Lonster Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Zijn de winkels niet gewoon dicht omdat het zondagochtend is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) @Cleo66 met alle adviezen en voor/nadelen zul je zelf de keus moeten maken. Het bij elkaar zitten met meerdere mensen en kinderen die mogelijk qua hygiene niet de meest efficiënte maatregelen nemen, zou voor mij persoonlijk betekenen dat ik niet zou gaan. Dat is alleen voor mij persoonlijk dus, omdat ik er echt alles aan wil doen om te kunnen blijven werken. Als het nou niet zo erg is om ziek te worden, behalve voor jezelf vervelend, kun je best gaan. De kans dat je niet ziek gaat worden is groter dan dat je wel ziek zou worden. Ik ken verder je situatie niet, hoe belangrijk is het dat jij op de been blijft? Zijn andere mensen afhankelijk van jou? 15 maart 2020 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 5 uur geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Rosa Lonster Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 @Cleo66, Vandaag kinderverjaardag waar ik naartoe zou gaan hier door de ouders afgezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Een hele handige manier om er naar te kijken Jopie! Dat doen we hier nu ook, daarom heb ik net mijn schoonouders laten weten dat ze dinsdag niet naar hier moten komen om op te passen. Ook een logeer-weekendje voor de meiden over 2 weken afgezegd. Vanmiddag weer spoedoverleg, over hoe dicht de deuren op het werk moeten. Daarbij is het wel heel belangrijk dat we de baby's en peuters blijven vaccineren (als ze geen klachten hebben kan dat) zodat we niet volgend najaar een kinkhoest of mazelen probleem hebben. Tja, ga dat nou maar eens uitleggen aan mensen. Dat wordt een nieuwe uitdaging erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemiddag alweer Straks ff boodschappen doen, wc papier bijna op Twijfel om naar de sportschool te gaan, heb wel zin maar wil zo verstandig mogelijk zijn nu. Benieuwd of de scholen morgen dichtgaan. Ik moet thuis werken en heb geen aparte ruimte om ongestoord te kunnen werken, wordt lastig. Maar goed nu nog maar niet druk om maken. Hoop dat die 16 jarige jongen op de IC er goed uitkomt. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 42 minuten geleden zei Jopie: Ik vind het een prettig uitgamgspunt gewoon aan te nemen dat ik nu, op dit moment, ook al ben of lijk ik gezond, drager ben. Van daaruit kan ik kiezen wat ik wel of niet verantwoord of nodig vind, hoe ik de dingen doe... "wil ik anderen blootstellen aan.... etc" "welk spoor moet ik nu schonen" Van daaruit hoef ik over wel of niet ziek worden niet meer te denken. Daar heb ik namelijk toch geen enkele invloed op. Het is maar even. Het is maar heel weinig belangrijks wat even, heel even, niet kan. Heel goed, als iedereen het zo zag dan gedroeg men zich misschien wat verantwoordelijker. Hier in frankrijk is een bepaald deel van de bevolking zich kennelijk nog nergens van bewust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Zo triest voor mensen die geen dak boven hun hoofd hebben, geen geld, geen verzekering en daar Corona bovenop. Dan is het toch peanuts dat wij ons moeten onthouden van sociale contacten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 @Sowhat je hebt gelijk. Dat zet je wel aan het nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Dinsdag ook weer naar mijn werk , so far so good daar nog geen grote problemen , werk ook met een kwetsbare groep. Wel heel pijnlijk was dat ik tijdens bezoekmoment van1 uur per 2 week mijn eigen kinderen niet mocht aanraken.. geen knuffels ... begrijpelijk maar toch. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Oh @Lieke7777 wat moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 blijtijds.nl/gezond/deze-video-over-het-coronavirus-wil-je-niet-missen/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Ik wacht ook op de persconferentie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Oh @Lieke7777 lijkt me heel erg moeilijk. Ik wacht verder ook op de persconferentie. In de zoektocht naar (up to date) informatie kom ik veel tegen wat me eigenlijk alleen maar somber maakt. Daarom kijk ik nu even naar SpangaS. Ik wil trouwens vandaag niet drinken. Ik heb al een behoorlijk trekmoment gehad begin van de middag maar het ging over. Simpelweg omdat ik er niet aan toegaf waarschijnlijk. Is het ok als ik mezelf hier uit als het toch weer terug zou komen? Is voor mij voor nu een beetje een experiment maar wel serieus bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) Op welk net komt de persconferentie? En hoe laat natuurlijk.... .... maar ik zie net dat het tijdstip nog niet bekend is... en het zal hoogstwaarschijnlijk ned.1 zijn lijkt me. 15 maart 2020 bewerkt door Yvonne toevoeging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Pas later vanmiddag, npo 1 Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 2 uur geleden zei Jopie: Ik vind het een prettig uitgamgspunt gewoon aan te nemen dat ik nu, op dit moment, ook al ben of lijk ik gezond, drager ben. Van daaruit kan ik kiezen wat ik wel of niet verantwoord of nodig vind, hoe ik de dingen doe... "wil ik anderen blootstellen aan.... etc" "welk spoor moet ik nu schonen" Van daaruit hoef ik over wel of niet ziek worden niet meer te denken. Daar heb ik namelijk toch geen enkele invloed op. Het is maar even. Het is maar heel weinig belangrijks wat even, heel even, niet kan. Helemaal mee eens!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Er stond urenlang om 14.50 u, nu is het inderdaad verschoven naar later deze middag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) Nou, dan maar weer even wat anders doen. En verder afwachten. * weggehaald, misschien te herkenbaar. 15 maart 2020 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Hoe gaat het nu met je Nancy? Ben je een beetje aan het opknappen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 14 minuten geleden zei Myle: Oh @Lieke7777 lijkt me heel erg moeilijk. Ik wacht verder ook op de persconferentie. In de zoektocht naar (up to date) informatie kom ik veel tegen wat me eigenlijk alleen maar somber maakt. Daarom kijk ik nu even naar SpangaS. Ik wil trouwens vandaag niet drinken. Ik heb al een behoorlijk trekmoment gehad begin van de middag maar het ging over. Simpelweg omdat ik er niet aan toegaf waarschijnlijk. Is het ok als ik mezelf hier uit als het toch weer terug zou komen? Is voor mij voor nu een beetje een experiment maar wel serieus bedoeld. Wat mij betreft prima , of een prive berichtje laptop staat aan dus hoor het gaan. sterkte en goed dat je voorbij gegaan bent aan je trek moment. Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) Tuurlijk mag je je hier uiten Myle... daar is dit forum voor hoor. 15 maart 2020 bewerkt door Yvonne Verkeerde naam :( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Dankjewel Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) *oeps, foutje* 15 maart 2020 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 ja, ik zag het net Myle, sorry meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden