor nu binnen aan de slag dan maar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Oh bah, Yvonne, dat weer bij jullie klinkt wel heel onaangenaam Maar verwacht hier ook nog wel een winters buitje hoor. Eigenlijk, moet ik eens wat kasten gaan uitruimen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 11 minuten geleden zei rapilos: Oh bah, Yvonne, dat weer bij jullie klinkt wel heel onaangenaam Maar verwacht hier ook nog wel een winters buitje hoor. Ik mag niet klagen hoor Rapi, we hebben al zulk heerlijk weer gehad hier de afgelopen weken... En een goede reden om de garage eens aan te pakken... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Goedemorgen , hier goed geslapen ... vandaag weer een nieuwe dag .. dag 78 nuchter.. moet ik het maar niet hebben over de hoeveelheid chips die ik weggewerkt heb .. Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Snap het bor , heb ook ooit gerookt en ben er vanaf.. soms denk ik waarom zal ik er niet een gaan opsteken alsof mijn mood daar van af gaat hangen NOT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Vanaf februari / maart 2007 .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 (bewerkt) Heb er echt amper last van hoor , soms bij bepaalde momenten maar die zijn te handelen.. geen moeite mee. Heb ergens eind november in 2 dagen tijd 1,5 pakje weggerookt nog gedronken en geblowd toen zat ik er helemaal doorheen. Daarna niets meer aangeraakt behalve gedronken. 30 maart 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 23 minuten geleden zei Bor: Sorry dit hoort hier niet maar ik moest het even kwijt, vergeef het me. Ja hoor Bor, dat hoort hier ook!!! En ja, het is zó moeilijk dat stoppen. En écht helemaal overgaan doet die trek niet denk ik. Wel wordt het steeds makkelijker om niet toe te geven, groeit het besef dat het je niets brengt buiten kortademigheid, hoesten en allerbelangrijkst: de drang, de ultieme dwang om een peuk op te steken... Stoppen is niet makkelijk Bor... maar het is het waard.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 (bewerkt) Gelijk heb je ' heb stiekum ook wat chippies in mijn mik gestopt lagen nog voor mijn neus van gisteren avond.. Of wil je horen foei niet doen... pak maar een broodje kaas komkommer.... 30 maart 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Haahahaha.... heerlijk gek mens... lekker van genieten Bor... als je maar op het dagpact kunt blijven staan. Joop, petje af voor hoe jij het allemaal doet, , en een boeketje dat op jouw tafeltje past... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Deze hoorde ik bij qmusic ' de tekst raakt mij eigenlijk nu pas ... Precies zoals het voelt.. Als er nooit meer een morgen zou zijnEn de zon viel in slaap met de maanHeb je enig idee wat het met je zou doenAls je nog maar een dag zou bestaan? Zou je hart zich weer vullen met vuur?Van de eeuwige schaamte bevrijdKeek je niet meer benauwd naar de klok aan de muur?Kwam je los uit de greep van de tijd Zouden zorgen niet langer je leven bepalenEn had je voor angst geen ontzag?Was je held of heldin van je eigen verhalenAl was het dan maar voor een dag Zou de toekomst niet langer je denken beheersenEn leefde je voor het momentMet een luisterend oor voor het kind in jezelfZou je eindelijk weer zijn wie je bent We verbannen de dromen naar morgen en laterMaar doet het je stiekem geen pijn?Dat je dan pas zou doen wat je altijd al wouAls er nooit meer een morgen zou zijn We verbannen de dromen naar morgen en laterMaar doet het je stiekem geen pijn?Dat je dan pas zou doen wat je altijd al wouAls er nooit meer een morgen zou zijn Bron: LyricFind Smaragd, nancy en Rapid reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Goedemiddag, Ik ga naar mijn werk. Fijne dag en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 (bewerkt) Ik zit oude tenniswedstrijden te kijken op video. Die heb ik indertijd zitten verzamelen en nu komt het goed van pas. Zo'n wedstrijd duurt vaak wel 3 uur. Elke dag een. De tijd vliegt om. Heb jij ook niet zo iets liggen @Bor waar je nu lekker de tijd voor hebt? Dat leidt af van snoepzucht en zo. 30 maart 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Wat een mafkees, @takeiteasy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Zit mij eigenlijk ook maar beetje te vervelen en ben ook maar iets nuttigs gaan doen nadat ik de witte chocolade aangevallen heb. Administratie gedaan , daar wordt ik wel beetje blij van dat dit allemaal onder controle is nu, was best een beetje lost in alles rekeningen niet te overzien , liep allemaal op. Nu is dat allemaal wel betaald en heb ik voor woz en gemeentebelastingen betaalafspraken gemaakt dus dat is rust in het koppie. en kreeg vanmiddag een mail met een meevaller krijg van eneco jaaropgave terug en belastingdienst hebben we hier ook net gedaan en spelen we quitte. rare gast die dan rondloopt , en ergens moet je dan ook maar denken arme man zit misschien enorm in de knoop en niemand die hem helpen kan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden