Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 23 minuten geleden zei Smaragd: Lief dat je dat vraagt @Bor ja mijn mams had een Smaragd aan een ketting. Tijdens haar ziekte en sterven wilde ze dat ik die kreeg. Die draag ik nu, vandaar. mooi hoor, waardevol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 33 minuten geleden zei niks: Mis het alleen wel om een glas wijn te drinken, als we samen op de bank zitten. Denk dat ik dan ook wat losser kan worden, nu nog erg gespannen en achterdochtig. Kan zo niet echt genieten, niet mijn verliefde gevoel toe laten. Er is voor mij niets leuker dan seks zonder alcohol, denk ik dan. CoconutWoman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 27 minuten geleden zei Ietje: Goeiemorgen! Dagpact Roberto Myle Rosa Smaragd Ietje Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Een hele goede morgen allemaal, Niks, Neem alsjeblieft niks Ik snap je gevoel heel erg goed, maar weet zeker dat je er spijt van gaat krijgen Wat Jopie zegt, vind ik een hele goeie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Lekker relaxed dagje vandaag Vriend komt straks koffie drinken, daarna naar de bejaardenbingo (zo noem ik het maar ha,ha) Vanavond een heerlijke kaasfondue in de stad zal proberen om alleen groenten in de kaas te dopen ipv brood (Dit alles in het kader van de lijn ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 1 uur geleden zei Roberto: Er is voor mij niets leuker dan seks zonder alcohol, denk ik dan. Ik heb het niet over alleen de seks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 1 uur geleden zei Jopie: Heel begrijpelijk. Tegelijkertijd, hoe echt eigenlijk: je bent bang en gespannen. Mag dat? En als niet, wil je dat dan niet liever (samen) nuchter oplossen en aangaan, in plaats van zon authentiek gevoel te aan het begin van een relatie al weg te schuiven met een pleur alcohol? Je zou het kunnen zien als kans, kans om nu, aan het begin van de relatie, het anders te doen. Anders als in: met respect voor jouw eigen terechte of onterechte remmingen en angsten. Je hebt gelijk, het is een proces, weer leren vertrouwen. In hem, maar ook in mezelf. Ik hoef niets tegen mijn wil te doen, ik mag me zelf zijn, ik ben goed genoeg zoals ik ben. Zoiets... Hij weet dat ik een moeilijke relatie achter de rug heb, maar hij weet niet alles. Dat vindt ik ook nog te vroeg. Ik ben echt heel erg verliefd, maar die verdomde blokkades vindt ik zo lastig. Ik wil hem het gevoel geven dat ik van hem hou. Niet als een ijskonijn alles maar over mij heen laten komen. Niet steeds afvragen, wat wil hij van mij. Afgelopen weekend nam hij een bosje bloemen mee, heel lief! Terwijl ik meteen denk, oké wat moet ik doen, wat wil hij van mij. En nee, drinken lost dit niet op. Misschien voor even wat losser, niet zo ongemakkelijk voelen. Maar dat is niet de oplossing. Hij komt vanmiddag na zijn werk. Ik ben bezig, huis moet schoon, ik moet goed eten maken, hem niet teleurstellen. Bullshit, hij zal ook tevreden zijn met een broodje ei. Ik wordt zo vreselijk moe van mezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 1 uur geleden zei Etty: Is het bespreekbaar @niks? Voor mij werkt niets zo openend als dit soort dingen hardop zeggen tegen mijn lief. Emotionele intimiteit zet bij mij de poort open. Elkaar masseren ontspant ook. Het is nog pril Etty, om nu meteen maar mijn leven op tafel te gooien... Heb ik ook angst voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) 38 minuten geleden zei niks: Ik heb het niet over alleen de seks. @niks, ja dat begrijp ik wel. Je kunt het woordje 'seks' ook vervangen door 'intimiteit'. Wat ik bedoel is: zonder alcohol is alles leuker en echter voor mij. Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die ik pas leuk vond na een paar glazen wijn. Daar ben ik mee gestopt. Met die persoon, niet de wijn. 26 februari 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goedemorgen .. @nancy .. al ziekgemeld hoop ik !? Ik zit heerlijk in een warm bad, gisteravond thuis gekomen na paar dagen in het noorden en nu is gelukkig Carnaval (en voor de meesten gewoon een verkleedfeest las ik als mooie naam in de Volkskrant) voorbij. Morgen weer werken, maar vandaag even bewust nog genieten van een vrije dag ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 4 minuten geleden zei Bor: Volgens mij hoef je en moet je niks Niks. Ja, zo zat ik net ook te denken. Je hoeft je hele leven niet op tafel te gooien. Als ik eerlijk ben zou ik daar zelf vermoedelijk op afknappen. Geef mij maar gewoon een broodje ei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Even 'dag' zeggen. Dag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Dag Koh Ik dacht aan je, en nu zeg je dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 2 uur geleden zei Jopie: Omg... Koh.... Verdorie, lieverd.... Wil je dat noooooooooit weer doen? Hoe gaat t met je? Wat nou?? Waarom mag ik niet even dag zeggen? 't Gaat. Alcohol nog altijd 0%. En daar gaat het om, hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ik kom even langs om iedereen een mooie dag te wensen. nancy, Lika en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 @Kohtje!!!! Fijn je te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 @niks kan me je helemaal voorstellen. Denk dat het helemaal bij verliefdheid hoort. Het zet me overigens wel aan het denken. Ik schiet zo vaak 'op slot omdat ik denk dat er iets wordt verwacht. ....mhmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ik weet dat het ook bij verliefdheid hoort, maar ooit was ik ook verliefd op mijn ex. Tot verliefdheid omsloeg in manipulatie, dwang, geweld, mijn lichaam, mij verkopen en zelf de pooier spelen. Maar heb een leuke avond gehad! Toch maar aardig gewoon gekookt, lekker toetje na. Hij is attent, helpt mee met afruimen. Zelfs samen de afwas gedaan, hoe romantisch wil je het hebben Koffie gedronken, lekker gekletst en hij is nu net naar huis. Weekend ga ik naar hem toe, gaan we ook even bij mijn ouders langs. Zal het dan kunnen? Een man de echt om mij geeft, om mij en niet alleen mijn lichaam? Zo lekker naar bed, morgen dagje naar school. Slaap lekker voor iedereen! rapilos, bumperjim, Vol en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Fijn dat je avond leuk is geweest en dat je gewoon jezelf kon blijven zonder dat de essentie op je lichaam is .. Maar om de inhoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ik ben moe , na een werkweekende 1 dag vrij geweest en weer de dinsdag ook gewerkt . Vandaag was erg emo ook bij brijder . Daarna nog 25km in de auto om de kids te zien . En weer in de file terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Sterkte ik zit hier mijn man totaal te negeren.. ging ook ff niet lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden