Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen 

Hier een vrije weekkenddag die ik toch ga vullen met wat werk afmaken. En ik wil een stukje wandelen vandaag. En dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag. Eerst koffie. 

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Buiten waait het en is het een stuk grijzer dan gisteren... 
Binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Geplaatst
25 minuten geleden zei Puck1982:

Vandaag op bezoek bij vrienden ,dat wordt even een lastig iets om geen wijn te drinken......

@Puck1982, en voor de zekerheid zet je je naam dan maar niet onder het dagpact.
Je weet maar nooit ...

Geplaatst

1 uur geleden zei Puck1982:

Vandaag op bezoek bij vrienden ,dat wordt even een lastig iets om geen wijn te drinken......

Van tevoren bedenken wat je dan wél gaat drinken, helpt je om steviger in je schoenen te staan. Misschien ook handig om een 'verklaring' te bedenken waarom je niet drinkt. Last van je maag, even een tijdje niet, morgen weer fris willen zijn, etc. Houd het luchtig, dat helpt om niet overgehaald te worden, is mijn ervaring.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Lieke7777:

heb geen goede dag nog

Die zitten er ook bij. Gewoon doorgaan, probeer wat leuks of nuttigs te doen. Of loop even een rondje.

Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei Lonster:

Die zitten er ook bij. Gewoon doorgaan, probeer wat leuks of nuttigs te doen. Of loop even een rondje.

Hier in de regen brrrr ,    ik ga om 14.00 richting werk mijn lieve zorgmensjes maar de aandacht geven die ze verdienen  , geeft ook voldoening . 

bewerkt door Lieke7777
Geplaatst

Ik vind het geen pas geven om een nieuw lid te adviseren om niet op de dagdraad te komen ivm. met twijfels over het nuchter blijven..om deze reden wil ik mij ook afmelden bij dit forum en ik ben benieuwd of al mijn berichten verwijdert kunnen worden.Misschien moet ik dan een bericht naar de moderator sturen..ik zie wel

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...