Penny Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 11 minuten geleden zei Roberto: @Cleo Wat is hier erg aan? Ik vind dit een schitterend nummer. Wat ik erg vind is dat jij mij in een hokje autist plaatst. Maar ik begrijp wel dat jij dat niet zo bedoeld als autist. Over in hokjes plaatsen gesproken, ik had vanavond een erg prettig gesprek met iemand. Deze wilde jij ook heel graag in een hokje hebben. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 25 minuten geleden zei Myle: Thanks! Ga ik morgen uitproberen. Al heb ik geen kruidnagel. Het zal wel eetbaar worden alsnog. Volgens mij is dat juist een belangrijk iets hierbij: kruidnagel. Vraag anders een buurtje of zo? Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Nou krijg ik opeens het idee dat Roberto een oude bekende is... Het zal toch niet? Smaragd en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 6 minuten geleden zei Penny: Kan ik me voorstellen @Cleo66 Ik lees 7 verschillende dingen in de tekst van Cleo. Wat kun jij je dan voorstellen Penny? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Dat je ws een bril moet opzetten? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 1 minuut geleden zei Moeps: Nou krijg ik opeens het idee dat Roberto een oude bekende is... Het zal toch niet? Ik ben lid sinds 2014. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 (bewerkt) Slaap lekker. 25 maart 2020 bewerkt door nancy niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Niet goed uit te leggen, maar voor mijn vader en moeder die zijn gaan hemelen, onderstaand nummer uit de oude doos.. En misschien ook een beetje voor Smaragd. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Pfff wat een draad vandaag zeg! Help elkaar, steun elkaar, in plaats van hier ruzie te maken. Er zijn mensen die alleen sterven, zonder partner, en of kinderen. Echtparen die elkaar niet mogen zien. Kinderen die niet bij hun ouders op bezoek mogen. Greep uit een verpleeghuis, ziekenhuis lig vol met mensen die vechten. Ook hier op het forum lees ik verdriet vanwege het virus. Geef elkaar virtueel een knuffel, ik begin: bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 -- Lieverds, don't let it get to you.- Hele bleh-dag vandaag. Maar het is niet erg. Soms is dat zo. Tijd van de maand. Dan ben ik ontoerekeningsvatbaar. Tis verklaarbaar en okay. Afzuigkaproosters, wasbakken en wc schoongemaakt. Iedere dag iets. Morgen de douche. en dan alles weer opnieuw.... Werk wordt moeilijker nu we elkaar niet zien. Dat is niet fijn en zorgt voor extra spookberen op mijn weg. Maar het weer, jongens, het weer. Zo mooi! De lucht,.zo blauw. De magnolia's...wow! Je kunt de planten horen groeien nu volgens mij. WHAM. IN YOUR FACE. DE LENTE Zorg goed voor jezelf. Wees lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Voor de beelddenkers: ik heb rood (rossig) haar, sproeten. Ben 1.74 en 64 kilo. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Bedankt niks dat je voortborduurt op toen de dagdraad nog leuk was. Ergens halverwege pagina 2. De beelddenker denkt Pippi Langkous niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Mwah, heb alleen geen paard en aapje. Ben wel eens verkleed als Pippi, toen ik nog kind was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Helemaal gelijk @niks. Ik wilde ook mijn mond al houden voor ik hem open deed. Het raakt bij mij aan onrecht en tsja dat is een slecht vertrekpunt. Ik geef geen beeld van mezelf omdat ik niet blij ben met mezelf nu. Maar superleuk hoe jullie jezelf beschrijven! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 (bewerkt) Een vriend (geb. 1967) van mij hier in NL, zwaar patiënt / illegaal, behoor tot de risicogroep. Zijn vrouw en kinderen wonen in Bangladesh. Wie zal eerder overlijden? 25 maart 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 1,93 m. 88 kg. Schoenmaat 46. Lengte middelvinger ca 8 cm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 47 minuten geleden zei Penny: Over in hokjes plaatsen gesproken, ik had vanavond een erg prettig gesprek met iemand. Deze wilde jij ook heel graag in een hokje hebben. @Penny als je mijn reacties goed gelezen hebt dan staat dat woord tussen aanhalingstekens. Dus geen hokje. Integendeel. Mijn ervaring met "niet-autisten' is dat ze niet goed kunnen lezen. En zich totaal niet kunnen verplaatsen in mensen die in een andere situatie leven dan zij zelf. En daardoor alleen maar kunnen reageren vanuit hun eigen, beperkte, referentiekader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Weltrusten,morgen een nieuwe dag,met nieuwe kansen en uitdagingen,wel weer een dag zonder drank er bij op de kalender. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft momenteel. Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Je bent wel heel generaliserend bezig @Roberto Dat helpt niet. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 4 minuten geleden zei Roberto: Mijn ervaring met "niet-autisten' is dat ze niet goed kunnen lezen. En zich totaal niet kunnen verplaatsen in mensen die in een andere situatie leven dan zij zelf. Wat? Met alle respect, maar dit is onzin. Je zegt eigenlijk dat het overgrote deel van de bevolking niet goed kan lezen. Of zich kan verplaatsen in een ander. Daarbij geef je geen antwoord op mijn vraag en op anderen. Ik ben verbijsterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 (bewerkt) 25 maart 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 11 minuten geleden zei Sandro: Je bent wel heel generaliserend bezig @Roberto Dat helpt niet. Wat bedoel je @Sandro? Dat het allemaal niets helpt weet ik ook wel. Kijk naar het dagthema van vandaag "Smaragd". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 15 minuten geleden zei Myle: Daarbij geef je geen antwoord op mijn vraag en op anderen. Sorry, ik wil best een antwoord op jouw vraag geven. Die is mij ontschoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 5 minuten geleden zei Roberto: Wat bedoel je @Sandro? Dat het allemaal niets helpt weet ik ook wel. Kijk naar het dagthema van vandaag "Smaragd". Wat ben jij een vervelend mannetje op dit moment. Stop gewoon hier mee. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Misschien kan ik het beter tegen de anderen zeggen, reageer er niet op. Geld natuurlijk ook voor mij, dus ik ga slapen. Heb een goede nacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden